من جاروبرقی ربات جدید Eufy Mach S1 Pro را آزمایش کردم – اینجا برای چه کسانی مناسب است

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

Eufy Mach S1 Pro لیست طولانی از ویژگی ها را نوید می دهد.

ماریا دیاز/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • THE Eufy Mach S1 Pro به تازگی در Kickstarter با قیمت 1499 دلار راه اندازی شد.
  • این جاروبرقی ربات همه چیز را دارد، از جمله یک رول موپ که در حین تمیز ، کف های شما شسته می شود و اطمینان حاصل می کند که در حین تمیز ، فقط از آب تازه استفاده می شود.
  • Mach S1 Pro هنگام تخلیه و شستشوی خود صدای بسیار بلندی دارد، داک بالاتر از بقیه است و از ازن برای ضدعفونی ، رول موپ خود استفاده می کند.

به نظر می رسد که دستگاه های ربات جاروبرقی و جاروبرقی هر روز بهتر می شوند. با استفاده از موپ های روباتی که قبلاً یک پارچه میکروفایبر کثیف را روی زمین شما می کشید، موپ های چرخان را نوآورانه یافتم. اما پس از آن ربات‌های تمیزکننده خود تمیز شونده با مخازن جداگانه برای آب تمیز و کثیف آمدند و اطمینان حاصل می‌کنند که کف‌های شما فقط با آب شیرین تمیز می‌شوند.

همچنین: من بیش از 25 ربات جاروبرقی را آزمایش کرده ام. این موارد مورد علاقه من هستند

THE Eufy Mach S1 Pro این نوع جاروبرقی را دارد و این پیشرفته ترین و عالی ترین جاروبرقی و جاروبرقی رباتی است که من آزمایش کرده ام. این دستگاهی است که واقعاً همه چیز را دارد: قدرت مکش قوی 8000 Pa با یک برس لاستیکی، یک ایستگاه شارژ خودکار، یک غلتک شستشو که به طور مداوم با آب شسته می شود. داخل ربات در حین تمیز ،، یک دستگاه خودشویش و ایستگاه خشک ، برای پاک ، ربات، یک صفحه نمایش LCD روی حوض با دکمه های لمسی برای کمک به انتخاب حالت تمیز ،، و حتی یک سیستم ضد عفونی برای اطمینان از اینکه پاک کن بدون باکتری باقی می ماند.

در کیک استارتر ببینید

در نهایت، یک ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی ربات تنها به خوبی تمیز ، آن است. شما فقط 1500 دلار برای چنین دستگاهی خرج خواهید کرد که مطمئن باشید از نظر راحتی وزن خود را بالا می برد.

اما از آنجایی که من از آن استفاده می کنم می توانم بگویم که Eufy Mach S1 Pro کارآمدترین جاروبرقی و جاروبرقی رباتی است که هم در حالت جاروبرقی و هم در حالت تمیز ، تست کرده ام. این می تواند لکه های روی کف من را از بین ببرد Eufy S9 Pro نتوانست، و معلوم شد که از قابلیت های نقشه برداری بهتری نسبت به Deebot X2 Omniرقیبی که من با ویژگی های مشابه آزمایش کردم.

همچنین: 6 نکته ای که قبل از خرید ربات جاروبرقی باید بدانید

همچنین یک دستگاه بسیار کارآمد است. در هر جلسه تمیز ، آب کمتری نسبت به Deebot X1 Omni مصرف می کند و همان ناحیه را در زمان کمتری تمیز می کند. در حالی که Deebot X2 Omni کف اصلی من را در حدود 117 دقیقه تمیز می کند، Mach S1 Pro این کار را در 70 دقیقه بدون از دست دادن یک نقطه انجام می دهد.

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

Eufy Mach S1 Pro مشخصات پایینی دارد و حسگرهای LiDAR در بدنه ربات تعبیه شده تا در زیر مبلمان بیشتری نسبت به رقبای خود قرار بگیرند.

ماریا دیاز/ZDNET

تا کنون، Eufy S9 Pro قدیمی مورد علاقه من از بین تمام جاروبرقی‌های روباتی بود که آزمایش کرده‌ام، تنها چیزی که فاقد آن بود یک سطل ، بود که خود تخلیه می‌شد. Mach S1 Pro همه کارهایی را که Eufy S9 Pro می‌توانست انجام دهد بهبود می‌بخشد، به علاوه دارای سطل ، خود خالی‌شونده‌ای است که نسخه قدیمی فاقد آن بود.

پهنای غلتکی تقریباً به اندازه جاروبرقی روباتی است و بدون برجای گذاشتن رگه یا رد لاستیک، کف را تمیز تمیز می کند. فقط با آب تمیز تمیز می شود و به ربات اجازه می دهد تا به طور مداوم رول موپ را در حالی که در اطراف خانه شما حرکت می کند تمیز کند. اعتراف می کنم که وقتی برای اولین بار این سیستم را روی جاروبرقی و جاروبرقی ربات Switchbot S10 دیدم در مورد آن شک داشتم. به نظر می رسد ممکن است چیزی در آن گیر کند یا خود غلتک با استفاده منظم فرسوده شود، اما اینطور نبوده است.

صفحه نمایش LCD لمسی داک نیز یک ویژگی مفید است. این به شما امکان می دهد از ایستگاه پایه بین حالت جاروبرقی و جاروبرقی جابجا شوید، کاری که باید در برنامه با مدل های دیگر انجام دهید. من همچنین توانایی فراخوانی ربات را برای شارژ مجدد هر زمان که بخواهید دوست دارم.

اما مشکل Mach S1 Pro کجاست؟

برای شروع، بسیار پر سر و صدا است. این ربات نسبت به S9 Pro قدیمی‌تر و Deebot X1 Omni در کف‌های سخت ساکت‌تر است، اگرچه با افزایش قدرت مکش می‌تواند نویز کند. علاوه بر این، ایستگاه شارژ نیز بسیار پر سر و صدا است.

همچنین: بهترین جاروبرقی ربات برای موهای حیوانات خانگی: آزمایش شده توسط متخصصان

اولین باری که ربات برای جاروبرقی محتویات سطل ، خود لنگر انداخت، به نظر می رسید که در آستانه پرتاب به مدار است. کودک نوپای من به داخل اتاقی که قرار بود Mach S1 Pro قرار بود بپرسد که آیا همه چیز اوکی است سرگردان شد. سپس دستگاه با شروع فرآیند بسیار پر سر و صدای شستن پد دستشویی خود، که شامل یک سری صداهای برگشتی است، پاسخ داد که می تواند مهره ها را روی دیگر موپ های روباتی خود تمیز شونده در خانه من قرار دهد.

