آزمایش SBF ادامه دارد، Atlassian Loom را خریداری می کند و OpenAI در حال بررسی ساخت تراشه های خود است.

شنبه مبارک، دوستان، و به Week in Review (WiR)، خبرنامه TechCrunch که برترین اخبار فناوری روز را پوشش می دهد، خوش آمدید.

من می‌خواهم این نسخه را با یادداشتی هوشیارانه درباره وقایع اخیر در اسرائیل و غزه آغاز کنم. این بدیهی است که تأثیری بر اکوسیستم فناوری در آنجا داشته است، اما از منظر صرفاً انسانی، درک، درک سطح تخریب و خونریزی دشوار است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا صدای کسانی را که در زمین حضور دارند تقویت کنیم و با شنیدن داستان های دلخراش، امیدواریم نشانه هایی از یک راه حل مسالمت آمیز برای درگیری های جاری وجود داشته باشد.

در جای دیگر، محاکمه موسس استارت‌آپ کریپتو بی‌ارزش سام بنکمن-فرید ادامه یافت، Atlassian Loom را خریداری کرد، OpenAI طبق گزارش‌ها در حال توسعه تراشه‌های هوش مصنوعی خود بود و گوگل رمزهای عبور را به عنوان روش ورود پیش‌فرض برای همه کاربران تبدیل کرد. در جاهای دیگر، ادوبی فناوری هوش مصنوعی مولد خود را بهبود بخشید، نشانه‌هایی از سرویس Spotify “Superpremium” ظاهر شد، کالیفرنیا قانون افشای سرمایه‌گذاری‌های متنوع را تصویب کرد و برایان Meta Quest 3 را بررسی کرد.

کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین ما معطل نمی شویم. اما ابتدا، به یاد داشته باشید که اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، اینجا ثبت نام کنید تا هر شنبه WiR را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

بیشترین خوانده شده

تحقیقات Alameda به مقامات چینی رشوه داده است: در جلسه محاکمه Sam Bankman-Fried در روز چهارشنبه، کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research، شهادت داد که شرکت تجارت ارزهای دیجیتال به مقامات چینی پرداخت کرده است تا حساب‌های معاملاتی Alameda خود را در OKX و Huobi چین باز کنند. این یکی از چندین بمب این هفته در دادگاه منهتن است که SBF در آن محاکمه می شود – برای اطلاعات بیشتر به گزارش دیگر همکار سختکوش من ژاکلین مراجعه کنید.

Atlassian Loom را با مبلغی حدود 1 میلیارد دلار خریداری می کند: اطلسیان روز پنجشنبه از خرید سرویس پیام‌رسانی ویدیویی Loom به مبلغ 975 میلیون دلار خبر داد. همانطور که رون اشاره می‌کند، لوم که ۲۵ میلیون مشتری دارد و ماهانه بیش از ۵ میلیون چت ویدیویی را میزبانی می‌کند، تا می ۲۰۲۱ ارزشی معادل ۱.۵۳ میلیارد دلار داشت – اما این زمانی بود که شرکت‌ها هنوز فکر می‌کردند که تمام کارهایشان مبتنی بر ابر است و که آینده در راه است اوه خیلی درخشان

  تصمیم هیئت رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن اقدام اسنپ تایید می شود

OpenAI ساخت تراشه هوش مصنوعی را بررسی می کند: OpenAI، یکی از استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی با بهترین بودجه در صنعت، قصد دارد تراشه‌های هوش مصنوعی خود را بسازد. به گزارش رویترز، بحث در مورد استراتژی‌های تراشه‌های هوش مصنوعی در داخل شرکت حداقل در سال گذشته ادامه داشته است، زیرا کمبود تراشه‌ها برای هدایت مدل‌های هوش مصنوعی بدتر شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که OpenAI چندین راه را برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های تراشه‌های خود در نظر می‌گیرد، از جمله خرید یک سازنده تراشه‌های هوش مصنوعی یا انتقال تلاش‌های طراحی تراشه داخلی.

گوگل رمزهای عبور پیش فرض را تنظیم می کند: گوگل اعلام کرده است که گذرواژه‌هایی که توسط این غول فناوری به‌عنوان «آغاز پایان» گذرواژه‌ها اعلام می‌شوند، به روش پیش‌فرض ورود برای همه کاربران تبدیل می‌شوند. همانطور که کارلی می نویسد، گذرواژه ها جایگزینی برای رمزهای عبور مقاوم در برابر فیشینگ هستند که به کاربران اجازه می دهند با استفاده از همان بیومتریک یا پین هایی که برای باز ، قفل دستگاه خود استفاده می کنند یا با یک کلید امنیتی فیزیکی وارد حساب ها شوند.

Adobe به روز رسانی Firefly: در مکس، کنفرانس سالانه خود برای خلاقان، ادوبی اعلام کرد که مدل‌هایی را به‌روزرسانی کرده است که Firefly، سرویس تصویربرداری مولد هوش مصنوعی خود را تقویت می‌کند. به گفته ادوبی، مدل Firefly Image 2 (که به طور رسمی نامیده می‌شود) در رندر ، انسان‌ها، به عنوان مثال، از جمله ویژگی‌های صورت، پوست، بدن و دست‌ها که مدت‌هاست مدل‌های مشابه را آزار می‌دهند، موثرتر خواهد بود.

