آمازون دستیار فروش هوش مصنوعی به نام…روفوس راه اندازی می کند؟

آمازون با راه اندازی روفوس، چت ربات دستیار فروش جدید خود، وارد مرحله جدیدی از خرید مبتنی بر هوش مصنوعی می شود.

Rufus که امروز به صورت بتا برای گروه کوچکی از کاربران در ایالات متحده در دسترس است، در هفته های آینده به طور گسترده در سراسر کشور عرضه خواهد شد. به گفته این شرکت، «مشتریان منتخب» با به‌روزرسانی اپلیکیشن خرید آمازون، می‌توانند به این ابزار دسترسی داشته باشند.

ربات هوش مصنوعی تجارت الکترونیک در کاتالوگ آمازون، نظرات مشتریان، پرسش‌ها و پاسخ‌های جامعه که در صفحات محصول یافت می‌شود، و همانطور که این شرکت به طور کلی می‌گوید، «اطلاعات از وب» آموزش داده می‌شود.

همچنین ببینید:

آیا باید به خلاصه بررسی های تولید شده توسط هوش مصنوعی آمازون اعتماد کنیم؟

طبق گفته آمازون، Rufus توصیه‌ها و مقایسه‌های محصول را ارائه می‌کند، زیرا برای پاسخ به سؤالات جستجوی خاص (برخلاف جستجوهای نوع محصول) طراحی شده است، مانند: «تفاوت‌های بین کفش‌های دویدن در مسیر و در جاده چیست؟ و “در هنگام خرید کفش دویدن چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟” – به ویژه، عباراتی که کاربران معمولاً در موتورهای جستجویی مانند گوگل وارد می کنند و نه در خود آمازون.

افراد می توانند با تایپ سوالات خود در نوار جستجوی اپلیکیشن موبایل پلتفرم از ابزار هوش مصنوعی استفاده کنند. سپس Rufus مکالمه را در گفتگوی چت آغاز می کند، جایی که مشتریان می توانند درخواست پیگیری کنند. جنبه های دیگر ربات شامل خرید بر اساس مناسبت یا هدف (از مهمانی گرفته تا ورزش) و دریافت توصیه برای افراد و محصولات خاص (“بهترین اسباب بازی های دایناسور برای یک کودک پنج ساله”) است.

  اکنون Microsoft Visual Studio Pro را فقط با 40 دلار بخرید

در اینجا سؤالات متعددی وجود دارد: به عنوان مثال، چرا او را به طور خاص “روفوس” می نامند؟ این تقریباً شبیه یک لحظه “گروک” است. مت دی خبرنگار بلومبرگ به این موضوع اشاره کرد

همچنین سوال مرتبط‌تری در مورد اهداف گسترده‌تر این شرکت وجود دارد: آمازون بر جستجوی محصولات آنلاین تسلط دارد، بنابراین آیا این ابزار هوش مصنوعی راهی برای دور زدن توصیه‌های خرید مبتنی بر جستجوی خود آمازون است؟ هزینه‌های بالای تبلیغات گوگل و آمازون در این پلت فرم، همانطور که توسط New پیشنهاد شده است. یورک تایمز؟ زمان به ما خواهد گفت.

Rufus همچنین آخرین ابزار خرید مبتنی بر هوش مصنوعی است که آمازون روی آن سرمایه گذاری کرده است. این غول فناوری اخیراً با خلاصه‌های محصولات تولید شده توسط هوش مصنوعی غرق شده است، ویژگی که اوت گذشته اعلام شد. همانطور که سیسیلی موران از Mashable اشاره کرد، بررسی ها در تئوری مفید هستند، اما یک جستجوی سریع در پلتفرم برخی از مشکلات را نشان می دهد: “کسی می تواند – با احتیاط زیاد – استدلال کند که پاسخ به این سوال این است که “اعتماد کنید، اما تأیید کنید، درک نقص ها”. از تکنولوژی.” و نقاط ضعف.”

شرکت‌های دیگر از گروه دستیار فروش هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند. تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی جستجوی Google به شما امکان می‌دهد محصولات را تصور کنید و نسخه‌های واقعی آن را خریداری کنید، و ابزار آزمایش مجازی (VTO) این شرکت قصد دارد اندازه‌های متنوع‌تر و مشتری‌پسندتر خرید را ایجاد کند. غول‌های خرید دیگر مانند Walmart ویژگی‌های مشابه مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده‌اند که توصیه‌هایی را ارائه می‌کنند و با مشتریان چت می‌کنند.

  بهترین معاملات لپ تاپ امروز

یا اگر در عوض توصیه‌های خرید مبتنی بر انسان بخواهید چه می‌شود؟ Mashable یک تیم کامل از افراد واقعی دارد که در این زمینه به شما کمک می کنند.

موضوعات
هوش مصنوعی آمازون

منبع: https://mashable.com/article/amazon-rufus-generative-ai-shopping