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

ماریا دیاز/ZDNET

من می توانم با سر و صدا زندگی کنم – بالاخره من سه فرزند خردسال دارم – اما این عملی نیست که بدانیم شما نمی توانید آن را در شب اجرا کنید زیرا بچه های شما از خواب بیدار می شوند که هواپیما در حال فرود آمدن در راهرو است.

ایستگاه شارژ نیز بسیار بالاست. برای مقایسه، Eufy S9 Pro تقریباً 17.5 اینچ، Deebot X2 Omni Station 20.5 اینچ و Mach S1 Pro 26.75 اینچ است. شیک و مدرن به نظر می رسد، اما متمایز است.

همچنین: هر آنچه برای ساخت خانه هوشمند نیاز دارید

تنها چیز دیگری که من طرفدار آن نیستم (آنکر آن را ازن با محیط زیست پاک می نامد. این دستگاه از آب لوله کشی ازن تولید می کند که برای تمیز ، عمیق سطوح و کشتن باکتری ها استفاده می شود.

ازن یک ضد عفونی کننده بسیار موثر است. به سرعت باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را در چند ثانیه خنثی می کند. با این حال، ازن به شکل گازی نیز یک محرک شناخته شده ریه است، بنابراین به مردم توصیه اکید می کنم که از خرید دستگاه تصفیه هوای ازن یا داشتن دستگاهی که از ازن گازی در خانه خود استفاده می کند، خودداری کنند. اخیراً تشخیص داده شد که به یک بیماری ژنتیکی مبتلا هستم که من را در معرض خطر بیماری ریوی تهدید کننده زندگی قرار می دهد. بنابراین من نمی‌توانم خطر داشتن دستگاهی که می‌تواند به من آسیب برساند، حتی اگر به خوبی تمیز شود، ندارم.

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

صفحه نمایش LCD و کنترل های لمسی ایستگاه پایه Eufy Mach S1 Pro.

ماریا دیاز/ZDNET

من با Anker تماس گرفتم تا در مورد ایمنی تولید آب ازن دار پرس و جو کنم و این شرکت گزارش 600 صفحه ای از آزمایشگاه TUV Rheinland را به اشتراک گذاشت. این آزمایش‌ها بر اساس استانداردهای IEC و UL انجام شد و Mach S1 Pro بند «تابش، سمیت و خطرات مشابه» را که شامل تولید ازن می‌شود، گذراند. بالاترین مقدار ازن اندازه گیری شده در آزمایش 0.67 قسمت در میلیون (ppm) بود که به خوبی در محدوده ایمنی استاندارد IEC 5 ppm است و آن را برای سلامت انسان بی ضرر می کند.

البته هنوز تصمیم گرفتم Eufy Mach S1 Pro، ازن و همه چیز را تست کنم، اما بعد از اولین تمیز ،، ویژگی Eco-Clean Ozone را در برنامه Mach خاموش کردم. به عنوان یک فرد بیش از حد محتاط، از اینکه می توانید آن را روشن یا خاموش کنید، قدردانی می کنم.

مشاوره خرید ZDNET

بر اساس عملکرد، Eufy Mach S1 Pro ارزش هر دلار از 1500 دلاری را دارد. این یک ربات جاروبرقی است که همه کارها را انجام می دهد و آن را به خوبی انجام می دهد. تماشای Mach S1 Pro که به زیبایی در خانه‌ام می‌چرخد، هر تار موی حیوان خانگی را برداشته و در جوراب‌ها، وسایلی که بچه‌هایم به جا گذاشته‌اند یا کابل‌ها گره نمی‌خورم، از هیجان منفجر می‌شوم.

اگر می خواهید یک جاروبرقی کارآمد و موثر که بتواند خود تمیز شود، می خواهید، این مدلی است که باید در نظر بگیرید. اما اگر می‌خواهید یک جاروبرقی که بتواند در ساعات خلوت کار کند و هیچ محرک بالقوه‌ای منتشر نکند (اگرچه همیشه می‌توانید اکو-پاک ازن را خاموش کنید)، توصیه می‌کنم یکی از جاروبرقی‌های آزمایش شده دیگر ZDNET را بررسی کنید.

منبع: https://www.zdnet.com/article/i-tested-eufys-new-mach-s1-pro-robot-vacuum-heres-who-its-perfect-for/#ftag=RSSbaffb68

تصاویری از نسخه سفید سری Xbox

به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده سازی نسخه سفید رنگ سری Xbox است این دستگاه احتمالاً فاقد درایو نوری خواهد بود. علاوه بر رنگ سفید، این کنترلر ممکن است در رنگ مشکی نیز موجود باشد.

به گزارش The Verge، این احتمال وجود دارد که رنگ سفید به کار رفته در Xbox Series S نیز در این کنسول استفاده شود. این دستگاه احتمالاً دارای اجزای داخلی ارتقا یافته است. از جمله پیشرفته ترین هیت سینک برای خنک کننده کنسول.

طبق شایعات، سری ایکس باکس سفید رنگ اگر مایکروسافت این کنسول را منتشر کند، احتمالاً نسخه به‌روزرسانی‌شده سری ایکس‌باکس را لغو یا به تاخیر می‌اندازد

کنترلر ایکس باکس
سری ایکس باکس

سری ایکس باکس

بر اساس این اسناد، مایکروسافت قصد داشت تا سری Xbox به روز شده را عرضه کند این کنسول بالقوه نیز فاقد درایو نوری است و طراحی استوانه ای دارد. در اسناد داخلی، مایکروسافت این کنسول را به‌عنوان «به‌طور شگفت‌انگیز تمام دیجیتال» توصیف کرد و قرار بود با یک کنترلر جدید به نام Xbox Wireless 2 عرضه شود.

مایکروسافت در ابتدا قصد داشت کنسول بروکلین را در نوامبر 2023 با قیمت 499 دلار عرضه کند، اما این اتفاق نیفتاد و هنوز مشخص نیست که آیا یک کنسول به روز عرضه می کند یا فقط به سری ایکس باکس می چسبد.

در سپتامبر 2023، فیل اسپنسر، رئیس Xbox، به افشای اطلاعات در مورد بروکلین اشاره کرد و اعلام کرد که برنامه های این شرکت ممکن است تغییر کرده باشد. اسپنسر در شبکه اجتماعی گفت: «به اشتراک گذاشتن کار تیم ما از این طریق بسیار دشوار است زیرا خیلی چیزها تغییر کرده اند و چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن در حال حاضر و آینده وجود دارد. زمانی که آماده شدیم برنامه های واقعی را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

منبع: https://digiato.com/tech/possible-photos-xbox-series-x-without-optical-drive-revealed

The best gaming laptops for 2024

Gaming laptops are the true Transformers of the PC world: They’re powerful enough to play your favorite titles, but you can also harness their speed for media creation or extreme multitasking, like streaming high-resolution gameplay to Twitch. Today, you can even find a few that weight less than the smallest MacBook Pro, making them solid options for daily drivers as well. For the demanding Apex Legends player, or the power user just looking for a capable GPU to handle video encoding, it’ll be easier than ever to find the best gaming laptop to suit your needs — but sorting through the seemingly endless number of options can be taxing. We’ve tested and reviewed plenty of gaming laptops and we continue to do so as new models become available. Here, we outline our top picks for the best gaming laptops, along with everything you need to know before purchasing one.