Spotify فوق العاده پرمیوم می شود: پیشنهاد “Superpremium” Spotify ممکن است در شرف راه اندازی باشد. با توجه به منابع کشف شده در کد برنامه Spotify توسط کریس مسینا، سرویس Superpremium دارای یک لوگوی پر زرق و برق و لیستی طولانی از ویژگی های فراتر از صدای برنامه ریزی شده 24 بیتی بدون اتلاف است. سارا گزارش می دهد که به نظر می رسد مجموعه ویژگی ها شامل ابزارهای تولید لیست پخش هوش مصنوعی، میکس پیشرفته، ساعات گوش دادن به کتاب های صوتی اضافی و یک پیشنهاد شخصی به نام «کپسول صدای شما» باشد.

  استودیو گیبلی فست امسال 14 فیلم را به سینماها بازمی گرداند، پس برنامه ریزی کنید

کالیفرنیا نیاز به افشای سرمایه‌گذاری‌های متنوع دارد: گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، لایحه ای را امضا کرد که به قانون تبدیل می شود شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایالتی را ملزم می‌کند که سالانه درباره تنوع بنیان‌گذاران مورد نظر خود گزارش دهند. دومینیک-مادوری می نویسد: این لایحه قرار است در 1 مارس 2025 اجرایی شود. دومینیک-مادوری می نویسد: این اولین قانون ایالات متحده است که با هدف افزایش تنوع در چشم انداز سرمایه گذاری خطرپذیر انجام می شود – یک پیروزی بزرگ برای فعالان.

بررسی متا کوئست 3: برایان این هفته هدست متا کوئست 3، آخرین هدست VR متا را بررسی کرد. برداشت کلی او؟ در دنیایی که 500 دلار ارزان در نظر گرفته می‌شود، متا همچنان بهترین راه‌حل برای واقعیت توسعه‌یافته معمولی است. او می نویسد: «اگر منتظر بهانه خوبی برای کشیدن ماشه هدست واقعیت مجازی بوده اید، Quest 3 مورد قانع کننده ای است. »

سمعی

برای گذران وقت پادکست می خواهید؟ به کتابخانه TechCrunch که مطمئناً چیزی دارد که علاقه شما را غلغلک می دهد، نگاه نکنید.

THE انصاف این تیم اخبار هفته استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاری خطرپذیر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و از صندوق جدید ALIAVIA Ventures، Canopy Servicing’s Series A1، قراردادی 200 میلیون دلاری بین یک گروه سرمایه‌گذاری و EVPassport، شروع کرد، که استارت‌آپ‌ها اخیراً دچار تلاطم شده‌اند و در نهایت، آیا فناوری می تواند کمبود نیروی کار ساختمانی را حل کند.

پیدا ، گفتگو با جووانی فیلی، بنیانگذار و مدیر عامل Exeger، استارت آپی که سلول های خورشیدی انعطاف پذیری را می سازد که قادر به ایجاد انرژی الکتریکی در هر شرایط نوری هستند، ارائه شد. فیلی در مورد چگونگی وقف 15 سال آخر کار خود به شرکتی مبتنی بر فناوری که هنوز اثربخشی آن ثابت نشده بود و اینکه چگونه یک استارتاپ مبتنی بر فناوری را با سرمایه نسبتاً کمی ساخته است، صحبت کرد.

  La prochaine ère de Home Assistant commence maintenant

و واکنش زنجیره ای این هفته یک ویژگی دوگانه داشت. برای قسمت 12 اکتبر، ژاکلین با گریس تورللاس، معاون تولید و رئیس Product zkEVM و یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Blockchain for Humanity مصاحبه کرد. و امروز صبح، ژاکلین و الکس به محاکمه Sam Bankman-Fried و اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده است پرداختند.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند که اگر قبلاً مشترک هستید با آنها آشنا هستید. اگر نه، به فکر ثبت نام باشید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

صعود متوسط ​​به سمت سودآوری: Medium چندین مدل کسب‌وکار مختلف را در طول سال‌ها امتحان کرده است – به انتشارات فردی در پلتفرم خود اجازه می‌دهد دیوارهای پرداختی ارائه دهند، انتشارات خود را ایجاد کنند و موارد دیگر – و سطوح مختلفی از موفقیت را در این فرآیند تجربه کرده است. اما الکس توضیح می دهد که چگونه شرکت امیدوار است در نیمه اول سال 2024 مثبت شود.

کربن زدایی آسمان خراش ها: تیم توضیح می‌دهد که چگونه Bedrock Energy، استارت‌آپی که راه‌حل‌های گرمایش و سرمایش زمین‌گرمایی را برای ساختمان‌های بزرگ توسعه می‌دهد، در تلاش است تا به بازارهایی نفوذ کند که قبلاً این فناوری را نادیده گرفته بودند.

مزایای صندوق بی باک: صندوق بی باک، که کمک های مالی و سرمایه گذاری را به زنان رنگین پوست ارائه می کند، به عنوان بخشی از یک حکم در دادخواستی که توسط اتحاد آمریکایی برای حقوق برابر ارائه شده است، به طور نامحدود از استفاده از کمک های مالی 20000 دلاری به زنان سیاه پوست منع شده است. Dominic-Madori در مورد اینکه چگونه این دعوا می تواند اثرات موجی منفی قابل توجهی بر تلاش های جامعه سرمایه گذاری برای ترویج تنوع، برابری، و شمول در اکوسیستم استارتاپ داشته باشد، می نویسد.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/14/the-sbf-trial-continues-atlassian-acquires-loom-and-openai-explores-making-its-own-chips/