آخرین ویژگی آزمایشی اینستاگرام، عکس‌های کاربران را به استیکرهایی برای Reels و Stories تبدیل می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی ایجاد استیکر است که به کاربران امکان می‌دهد استیکرهای سفارشی را از عکس‌های خود – و در برخی موارد سایر کاربران – ایجاد کرده و آن‌ها را در Reels یا Stories قرار دهند. در حالی که متا اخیراً بر روی استیکرهای مبتنی بر فوریت تولید شده توسط هوش مصنوعی تمرکز کرده است، این ابزار بسیار ساده‌تر است. به سادگی موضوع یک عکس را انتخاب کنید و پس زمینه را حذف کنید، یک برچسب شناور ایجاد کنید که می تواند روی محتوای دیگر قرار گیرد.

نمایشی از ابزار استیکر ساز اینستاگرام که یک بولداگ فرانسوی را نشان می دهد که به عنوان استیکر انتخاب شده است

آدام موسری/اینستاگرام

آدام موسری در ویدئویی که در کانال استریم خود به اشتراک گذاشته شد، نمایش مختصری از نحوه عملکرد آن ارائه داد. همچنین گفته شده است که علاوه بر ایجاد استیکر از عکس‌های ذخیره شده در گوشی شما، کاربران می‌توانند آنها را از «تصاویر واجد شرایطی که در اینستاگرام می‌بینید» ایجاد کنند. Mosseri جزئیات بیشتری در این مورد به اشتراک نمی گذارد، اما نشان می دهد که کاربران می توانند انتخاب کنند که عکس های خود را چسبناک کنند.

این هنوز فقط یک آزمایش است و هنوز برای همه کاربران عرضه نشده است. بنابراین ما خواهیم دید که در طول زمان واقعاً چگونه به نظر می رسد. این پلتفرم همچنین هفته گذشته آزمایش یک ویژگی نظرسنجی جدید را آغاز کرد که در بخش نظرات زیر پست های فید ظاهر می شود.

منبع: https://www.engadget.com/instagrams-latest-test-feature-turns-users-photos-into-stickers-for-reels-and-stories-211046111.html?src=rss

  کشف رابطه مرموز بین داشتن گربه و ابتلا به اسکیزوفرنی