What to look for in a gaming laptop

Price

Your laptop buying journey starts and ends with the amount of money you’re willing to spend. No surprise there. The good news: There are plenty of options for gamers of every budget. In particular, we’re seeing some great entry-level PC gaming choices under $1,000, like Dell’s G15 lineup. A cheap gaming laptop in this price range will definitely feel a bit flimsier than pricier models, and they’ll likely skimp on RAM, storage and overall power. But most cheaper laptops should be able to handle the majority of video games running at 1080p at 60 frames per second, which is the bare minimum you’d want from any system.

Things get interesting when you start looking at the best gaming laptops in the mid-range space, with prices at $1,000 and higher. At that point, you’ll start finding PCs like the ASUS Zephyrus ROG G14, one of our favorite gaming notebooks. In general, you can look forward to far better build quality than budget gaming laptops (metal cases!), improved graphics power and enough RAM and storage space to handle the most demanding games. These are the gaming machines we’d recommend for most people, as they’ll keep you gaming and working for years before you need to worry about an upgrade.

If you’re willing to spend around $1,800 or more, you can start considering more premium options like Razer’s Blade. Expect impeccably polished cases, the fastest hardware on the market, and ridiculously thin designs. The sky’s the limit here: Alienware’s uber customizable Area 51m is an enormous beast that can cost up to $4,700. Few people need a machine that high-end, but if you’re a gamer with extra cash to burn, it may be worth taking a close look at some of these pricier systems.

Origin Evo16

CPU and GPU

The answer to this question used to be relatively simple: Just get an Intel chip with an NVIDIA GPU. But over the last few years AMD has stepped up its game with its Ryzen notebook processors, which are better suited for juggling multiple tasks at once (like streaming to Twitch while blasting fools in Fortnite). Intel responded with its impressive 12th and 13th-gen chips, but it’s nice to have decent Ryzen AMD alternatives available, especially since they’re often cheaper than comparable Intel models.

When it comes to video cards, though, AMD is still catching up. Its Radeon RX 6000M GPU has been a fantastic performer in notebooks like ASUS’s ROG Strix G15, but it lags behind NVIDIA when it comes to newer features like ray tracing. (We’re still waiting to test AMD’s new Radeon 7000 series mobile graphics.) At the very least, a Radeon-powered notebook can approach the general gaming performance of the NVIDIA RTX 3070 and 3080 GPUs.

If you want to future-proof your purchase, or you’re just eager to see how much better ray tracing can make your games look, you’re probably better off with an NVIDIA video card. They’re in far more systems, and it’s clear that they have better optimized ray tracing technology. NVIDIA GeForce RTX GPUs also feature the company’s DLSS technology, which uses AI to upscale games to higher resolutions. That’ll let you play a game like Destiny 2 in 4K with faster frame rates. That’s useful if you’re trying to take advantage of a high refresh rate monitor.

You’ll still find plenty of laptops with NVIDIA’s older RTX 30-series GPUs these days, and they’ll still give you tremendous performance. But to be safe, it’s probably worth opting for the newer RTX 40-series systems, since they support the newer DLSS 3 technology and offer a wealth of performance upgrades. (If you’re looking out for the best deals, you can probably find some killer RTX 3070 laptops out there.) The entry-level RTX 4050 is a solid start, but we’d suggest going for a 4060 or 4070 if you’re aiming to maximize your framerates on faster screens. The RTX 4080 and RTX 4090 are both incredibly powerful, but they typically make systems far too expensive for most users.

It’s worth noting that NVIDIA’s mobile graphics cards aren’t directly comparable to its more powerful desktop hardware. PC makers can also tweak voltages to make gaming performance better in a thinner case. Basically, these laptops may not be desktop replacements — don’t be surprised if you see notebooks that perform very differently, even if they’re all equipped with the same GPU.

Razer Blade 15

Screen and refresh rate

Screen size is a good place to start when judging gaming notebooks. In general, 15-inch laptops will be the best balance of immersion and portability, while larger 17-inch models are heftier, but naturally give you more screen real estate. There are some 13-inch gaming notebooks, like the Razer Blade Stealth, but paradoxically you’ll often end up paying more for those than slightly larger 15-inch options. We’re also seeing plenty of 14-inch options, like the Zephyrus G14 and Blade 14, which are generally beefier than 13-inch laptops while still being relatively portable.

But these days, there is plenty to consider beyond screen size. For one: refresh rates. Most monitors refresh their screens vertically 60 times per second, or at 60Hz. That’s a standard in use since black and white NTSC TVs. But over the past few years, displays have evolved considerably. Now, 120Hz 1080p screens are the bare minimum you’d want in any gaming notebook — and there are faster 144Hz, 240Hz and even 360Hz panels. All of this is in the service of one thing: making everything on your display look as smooth as possible.

For games, higher refresh rates also help eliminate screen tearing and other artifacts that could get in the way of your frag fest. And for everything else, it just leads to a better viewing experience. Even scrolling a web page on a 120Hz or faster monitor is starkly different from a 60Hz screen. Instead of seeing a jittery wall of text and pictures, everything moves seamlessly, as if you’re unwinding a glossy paper magazine. Going beyond 120Hz makes gameplay look even more responsive, which to some players gives them a slight advantage.

Gigabyte Aero 15

Steve Dent/Engadget

Not to make things more complicated, but you should also keep an eye out for NVIDIA’s G-SYNC and AMD’s FreeSync. They’re both adaptive sync technologies that can match your screen’s refresh rate with the framerate of your game. That also helps to reduce screen tearing and make gameplay smoother. Consider them nice bonuses on top of a high refresh rate monitor; they’re not necessary, but they can still offer a slight visual improvement.

See Also:

One more thing: Most of these suggestions are related to LCD screens, not OLEDs. While OLED makes a phenomenal choice for TVs, it’s a bit more complicated when it comes to gaming laptops. They’re mostly limited to 60Hz, though some models offer 90Hz. Still, you won’t see the smoothness of a 120Hz or 144Hz screen. OLEDs also typically come as 4K or 3.5K panels – you’ll need a ton of GPU power to run games natively at that resolution. They look incredible, with the best black levels and contrast on the market, but we think most gamers would be better off with an LCD.

