هزینه پیامک های گروهی چقدر است؟ ارائه کمترین تعرفه

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

ارسال پیامک انبوه یکی از پرطرفدارترین راه های ارتباط با مخاطب است. این روش به شرکت ها این امکان را می دهد که مستقیم و سریع با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، امکان اطلاع رسانی، تبلیغات و ارسال اطلاعات مهم از طریق ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی نیز فراهم شده است.

البته در این روش بازاریابی مانند هر نوع دیگری، هزینه ارسال پیامک انبوه یکی از چالش های مهم صاحبان مشاغل است. البته در این روش هزینه تبلیغات و بازاریابی بسیار کمتر از روش های دیگر است. در زیر، اطلاعاتی در مورد هزینه ارسال پیامک های تبلیغاتی به شما می دهیم تا در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

بسته های ارسال پیامک انبوه

برای ارسال انبوه تبلیغات خاص خدمات یا پیامک‌ها، باید یک پنل پیام کوتاه برای مدیریت پیام‌های خود راه‌اندازی کنید. تهیه برد شبیه خرید سیم کارت است. زیرا برای خرید سیم کارت هزینه اولیه پرداخت می کنید و سپس برای استفاده از سیم کارت باید مبلغ مورد نیاز را شارژ کنید.

مراحل تهیه و خرید پانل ها دقیقاً به همین صورت است. شما می توانید با توجه به نیاز خود برد را خریداری کرده و ارسال کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. پانل ها ممکن است بر اساس مدت استفاده فعال باشند یا بر تعداد ویژگی هایی که به شما ارائه می دهند تقسیم شوند. برای درک ماجرا مثالی می زنیم: سامانه پیامکی آموت دارای چهار بسته یک ماهه، سه ماهه، یک ساله و دائمی است. تمامی امکانات سامانه پیامکی آموت در تمامی این بسته ها فعال است و می توانید از آن ها استفاده کنید و مشخص است که تفاوت این بسته ها در مدت زمان فعال سازی آنهاست.

  The seven best Android smartwatches in 2024

تعرفه ارسال پیامک انبوه

تعرفه ارسال پیامک انبوه به دو عامل بستگی دارد:

  • خطی که می خواهید از طریق آن پیامک ارسال کنید
  • اپراتور دریافت کننده پیامک

اجازه دهید کمی بیشتر و با جزئیات بیشتر توضیح دهیم: پیامک انبوه شما را می توان از طریق تبلیغات، خطوط عمومی یا خطوط خدمات ارسال کرد. ارسال پیامک از طریق خط خدمات فقط برای پیام های خدماتی است که گیرنده منتظر دریافت آنهاست.

ارسال پیامک در خط عمومی فقط برای پیام های تبلیغاتی است و به لیست سیاه ارسال نمی شود. در لیست سیاه آن دسته از مخاطبانی هستند که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. با یک ژنریک نمی توانید به این دسته از افراد دسترسی پیدا کنید و با توجه به اینکه این گروه از نظر تعداد کم نیستند، احتمالاً بخش مهمی از مخاطبان شما را تشکیل می دهند که ممکن است برای شما مهم باشد.

دسته سوم فونت ها، فونت های تبلیغاتی هستند. از طریق این خطوط می توانید پیامک های تبلیغاتی را نیز برای مخاطبان لیست سیاه ارسال کنید و طبیعی است که هزینه ارسال پیامک از طریق این خط از دو نوع خط قبلی که به آن اشاره کردیم بیشتر باشد.

اپراتوری که پیام تبلیغاتی به او ارسال می شود نیز در تعیین هزینه نهایی تاثیر دارد. به عنوان مثال هزینه ارسال پیامک به خطوط ایرانسل با خطوط همراه اول کمی متفاوت است. هزینه ارسال پیامک به شماره همراه اول برای شماره های رایگان 96 تومان و برای شماره های لیست سیاه 250 تومان می باشد. هزینه پیامک ایرانسل به این ترتیب ضریب 1.1 به هزینه های پیامک تلفن همراه اول اضافه می شود.

