کاربران نسل اول رسانه های اجتماعی جایی برای رفتن ندارند

دوران طلایی اتصال رو به پایان است. وقتی از او می‌پرسم رابطه‌اش با رسانه‌های اجتماعی در چند وقت اخیر تغییر کرده است، یکی از دوستان به من می‌گوید: «من سال‌ها پیش فیسبوکم را حذف کردم، هر سال حداقل سه تا شش ماه را در توییتر صرف می‌کنم و دعوت‌های Bluesky در صندوق ورودی من بمانند. . اساساً من فقط از استوری (اینستاگرام) استفاده می کنم و تقریباً هرگز در شبکه پست نمی گذارم. هفته‌ای یک‌بار این کار را انجام می‌دهم تا بتوانم بدون اینکه الگوریتم مرا مجازات کند، بگویم «فلسطین آزاد». من از داشتن حساب های دیگر خودداری می کنم. من نقل مکان کردم.”

امروز اوضاع به همین شکل است، در عصری که عصر رسانه‌های اجتماعی نامیده می‌شود و جامعه‌سازی و مکاتبات دیجیتالی را بازتعریف کرده است. برای بسیاری از کاربران نسل اول رسانه های اجتماعی – هزاره های 27 تا 42 ساله – این احساس در حال افزایش است که مهمانی به پایان رسیده است.

توییتر بد است (ببخشید، این کار را خواهم کرد هرگز مراجعه نکنید به او مانند X). اینستاگرام مملو از تبلیغات و اینفلوئنسرهایی است که ، های صورت و نکات تناسب اندام می فروشند. TikTok که در اصل جایگزینی براق‌تر برای یوتیوب به نظر می‌رسید، به طور فزاینده‌ای شبیه یک مرکز خرید مملو از «دروغ‌ها» می‌شود و تبلیغات تبلیغاتی را بر نفوذ پایدار ترجیح می‌دهد.

این یک ویژگی است که توییتر، که من ساعت های بی شماری را در طول دهه گذشته صرف آن کرده ام، هرگز فاقد آن نبوده است. این مسیر جنبش «زندگی سیاه پوستان مهم است» بود، صدایی برای کاربران روزمره، و از طریق موجی از انتخابات برجسته و تغییر دهنده زندگی ایالات متحده، فرهنگ را به یک رویداد مشارکتی 24 ساعته تبدیل کرد. هیچ #MeToo بدون توییتر و بدون آغاز محاسبه نژادی در هالیوود وجود ندارد. توییتر ظاهر ارتباطات را از طریق یک زبان بومی از میم‌ها و GIFها تغییر داد، جایی که گروه‌های ساکن مانند توییتر سیاه و توییتر NBA به عنوان شخصیت‌های برتر در این فرم ظاهر شدند.

  انتخاب‌های برتر روز پرایم آمازون زیر 10 دلار: صرفه‌جویی عالی در فناوری، لوازم ضروری، هدایا و موارد دیگر

اکنون یک سال از زمانی که ایلان ماسک کنترل توییتر را به دست گرفته است، می گذرد و در زمان بی سابقه ای، او چکش گرفت به همه چیزهایی که به پلتفرم جذابیت منحصربه‌فرد می‌بخشید (مسائل ایمنی و گنجاندن در زمان مدیرعامل سابق جک دورسی یک مشکل بود، اما به طور قابل توجهی بدتر شده است). ماسک یک خلأ در دنیای رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است که تا به حال توییتر به طور منحصر به فردی آن را اشغال کرده است.

در اوج خود، از سال 2008 تا 2015، و قبل از اینکه ارزهای اجتماعی مانند ریتوییت ها و بازدیدها، نحوه تعامل کاربران با یکدیگر را تغییر دهند، هیچ پلتفرم دیگری کاری را که توییتر انجام داد به روشی مشابه ارائه نکرد: مکالمات در زمان واقعی تا دوم. تحلیل و بررسی. این یک صفحه خالی بود و چون یک صفحه خالی بود، بوم برای مستندسازی اتفاقاتی بود که برای ما و اطرافمان می گذشت. انقلابی بود و به زودی آنچه به یاد می آوریم از بین خواهد رفت.

اگر اولین وعده رسانه‌های اجتماعی نزدیک‌تر ، جامعه به یک ایده‌آل مجازی بود، تغییر اخیر در نحوه استفاده از پلت‌فرم‌ها، طرح را از دست داده است. در کنار توییتر، فرسایش تجربه کاربری در فیس‌بوک و اینستاگرام – با اشتراک‌های چند لایه، گسترش سخنان نفرت‌انگیز و اطلاعات نادرست، حریم خصوصی که به عنوان یک کالای لوکس فروخته می‌شود و تهدید هوش مصنوعی مولد – نقطه عطفی در ارزش توییتر است. شبکه اجتماعی. دوست من در مورد تکامل اینترنت اجتماعی می گوید: “این یک اتاق پژواک بیش از حد است.” «در نظر گرفتن افرادی که در زندگی واقعی می‌شناسید به‌عنوان مقوله‌های بازاریابی بیش از حد است.» او می‌گوید امروز، همه چیز در مورد تجربه کاربر «بیش از حد طاقت‌فرسا» است.

  استقبال خوب از هوش مصنوعی توسط فیلمسازان. دومین جشنواره باند

امروزه رسانه های اجتماعی کمتر بر روی ارتباطات اجتماعی واقعی متمرکز شده اند. مارلون تویمن دوم، دانشمند علوم اجتماعی کمی در USC Annenberg که در تحلیل شبکه های اجتماعی متخصص است، می گوید: «ظاهر ارتباط اجتماعی به آن دامن می زند. روابط انسانی آسیب دیده و پیچیدگی آنها کاهش یافته است. از آنجایی که بسیاری از تعاملات ما اکنون در پلتفرم هایی انجام می شود که برای ترویج تعاملات تراکنشی طراحی شده اند که بازخوردی را در قالب معیارهای توجه ارائه می دهند، بسیاری از مردم تجربه یا تمرین زیادی در تعامل با افراد در زمینه هایی که اهداف جمعی یا اجتماعی برای یک جامعه بزرگتر وجود دارد، ندارند. گروه ” Twyman اضافه می کند که این امر همچنین باعث شده است که مردم از تصویر و هویت خود در تعاملات دنیای واقعی بیشتر آگاه شوند.

منبع: https://www.wired.com/story/first-gen-social-media-users-have-nowhere-to-go/