ASUS ROG G14

Devindra Hardawar/Engadget

Other things to remember when buying a gaming laptop:

  • Get at least 16GB of RAM. And if you’re planning to do a ton of multitasking while streaming, 32GB is worth considering.

  • Storage is still a huge concern. These days, I’d recommend aiming for a 1TB M.2 SSD, which should be enough space to juggle a few large titles like Destiny 2. (If you can afford the jump to a 2TB SSD though, just do it.) Some laptops also have room for standard SATA hard drives, which are far cheaper than M.2’s and can hold more data.

  • Get your hands on a system before you buy it. I’d recommend snagging the best gaming laptop for you from a retailer with a simple return policy, like Amazon or Best Buy. If you don’t like it, you can always ship it back easily.

  • Don’t forget about accessories! For the best performance, you’ll need a good mouse, keyboard and headphones.

How we test gaming laptops

We review gaming laptops with the same amount of rigor as we approach traditional notebooks. We test build quality by checking cases for any undesirable flexible spots, as well as the strength of screen hinges during furious typing and Halo Infinite sessions. We benchmark every gaming notebook with PCMark 10, a variety of 3DMark tests, Cinebench and Geekbench. We also use NVIDIA’s Frameview app to measure the average framerates in Cyberpunk 2077, Halo Infinite and other titles. For media creation, we transcode a 4K movie clip into 1080p using Handbrake’s CPU and GPU encoding options.

Displays are tested under indoor and outdoor lighting with productivity apps, video playback and gameplay. We also try to stress the full refresh rate of every gaming notebook’s screen by benchmarking Halo Infinite, Overwatch 2 and other titles. Laptop speakers are judged by how well they can play back music, movies and the occasional game session with detail and clarity, and without any obvious distortion.

When it comes to battery life, we see how long gaming systems last with a mixture of real-world productivity apps and gameplay, and we also test with PCMark 10’s “Modern office” battery test. In addition, we’re judging the quality of a machine’s keyboard with typing tests as well as relative accuracy and comfort during extended gaming sessions.

ASUS

CPU: AMD Ryzen 9 | GPU: NVIDIA GeForce RTX 2060 | RAM: 16GB | Storage: 1TB | Screen size: 14-inch | Refresh rate: 144Hz | Connectivity: Bluetooth, Wi-Fi | Battery life: Up to 8 hours

Read our full review of ASUS ROG Zephyrus G14

Update 3/28/24: ASUS has announced new Zephyrus G14 and G16 models, but we haven’t had a chance to review them yet. The previous model is still a worthy gaming notebook though, especially if you find it on sale.

If you can’t tell by now, we really like the Zephyrus G14. It’s shockingly compact, at just 3.5 pounds, and features AMD’s new Ryzen chips paired together with its NVIDIA’s RTX 40-series graphics. While its 14-inch screen is a bit smaller than our other recommendations, it looks great and features a fast 165Hz refresh rate. We also like its retro-future design (some configurations have tiny LEDs on its rear panel for extra flair). While the G14 has jumped in price since it debuted, it’s still one of the best gaming notebooks around, especially since ASUS has finally added a built-in webcam.

Pros

  • Compact design
  • 144Hz refresh rate
  • Excellent performance
Cons

  • Screen’s on the smaller side

$1,499 at Amazon

Dell

CPU: Intel Core i5 | GPU: NVIDIA RTX 3050 | RAM: 8GB | Storage: 512GB | Screen size: 15.6-inch | Refresh rate: 120Hz | Connectivity: Bluetooth, Wi-Fi

We’ve been fans of Dell’s G5 line ever since it first appeared a few years ago and it remains the best budget gaming laptop out there. Now dubbed the G15, it starts at under $1,000 and, while not the most powerful gaming laptop, it features all of the latest hardware, like Intel’s 13th-generation CPUs and NVIDIA’s RTX 40-series cards. (You can also find AMD Ryzen chips in some models.) This budget-friendly gaming laptop is a bit heavy, weighing over five pounds, but it’s a solid notebook otherwise. And you can even bring it into mid-range gaming territory if you spec up to the RTX 4060.

Pros

  • Affordable
  • Supports NVIDIA RTX 40-series GPUs
  • Good performance for the price

$912 at Amazon

Will Lipman Photography for Engadget

CPU: Intel Core i7 | GPU: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti | RAM: 16GB | Storage: 1TB | Screen size: 15.6-inch | Refresh rate: 240Hz | Connectivity: Bluetooth, Wi-Fi | Battery life: Up to 5.5 hours

Read our full review of Razer Blade 15

Razer continues to do a stellar job of delivering bleeding-edge hardware in a sleek package that would make Mac users jealous. The Blade 15 has just about everything you’d want for great gaming, including NVIDIA’s RTX 4080, Intel’s 13th-gen CPUs and speedy quad-HD screens. Our recommendation? Consider the model with a Quad HD 165Hz screen and an RTX 4060 GPU for $2,500. You can easily save some cash by going for a cheaper notebook, but they won’t feel nearly as polished as the Blade.

Pros

  • Polished design
  • Great performance
  • Can be configured with a 165Hz screen

$2,000 at Amazon

Photo by Devindra Hardawar / Engadget

CPU: Intel Core i7 | GPU: NVIDIA GeForce RTX 4060 | RAM: 16GB | Storage: 1TB | Screen size: 18-inch | Refresh rate: 480Hz | Connectivity: Bluetooth, Wi-Fi | Battery life: Up to 5.5 hours

Alienware’s m18 is its biggest gaming laptop ever, and it packs in just about everything we’d want including a really big screen. It can be equipped with Intel and AMD’s fastest CPUs, as well as NVIDIA’s fastest GPUs (including the 4090). Its base configuration with an RTX 4060 is also surprisingly affordable for an 18-inch laptop, starting at $2,100. We’ve always liked Alienware’s m-series gaming laptops, but this year they’re more refined, with better cooling and a slightly sleeker design. You can also opt for CherryMX mechanical keys, which deliver a desktop-like gaming and typing experience.

Pros

  • Huge 18-inch screen
  • Solid performance
  • Sleeker design than previous version
Cons

  • Unwieldy; not very portable

$2,335 at Amazon

Photo by Sam Rutherford / Engadget

CPU: AMD Ryzen 9 6900HX | GPU: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti | RAM: 32GB | Storage: 1TB | Screen size: 16-inch | Refresh rate: 165Hz | Connectivity: Bluetooth, Wi-Fi | Battery life: Up to 3.5 hours

Read our full review of ASUS ROG Zephyrus Duo 16

You know if you actually need a dual-screen laptop: Maybe a single 17-inch screen isn’t enough, or you want a mobile setup that’s closer to a multi-monitor desktop. If that’s the case, the Zephyrus Duo 16 is the best laptop for you. It’s powerful, and its extra 14-inch screen can easily let you multitask while gaming dutifully working. It also has all of the latest hardware you’d want, like AMD’s new Ryzen chips and NVIDIA’s RTX 4000 GPUs. Sure, it’s nowhere near portable, but a true multitasker won’t mind.

