دیوار با ارائه پشتیبانی هوشمند خدمات پشتیبانی خود را به صورت 24 ساعته ساخته است. این دستیار هوشمند یک اقدام دیواری است تا با شناسایی مشکلات و ارائه راه حل، از صف های طولانی پشتیبانی جلوگیری کند. نتایج استفاده از این ابزار نشان می دهد که کاربران دو برابر بیشتر از تماس های تلفنی از آن استفاده می کنند.
پلتفرم Dewar با رونمایی از دستیار هوشمند، خدمات پشتیبانی خود را به صورت شبانه روزی ارائه کرد. این دستیار با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار مشکلات کاربران را شناسایی کرده و راه حل های مناسب را ارائه دهد. نتایج استفاده از این ابزار نشان می دهد که کاربران دو برابر بیشتر از تماس های تلفنی از آن استفاده می کنند.
پشتیبانی دیوار هوشمند به جای لیستی از پرسش ها و پاسخ های رایج قرار گرفته است و دارای ویژگی های مختلفی از جمله تعامل مبتنی بر چت، راهنمایی گام به گام، به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه اطلاعات اضافی است.
پشتیبانی Smart Wall از قسمت «پشتیبانی و قوانین» در دسترس کاربران است و کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز از آن استفاده کنند. برای دسترسی به این پشتیبانی 24/7، در برنامه Wall، به “My Wall” بروید، به “Support & Rules” بروید و روی نماد ربات کلیک کنید.
منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/divar-announces-smart-support