مدیر عامل آمازون از سیاست بازگشت اجباری به دفاتر این شرکت دفاع کرد

اندی جاسی، مدیر عامل آمازون، این ادعا را رد کرد که اجبار کارمندان برای بازگشت به دفاتر شرکت مکانیزمی برای اخراج کارکنان است.

جاسی در جلسه ای با کارمندان شرکت که رونوشت آن توسط رویترز و CNBC مشاهده شد، گفت که این تصمیم در مورد فرهنگ شرکتی آمازون و تقویت آن فرهنگ است.

در سپتامبر، آمازون اعلام کرد که از 2 ژانویه 2025 شروع به فراخوانی کارمندان به دفتر برای پنج روز کاری در هفته می کند. این غول تجارت الکترونیک قبلاً کارمندان را ملزم کرده بود که 3 روز در هفته در دفتر کار کنند و بقیه موارد را از راه دور کار کنند. روز برخی بر این باورند که فراخوان برای بازگشت به کار 5 روز در هفته یک “تدبیر” برای اخراج کارمندانی است که نمی توانند یا مایل به بازگشت کامل به دفتر نیستند.

آمازون

مدیر عامل آمازون موضوع بازگشت کارمندان به محل کار خود را توضیح می دهد

به گزارش رویترز، جاسی در این نشست گفت: «من دیده ام که مردم چنین تصمیمی را نوعی اخراج یا تئوری دیگری می دانند که ما به نوعی با شهر یا شهرها معامله کرده ایم ما این کار را نکردیم تا هزینه ها را کاهش دهیم.»

آمازون دور جدیدی از اخراج کارکنان خود را از سال 2022 آغاز کرده است. تخمین زده می شود که این شرکت از آن زمان تاکنون حدود 27000 کارمند را اخراج کرده است.

به گزارش فورچون، گزارش های اخیر نشان می دهد که بسیاری از کارمندان آمازون از بازگشت به دفتر ناراضی هستند و حتی برخی تهدید به ، کار می کنند. ماه گذشته، صدها نفر از کارمندان نامه‌ای اعتراض آمیز به خاطر آنچه مت ژرمن، رئیس خدمات وب آمازون به کارمندانی که نمی‌خواستند پنج روز در هفته به شرکت بیایند، امضا کردند: «شرکت‌های دیگری (برای کار) در آنجا هستند. ” “

  متا در حال آزمایش توانایی ارسال محتوا از اینستاگرام به Trades است

منبع: https://digiato.com/growth-hacking/amazon-ceo-defended-policy-of-bringing-employees-back-to-work