Pros

  • Powerful performance
  • Handy additional 14-inch display below main 17-inch screen

$2,010 at Amazon

Other gaming laptops we’ve tested

Framework Laptop 16

We were eager to test the Framework Laptop 16 since it promised both modular customizability and a decent amount of gaming power. But while we appreciated just how repairable and upgradeable it is, its actual gaming performance was middling for its high price. You could always buy it without the additional GPU, but that makes it more of a daily workhorse than a gaming system.

MSI Stealth Studio 14

On a brighter note, we were pleased to see MSI return to form with the Stealth Studio 14, which is far faster and more attractive than the previous model.

Razer Blade 16 and 18

We were amazed to see a genuine 4K/1080p native screen in the Razer Blade 16, but it’s far too expensive and impractical, even for such a pricey brand. Similarly, we found the Razer Blade 18 to be both oversized and overpriced.

منبع: https://www.engadget.com/best-gaming-laptops-172033838.html?src=rss

سامسونگ از حافظه های GDDR7 برای نسل بعدی کارت های گرافیک خود رونمایی کرد

در نهایت، آخرین نسل از حافظه های گرافیکی به میدان آمده اند تا پیشرفت پردازش گرافیکی را با جدیت بیشتری دنبال کنند. سامسونگ از حافظه های گرافیکی GDDR7 رونمایی کرده است و انتظار می رود انویدیا و AMD از این نوع حافظه ها در کارت های گرافیک نسل بعدی استفاده کنند.

مشخصات حافظه گرافیکی GDDR7

حافظه گرافیکی GDDR7

در حال حاضر، هر ماژول حافظه سامسونگ GDDR7 دارای ظرفیت 2 گیگابایت است. اما طبق استاندارد اصلی این حافظه که توسط JEDEC اعلام شده حداکثر ظرفیت این نوع ماژول حافظه به 8 گیگابایت می رسد. به نظر می رسد سامسونگ در حال حاضر بر روی تراشه های با ظرفیت کمتر تمرکز کرده است تا با بهبود فرآیند تولید به سمت تراشه های با ظرفیت بالاتر حرکت کند.

در این نسل پهنای باند هر انتها به 28 یا 32 گیگابیت بر ثانیه (بسته به مدل) رسید که نشان دهنده عملکرد بهتر نسبت به رقم 24 گیگابیت بر ثانیه نسل قبل است. پهنای باند هر پین حافظه GDDR7 در بالاترین حالت به 48 گیگابیت در ثانیه می رسد. این تغییرات در نهایت منجر به پهنای باند 1.5 ترابایت بر ثانیه برای آخرین استاندارد حافظه گرافیکی شده است. انتظار می رود برای مدل های مجهز به پهنای باند 28 و 32 گیگابیت بر ثانیه شاهد افزایش سرعت 28 و 42 درصدی باشیم. مصرف حافظه این نوع نسبت به قبلی 20 درصد بهبود یافته است.

آخرین حافظه گرافیکی از یک بسته اطلاعاتی جدید برای انجام پردازش موازی کارآمدتر استفاده می کند. پشتیبانی از راه حل رمزگذاری PAM3 انتقال داده را به 3 بیت در 2 سیکل افزایش می دهد که 1.5 برابر سریعتر از روش کدگذاری باینری نسل قبلی است.

انتظار می رود Nvidia و AMD از حافظه گرافیکی GDDR7 در کارت های گرافیک نسل بعدی استفاده کنند. این بدان معناست که سری RTX 50 انویدیا و سری RX 8000 AMD با سرعت و عملکرد بهتری عرضه خواهند شد. در حال حاضر تنها سامسونگ این نوع حافظه را تولید می کند. اما با گذشت زمان، تولیدکنندگان دیگری مانند Micron و SK Hynix به این باند خواهند پیوست تا انتشار عمومی این استاندارد جدید افزایش یابد.

منبع: https://digiato.com/computers-hardware/samsung-revealed-gddr7-dram

ارتش اسرائیل در غزه از سیستم تشخیص چهره استفاده می کند

اسرائیل یک برنامه بزرگ تشخیص چهره را در نوار غزه مستقر کرد و یک پایگاه داده در مورد فلسطینی ها بدون اطلاع یا رضایت آنها ایجاد کرد. مجله نیویورک تایمز گزارش ها. این برنامه که پس از حملات 7 اکتبر ایجاد شد، از فناوری Google Photos و همچنین ابزار سفارشی ایجاد شده توسط شرکت Corsight مستقر در تل آویو برای شناسایی افراد وابسته به حماس استفاده می کند.

برنامه تشخیص چهره همزمان با حمله نظامی اسرائیل به غزه ساخته شده است. بار گزارش. پس از حملات 7 اکتبر، افسران واحد 8200 ارتش اسرائیل، واحد اطلاعاتی اصلی نیروهای دفاعی اسرائیل، با تماشای تصاویر دوربین های امنیتی و فیلم هایی که حماس در شبکه های اجتماعی آپلود کرده بود، اهداف احتمالی را شناسایی کردند. سربازان همچنین از زندانیان فلسطینی خواستند تا افراد جامعه خود را که وابسته به حماس هستند شناسایی کنند.

Corsight که به خود می بالد که فناوری خود می تواند افراد را به دقت شناسایی کند حتی اگر کمتر از 50 درصد صورت آنها قابل مشاهده باشد، از این عکس ها برای ایجاد یک ابزار تشخیص چهره استفاده کرد که افسران اسرائیلی می توانند در غزه از آن استفاده کنند. ارتش اسرائیل برای توسعه بیشتر پایگاه داده خود – و شناسایی اهداف بالقوه – پست های بازرسی مجهز به دوربین های تشخیص چهره را در امتداد مسیرهای اصلی فلسطینی ها برای فرار به سمت جنوب ایجاد کرده است. هدف، گفت: یک افسر در بارایجاد یک “لیست سیاه” از افرادی بود که در حمله 7 اکتبر شرکت داشتند.

در برخی موارد، ابزار Corsight به اشتباه افرادی را به عنوان مرتبط با حماس شناسایی کرده است.

