گوگل هوش مصنوعی ویژه ای را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

گوگل یک مولد جدید هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات معرفی کرده است. این ابزار در تمامی مراحل تبلیغات از نوشتن تیتر گرفته تا متن و ایجاد تصاویر به تبلیغ کنندگان کمک می کند. این هوش مصنوعی برای آژانس های تبلیغاتی و همچنین مشاغل خانگی که به ابزارهای تولید محتوای خلاقانه دسترسی ندارند ارائه می شود. با استفاده از پیام های متنی، تبلیغ کنندگان می توانند متن و تصاویر خلاقانه ایجاد کنند و آنچه را که می خواهند از هوش مصنوعی بخواهند.

طبق گزارش گوگل، این هوش مصنوعی دو تصویر یکسان تولید نخواهد کرد. بنابراین، شرکت ها دیگر نگران این نخواهند بود که رقبایشان از تصاویر و محتوای مشابه استفاده کنند. این هوش مصنوعی برای کسانی است که در این سرویس هستند حداکثر عملکرد گوگل برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود و در مراحل مختلف در دسترس خواهد بود. درحال حاضر نسخه آزمایشی این هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی جدید گوگل برای تبلیغ کنندگان

ابزار ویرایش عکس مشابه Magic Editor که با پیکسل 8 ارائه شده است نیز به زودی در دسترس خواهد بود. در یک مثال ارائه شده توسط گوگل، کاربری از این ابزار برای جایگزینی پس‌زمینه تم با درخت کریسمس برای محصولات مراقبت از پوست خود استفاده کرد تا با کمپین تعطیلات خود مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، این ابزار در شرایط مختلف و برای محصولات مختلف قابل استفاده است.

کمپین Top Performer به عنوان اولین کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2021 راه اندازی شد تا به بازاریابان در تمام ابزارهای Google Ads از جمله نوار جستجو، Gmail، Google Discover، YouTube و Google Maps کمک کند. اکنون این هوش مصنوعی راه اندازی کمپین های تبلیغاتی را آسان کرده است.

  به نظر می رسد Assistant with Bard تمام ویژگی های Google Assistant سنتی را نخواهد داشت

همچنین، طبق گفته گوگل، تمام محتوای تبلیغاتی تولید شده توسط هوش مصنوعی شامل واترمارک و ابرداده خواهد بود. این واترمارک برای کمک به شناسایی محتوای ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. گوگل اعلام کرد که نسخه بتای این هوش مصنوعی در حال حاضر در ایالات متحده موجود است.

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/google-is-is-bringing-generative-ai-to-advertisers