بهترین معاملات جمعه سیاه: فروش زنده در Best Buy، Walmart و Target

بلک فرایدی از نظر فنی در روز جمعه، 24 نوامبر امسال است، اما فروش تعطیلات از اواسط اکتبر در چندین فروشگاه آغاز شد.

Best Buy، اولین خرده فروشی که برنامه جمعه سیاه خود را در ماه اکتبر اعلام کرد، تهاجمی ترین رویکرد را در پیش گرفته است. برنامه تعطیلات چهار قسمتی آن از 27 اکتبر با دسترسی زودهنگام جمعه سیاه برای اعضا، یک آخر هفته با دسترسی انحصاری به معاملات منتخب برای اعضای پولی برنامه بهترین خرید من آغاز شد و سپس به یک تخفیف عمومی جمعه سیاه برای همه تبدیل شد. رویداد در ماه اکتبر 30. فروش کامل جمعه سیاه Best Buy در روز جمعه، 17 نوامبر آغاز شد و پس از آن رویداد پس انداز Cyber ​​Monday در یکشنبه، 26 نوامبر برگزار خواهد شد.

به عنوان بخشی از برنامه جدید Best Buy Drops برای تعطیلات، تخفیف های اولیه Best Buy در جمعه سیاه با فروش های کوتاه و نسخه هایی که به سختی پیدا می شوند در برنامه گوشی های هوشمند آن تکمیل می شود. همچنین میزبان مجموعه جدیدی از رویدادهای خرید زنده با ایده های محبوب هدیه و معاملات محدود در سه چهارشنبه اول نوامبر بود.

تارگت بعد از آن، درست قبل از هالووین، برنامه‌های خود را برای ارائه چهار هفته معاملات جمعه سیاه قبل از خود تعطیلات نشان داد. تخفیف‌ها و معاملات انحصاری روز برای اعضای برنامه رایگان وفاداری حلقه هدف آن در طول فصل تعطیلات ارائه می‌شود.

والمارت دو رویداد معاملات جمعه سیاه را در ماه نوامبر برگزار کرد: اولین فروش به صورت آنلاین از چهارشنبه، 8 نوامبر آغاز شد و در روز جمعه، 10 نوامبر در فروشگاه ادامه یافت. دوم در روز چهارشنبه، 22 نوامبر، قبل از نمایش در فروشگاه ها در روز جمعه، 24 نوامبر، به صورت زنده پخش شد. هر دو رویداد شامل سه ساعت دسترسی زودهنگام برای اعضای پولی Walmart+ (بدون آزمایش).

  مقایسه سفر به دبی و استانبول در فصل بهار

در همین حال، آمازون در حال آماده شدن برای برگزاری فروش تمدید شده بلک فرایدی خود است که از جمعه 17 نوامبر آغاز شد و از شنبه 25 نوامبر به فروش دوشنبه سایبری خود خواهد رفت. طبق بیانیه مطبوعاتی آن، پیشنهادات جدید “به دفعات” کاهش خواهند یافت. هر پنج دقیقه برای دوره‌های خاص» در طول رویدادها، و تعداد انگشت شماری از درب‌بازان با زمان محدود در طول بازی فوتبال نیویورک جتز/دلفین‌های میامی در جمعه سیاه در دسترس خواهند بود (برای پخش در Prime Video موجود است).

منبع: https://mashable.com/article/early-black-friday-deals-2023