سربازان به آنها گفتند بار فناوری Corsight همیشه دقیق نبود، به‌ویژه زمانی که بر تصاویر دانه‌دار یا عکس‌هایی تکیه می‌کرد که در آن صورت افراد مبهم بود. در برخی موارد، ابزار Corsight به اشتباه افرادی را به عنوان مرتبط با حماس شناسایی کرده است. یکی از این موارد مربوط به شاعر فلسطینی مصعب ابوطحا بود که در اواسط نوامبر از یک ایست بازرسی نظامی اسرائیل در بزرگراه مرکزی غزه ربوده شد و او قصد داشت با خانواده اش غزه را به مقصد مصر ، کند. این سیستم ابوطها را در فهرست تحت تعقیب اسرائیل قرار داده بود. افسران اسرائیلی ابوطها را در یک بازداشتگاه نگه داشتند و در آنجا او را به مدت دو روز مورد ضرب و شتم و بازجویی قرار دادند و سپس بدون توضیح به غزه بازگردانده شد.

ارتش اسرائیل فناوری Corsight را با Google Photos تکمیل کرد – که برخلاف Corsight، استفاده از آن رایگان است – سربازان به بار. ماموران اطلاعاتی پایگاه‌های اطلاعاتی «افراد شناخته‌شده» را در Google Photos آپلود کردند و از عملکرد جستجوی عکس برای شناسایی بیشتر افراد استفاده کردند. یک افسر به آن گفت بار که Google Photos می‌تواند افراد را حتی زمانی که تنها قسمت کوچکی از چهره‌شان قابل مشاهده است شناسایی کند، که آن را بهتر از ابزارهای دیگر، از جمله Corsight می‌کند.

مدیران و حامیان Corsight تمایل خود را برای کمک به ارتش اسرائیل در جنگ جاری خود در نوار غزه آشکار کرده اند. در سرمقاله اکتبر برای جروزالم پستآرون اشکنازی – بنیانگذار و شریک مدیریت صندوق کانادایی Awz Ventures که دور سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری Corsight را در سال 2020 رهبری کرد – نوشت که Awz “ابزارهای تکنولوژیکی برای متوقف ، این تروریست های شیطانی در مسیر آنها” را در اختیار اسرائیل قرار داد. اکثر شرکت های نمونه کار Awz در بخش هوش مصنوعی و امنیت سایبری فعال هستند.

در ماه اکتبر، برخی بیمارستان‌های اسرائیلی از فناوری Corsight برای شناسایی بیماران استفاده کردند. فوربس در آن زمان گزارش شده است. مطابق با فوربس بر اساس یک گزارش، فناوری Corsight توانست از افرادی که “ویژگی‌هایشان تحت تاثیر ضربه‌های فیزیکی قرار گرفته‌اند، عکس بگیرد و بین عکس‌های ارسال شده توسط اعضای خانواده آسیب‌دیده مطابقت پیدا کند.”

Corsight در درجه اول بر کاربردهای دولتی، مجری قانون و نظامی تمرکز دارد. در سال 2020، این شرکت یک ساله اعلام کرد که فناوری آن می تواند چهره های نقاب دار را شناسایی کند. دو سال بعد، Corsight ادعا کرد که در حال توسعه ابزاری است که می تواند مدلی از چهره افراد را بر اساس DNA آنها ایجاد کند. سال گذشته، Corsight با پلیس متروپولیتن در بوگوتا، کلمبیا، برای ردیابی مظنونان قتل‌ها و سرقت‌های حمل‌ونقل عمومی همکاری کرد.

Corsight به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

منبع: https://www.theverge.com/2024/3/27/24114043/israel-،-recognition-gaza-،-corsight

نور ماه تاثیر عجیبی بر اکوسیستم صخره های مرجانی دارد

بر اساس یک مطالعه جدید، ماه بیش از آنچه قبلا تصور می شد بر زندگی روی زمین تأثیر می گذارد. محققان دریافته اند که نور ماه بر نحوه زندگی ماهی ها و دیگر موجودات در صخره های مرجانی تأثیر می گذارد. محققان آمریکایی با بررسی صداهای موجودات ساکن در صخره های مرجانی متوجه تغییر فعالیت و تعاملات این موجودات در هنگام طلوع و غروب خورشید شدند.

بر اساس مقاله ای که در Plos One منتشر شده است، محققان مرکز دریایی NUWC و آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته در انرژی (ARPA-E) در ایالات متحده دریافتند که صدای موجودات در صخره های مرجانی به سرعت با بالا آمدن و غروب آب تغییر می کند. ماه.

تأثیر نور ماه بر فعالیت موجودات در صخره های مرجانی

محققان در مقاله خود می گویند در ساعاتی که نور ماه افزایش می یابد، صدای ماهی های با فرکانس بالا افزایش می یابد، در حالی که صدای ماهی ها و بی مهرگان با فرکانس پایین در همان ساعات کاهش می یابد. این کشف نشان می دهد که طلوع و غروب ماه باعث تغییرات منظم در تعاملات اکوسیستم صخره های مرجانی می شود.

به منظور عدم تداخل مستقیم با اکوسیستم صخره های مرجانی زنده و اختلال در سیستم آن، محققان از تجهیزات نظارت بر صدا در ساحل غربی هاوایی استفاده کردند و حجم صداها را اندازه گیری کردند. آنها از هیدروفون برای ضبط شدت صدا در فواصل 10 یا 15 دقیقه استفاده کردند.

تغییرات مشاهده شده در بیوسوند بین طلوع و غروب ماه احتمالاً به تغییرات در میزان نور ماه مربوط می شود و به نظر می رسد تغییرات جزر و مدی با طلوع و غروب ماه ارتباط چندانی با فعالیت موجودات زنده در صخره ندارد. به طور کلی، فعالیت سالم تر در صخره های مرجانی نشان می دهد که اکوسیستم صخره شلوغ و سالم است.

این مطالعه می تواند برای حفاظت از موجودات زنده و صخره های مرجانی مفید باشد. با بررسی دقیق الگوهای مهتابی می توان با کنترل صداها ماهی های بیشتری را به سمت این سنگ ها جذب کرد. این تحقیق همچنین به دانشمندان کمک می کند تا صخره های مرجانی مختلف را برای محافظت از آنها در برابر گرم شدن کره زمین مقایسه کنند.

منبع: https://digiato.com/interdisciplinary/the-moon-has-a-curious-effect-on-the-sounds-emanating-from-coral-reefs

تصویر روز ناسا: خوشه کهکشان کما

تقریباً هر جسمی که در تصویر می بینید یک کهکشان است. خوشه کما، یکی از متراکم ترین خوشه های شناخته شده، حاوی هزاران کهکشان است.

امروز در تصویر ناسا چه می بینیم؟

هر یک از این کهکشان ها حاوی میلیاردها ستاره است. درست مثل کهکشان راه شیری ما. در مقایسه با بسیاری دیگر از خوشه های مجاور، نور حاصل از خوشه کما صدها میلیون سال طول می کشد تا به ما برسد.