  خرابی فضاپیمای وویجر 1؛ ارسال پیام های نامفهوم از طریق ستاره ها

وب سایت آموت برای ارسال پیامک انبوه

حال که در مورد خطوط ارسال پیامک صحبت کردیم، باید بگوییم که هر سه خط تبلیغاتی، عمومی و خدماتی به صورت پیش فرض بر روی پنل شما در سامانه پیامک آموت موجود است. اگر قصد خرید فونت سفارشی را دارید کارشناسان فروش پیامکی آموت شما را راهنمایی خواهند کرد و اگر در ابتدا تمایلی به خرید فونت ندارید می توانید از فونت های پیش فرض سامانه پیامکی آموت استفاده کنید.

ممکن است بدانید که خدمات فونت کار آسانی نیست و نیاز به ارائه اسناد دارد. در این صورت استفاده از خطوط پیامک پیش فرض آموت مزیت محسوب می شود.

راه های ارسال پیامک انبوه

روش های مختلفی برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد و شما باید موثرترین روش را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. در زیر چندین روش برای ارسال پیامک های تبلیغاتی ارائه می دهیم:

  • ارسال پیامک منطقه ای
  • ارسال فوری به اولین خطوط تلفن همراه LBS
  • ارسال پیامک به خطوط ایرانسل در محدوده BTS
  • برای مخاطبین خود در اکسل پیامک ارسال کنید
  • ارسال پیامک انبوه بر اساس مشاغل و اتحادیه ها
  • انتقال توسط فرمانداری و شهرستان

هر کدام از این روش ها می تواند به نوعی به کسب و کار شما کمک کند و انتخاب هر کدام کاملا به کسب و کار شما بستگی دارد. به عنوان مثال برای مشاغل محلی ارسال شماره خود به بانک یا استفاده از پیامک منطقه ای روش های مناسبی است.

یا مثلاً برای مشاغلی که در شهرهای شلوغ قرار دارند، مانند رستورانی در شیراز، استفاده از روش انتقال مستقیم LBS روش خوبی خواهد بود.

  متا در حال آزمایش توانایی ارسال محتوا از اینستاگرام به Trades است

مزایای پیامک گروهی برای مشاغل

  • قیمت مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
  • آسان برای استفاده و مدیریت پیامک برد
  • سرعت انتقال بالا
  • نرخ تبدیل بالا
  • از طریق نظرسنجی با مخاطبان ارتباط برقرار کنید
  • بدون نیاز به اینترنت دریافت کنید
  • مدیریت زمان بدون نیاز به استفاده از نیروی انسانی
  • برندسازی کسب و کار
  • وفاداری مشتری

پیامک انبوه برای چه نوع کسب و کاری مناسب است؟

همه مشاغل می توانند با توجه به نیاز خود از پیامک های تبلیغاتی استفاده کنند. فقط نوع استفاده ممکن است برای هر کسب و کار متفاوت باشد. به عنوان مثال ممکن است یک شرکت از پیامک های انبوه برای جلب وفاداری خود و ایجاد حس مثبت در آنها استفاده کند و شرکت از این سیستم و امکان گزارش گیری از جشنواره های خود استفاده کند.

اگر روش صحیح ارسال اس ام اس را با توجه به کسب و کار خود بدانید و بر این اساس زمان و پیامک مناسب را انتخاب کنید، احتمال اینکه نتیجه خوبی از بازاریابی پیامکی بگیرید بسیار زیاد است. البته نکته مهم دیگر در ارسال پیامک تبلیغاتی تداوم است. ارسال پیامک های گروهی فقط یک بار و گذاشتن آنها برای آینده ممکن است نتیجه دلخواه را به شما ندهد. اما اگر طبق قانون خاصی از طریق پیامک انبوه با مشتریان خود در ارتباط باشید نتیجه مناسب تری خواهید گرفت.

منبع: https://digiato.com/promoted/how-much-does-mass-texting-cost-introducing-the-lowest-tariff