اکثر کهکشان های موجود در کما و سایر خوشه ها کهکشان های بیضی شکل هستند، در حالی که اکثر کهکشان های خارج از خوشه ها کهکشان های مارپیچی هستند.

در واقع، این خوشه به قدری بزرگ است که میلیون ها سال طول می کشد تا نور از یک سمت آن به سمت دیگر حرکت کند.

بیشتر کهکشان های این خوشه و بقیه کهکشان ها بیضوی هستند، در حالی که اکثر کهکشان های خارج از خوشه ها مارپیچی هستند.

ماهیت و علل انتشار اشعه ایکس از کما هنوز در دست بررسی است.

منبع: https://digiato.com/astronomy/the-coma-cluster-of-galaxies-apod

این وب سایت هر کیانو ریوز “Whoa” را در تاریخ سینما پخش می کند

تصویری از مقاله با عنوان این وب سایت تمام فیلم های کیانو ریوز

عکس: آژانس عکس فیچرفلش (شاتر استاک)

کیانو ریوز در فیلم های زیادی بازی کرده است و تقریباً در هر یک از آنها حداقل یک بار موفق به گفتن “وای” شده است. اکنون، یک توسعه‌دهنده وب‌سایت به کمک سایتی ساخته است که می‌توانید به هر کسی که ریوز وجود دارد گوش دهید.

سایت whoa.onrender.com مبتنی بر کاری است که توسط YouTuber “Owenergy” آغاز شده است که در سال 2018 بارگذاری کرد یک ویدیو که تمام ریوز را که تا به حال اتفاق افتاده بود گردآوری کرد. این ویدیو که نزدیک به شش دقیقه طول می کشد، لیستی از اوج ریوز از سال 1986 تا آنچه که در آن زمان امروز بود را نشان می دهد. اکنون whoa.onrender این whoas ها را به روز کرده و از طریق API های JSON که می توانند در وب سایت ها جاسازی شوند، قابل دسترسی است. این سایت همچنین دارای یک پخش کننده چرخشی “whoa” است که شامل صدا و تصویر هر فرد ریوز است.

سایت توسط توسعه دهنده وب Avi Mamenko. مامنکو خاطرنشان می‌کند که “برخی از صحنه‌های “whoa” در ویدیوی Owenergy در یوتیوب نامرتب ظاهر می‌شوند یا به اشتباه شمارش می‌شوند – این خطاها در این API برطرف شده‌اند. کیانو ریوز همچنین در فیلم‌هایی که پس از سال 2016 منتشر شده‌اند و در این API نیز گنجانده شده‌اند، «هواس» اضافی گفته است. مامنکو تعداد کل ریوز را در این مرحله 118 تخمین می زند.

پس از پشت سر گذاشتن تکرارهای متعدد تعجب نمادین کیانو، مورد علاقه من باید یکی از کمدی های نوجوان دهه 1980 باشد. شب قبل از. من هرگز این فیلم را ندیده ام و کاملا مسخره به نظر می رسد (تریلر دارای یک داستان فرعی است که در آن شخصیت ریوز به طور تصادفی فروش دوست دختر تشویق کننده او به یک دلال محبت لس آنجلسی به نام “تیتو”). اوه ریوز در این فیلم یکی از آشفته ترین چیزهایی است که در زندگی ام شنیده ام. این به طور مبهمی شبیه صدایی است که یک چهارپا بیگانه ممکن است در صورت تلاش برای یادگیری انگلیسی برای اولین بار ایجاد کند.

به هر حال کار عالی جناب مامنکو. خدمت مهمی به ما کردی وظیفه تاریخی حیاتی فهرست نویسی کتابخانه قدیمی ریوز همچنان ادامه دارد.

منبع: https://gizmodo.com/keanu-reeves-whoa-in-movie-history-website-1851369377

دلیل ممنوعیت اینستاگرام

ممنوعیت در اینستاگرام می تواند یکی از ناخوشایندترین اتفاقات این شبکه اجتماعی باشد که می تواند دردسرهای زیادی را برای کاربران عادی و یا صاحبان صفحات عمومی و مدیران کسب و کار ایجاد کند. راه های مختلفی برای رفع بن شدن در اینستاگرام و جلوگیری از تکرار مجدد آن وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

دلیل ممنوعیت اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام مرور اینستاگرام ناگهان متوجه شوید که دیگر نمی توانید پست ها را لایک کنید، کامنت بگذارید یا دیگران را دنبال کنید. معمولا در چنین شرایطی با پیام Action Blocked مواجه می شوید که نشان دهنده بلاک شدن شما در اینستاگرام است. در چنین مواردی، اینستاگرام فعالیت های حساب کاربری شما را به دلیل مشکوک دانستن فعالیت ها یا نقض قوانین داخلی محدود کرده است.



مهمترین دلایل ممنوعیت در اینستاگرام عبارتند از: بیش فعالی نقل قول. به عنوان مثال، اگر در مدت زمان کوتاهی چندین حساب کاربری را دنبال کنید یا تعداد نسبتاً زیادی لایک و کامنت ثبت کنید، حساب شما مشکوک تلقی می شود و ممکن است برای مدتی نتوانید به ویژگی های اصلی آن شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید. .

حل مشکل بلاک استوری در اینستاگرام
رفع فوری مسدودسازی اینستاگرام

نقض قوانین داخلی اینستاگرام یکی دیگر از دلایل مهم برای مواجهه با پیام «عمل مسدود شده» است. باید توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن ها برای جذب فالوور یا لایک خودکار ممنوع است و باعث محدود شدن حساب کاربری شما می شود. انتشار اخبار جعلی، به اشتراک گذاری عکس ها یا فیلم های نامناسب، توهین به سایر کاربران یا نظرات آنها و استفاده از هشتگ های غیرمجاز از دیگر فعالیت های ممنوعه اینستاگرام است.

حساب های تازه ایجاد شده نیز گاهی با محدودیت هایی مواجه می شوند و احتمال بیشتری برای دریافت پیام خطا دارند. همچنین، اگر برای مدت طولانی وارد حساب کاربری خود نشده اید یا از حساب خود استفاده نکرده اید، احتمالاً هنگام شروع مجدد فعالیت با محدودیت هایی مواجه خواهید شد. توجه داشته باشید که در این صورت نیازی به انجام کار خاصی نیست و به مرور زمان محدودیت ها رفع خواهد شد.

انواع بلاک در اینستاگرام

جالب است بدانید زمانی که در اینستاگرام بلاک می شوید ممکن است با پیام های مختلفی مواجه شوید که هر کدام دلیل خاصی را نشان می دهد. همچنین روش حذف بلوک در هر مورد کمی متفاوت است و گاهی نیازی به پیمودن مسیر خاصی نیست و فقط باید کمی صبر کرد. در زیر چندین پیغام خطای رایج اینستاگرام که ممکن است کاربران با آنها مواجه شوند، آورده شده است.

پیام “عمل موقت مسدود شده است” یا “شما موقتا مسدود هستید” معمولاً در شرایطی نمایش داده می شود که کاربر قوانین داخلی اینستاگرام را نقض کند. این حالت به طور موقت رخ می دهد و پس از مدت کوتاهی به طور خودکار به حالت عادی خود باز می گردد. البته لازم به ذکر است که در وهله اول زمان مورد نیاز برای رفع محدودیت ها کمتر بوده و با نقض مکرر قوانین این زمان افزایش خواهد یافت. زمان تقریبی برای برداشتن جرم در این حالت معمولاً بین چند ساعت تا یک روز کامل است.

در اینستاگرام مسدود شده است
چگونه بفهمیم اکانت ما در اینستاگرام مسدود شده است؟

گاهی اوقات پس از پیغام “عمل مسدود شده”، با تاریخ خاصی مواجه می شوید که محدودیت های حساب کاربری حذف می شود. این زمان معمولا بین 24 تا 48 ساعت متغیر است. مشاهده چنین پیامی نشان می دهد که ممکن است برای چندمین بار قوانین داخلی را زیر پا گذاشته اید و به همین دلیل جریمه شده اید. توجه داشته باشید که اگر زمان خاصی در پیام خطا برای حذف ممنوعیت ذکر نشده باشد، این فرآیند ممکن است از چند ساعت تا چند هفته طول بکشد.

در نهایت، پیام Your account has been disabled به دلیل نقض شرایط ما یکی از بدترین نوع ممنوعیت ها در اینستاگرام است. این پیام زمانی نمایش داده می شود که چندین بار قوانین را زیر پا بگذارید یا یک قانون بسیار حساس را زیر پا بگذارید. معمولا در چنین حالتی حساب کاربری برای همیشه مسدود می شود و به مرور زمان به حالت قبلی خود بر نمی گردد. در نتیجه اگر با چنین پیامی مواجه شدید، بهتر است منتظر نمانید و سریعا به سراغ روش های ذکر شده برای رفع ممنوعیت در قسمت بعدی بروید.

نحوه رفع انسداد در اینستاگرام

اگر پس از گذشت چندین روز همچنان محدودیت‌هایی در حساب خود مشاهده می‌کنید، بهتر است با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. معمولاً اگر خطای خاصی از طرف شما وجود نداشته باشد، با ارسال پیام، شاهد بازگشت وضعیت به حالت عادی خواهید بود. برای این منظور کافیست مسیر زیر را برای ثبت درخواست پشتیبانی دنبال کنید.

  • پس از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام، بر روی آیکون همبرگر در گوشه صفحه کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد به قسمت Help رفته و سپس بر روی گزینه Report a Problem کلیک کنید.
  • پس از نوشتن درخواست خود، روی دکمه “ارسال” کلیک کنید تا پیام شما به تیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال شود.
  • اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید با کلیک بر روی گزینه More در گوشه صفحه به گزینه Report a Problem دسترسی داشته باشید.
رفع بلوک اینستا
نحوه حذف ممنوعیت اینستاگرام در اپلیکیشن موبایل

در اینجا نمونه ای از متن انگلیسی برای رفع انسداد در اینستاگرام آورده شده است. البته با نوشتن توضیحات بیشتر می توانید مشکل خود را دقیق تر توضیح دهید.

To the Instagram Support Team
I am reaching out to address an issue concerning the suspension of my Instagram account. I am confident that this may be a misunderstanding, as I have made it a point to adhere to all community guidelines and have not engaged in any activities such as spamming or harassing other users. I would greatly appreciate your assistance in resolving this matter.

روش‌های دیگری که می‌توانند به رفع انسداد اینستاگرام کمک کنند عبارتند از: حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام، ویرایش شرح بیو، خروج از سیستم و ورود مجدد به حساب کاربری. اما در اکثر موارد بعد از 48 ساعت مشکل به صورت خودکار برطرف می شود و نیازی به انجام کار خاصی نیست. البته اگر همچنان با محدودیت مواجه هستید، بهتر است به روش اول (به تیم پشتیبانی پیام دهید) بروید و سپس روش های دیگر را امتحان کنید.

جلوگیری از عود بلوک

همانطور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، معمولاً زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام مهم‌ترین دلیل بن شدن در اینستاگرام است. به همین دلیل بهتر است با قوانین این شبکه اجتماعی آشنا شوید و سعی کنید آنها را رعایت کنید. همچنین توصیه می شود از ابزارهای اتوماسیون مانند برنامه های جذب فالوور خودکار دوری کنید.

در اینستاگرام مسدود شده است

از آنجایی که کاربران ایرانی از ابزارهای تغییر آدرس IP برای دسترسی به اینستاگرام استفاده می کنند، گاهی اوقات ممکن است این شبکه اجتماعی به موقعیت جغرافیایی افراد حساس شود. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام اتصال از یک آدرس IP کشور ثابت استفاده کنید تا احتمال بروز مشکل کاهش یابد.

نتیجه

ممنوعیت در اینستاگرام ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که اصلی ترین آن نقض قوانین داخلی این شبکه اجتماعی است. هرزنامه، استفاده از برنامه های جانبی و فعالیت بیش از حد نیز می تواند منجر به چنین شرایطی شود. راه های مختلفی برای رفع بلاک در اینستاگرام وجود دارد که موثرترین گزینه در میان آنها ارسال پیام به تیم پشتیبانی و توضیح شرایط است.


سوالات متداول

دلیل ممنوعیت اینستاگرام چیست؟

در اغلب موارد کاربران به دلیل ناآگاهی از قوانین اینستاگرام پیروی نمی کنند و به همین دلیل با محدودیت هایی در اکانت خود مواجه می شوند.

آیا ممنوعیت اینستاگرام دائمی است؟

در بیشتر موارد بن شدن در اینستاگرام دائمی نیست و پس از مدت کوتاهی اکانت شما به حالت عادی خود باز می گردد.

چگونه از بن شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

دانستن و پایبندی به قوانین داخلی اینستاگرام، در کنار عدم استفاده از لایک خودکار و جذب فالوور، از مهم ترین نکات برای جلوگیری از بن شدن در اینستاگرام است.

بهترین راه حل برای مسدود ، اینستاگرام چیست؟

ارسال پیام به تیم پشتیبانی اینستاگرام با متن انگلیسی موثرترین گزینه برای حذف ممنوعیت اینستاگرام است.

منبع: https://digiato.com/social-networks/instagram-action-blocked-solution