آمازون به تازگی اولین تریلر سریال Fallout خود را منتشر کرده است

آمازون اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرد افتادن، سری لایو اکشن آینده آن بر اساس پرفروش ترین بازی های ویدیویی. این کلیپ به ما نگاهی اجمالی به دیدگاه آمازون از سرزمین بایر پسا آخرالزمانی می دهد و ژاکت زرد بازیگر Ella Purnell از Vault 33 بیرون می آید تا برای اولین بار او را ملاقات کند. داستان سریال در لس آنجلس، 200 سال پس از یک جنگ هسته ای که زمین را ویران کرد، اتفاق می افتد.

این تریلر چند روز پس از انتشار تصاویری از این سریال توسط آمازون منتشر شد و اکنون نگاهی دقیق‌تر به شخصیت‌ها و وحشت‌هایی که در ضایعات با آن‌ها روبرو خواهند شد را نشان می‌دهد. و تا اینجای کار، به نظر می‌رسد نشانه امیدوارکننده‌ای است که نشان می‌دهد این سریال چگونه به منابع بسیار محبوب خود نزدیک می‌شود.

در کنار پورنل، افتادن همچنین شامل والتون گوگینز (هشت نفرت انگیز) به عنوان غول، هارون موتن (آزادی) به عنوان یکی از اعضای اخوان فولاد و کایل مک لاکلان (قله های دوقلو) به عنوان ناظر خزانه. همچنین ، به نام CX404 وجود دارد که در ویدیو و مطالب بازاریابی او را می بینیم که دور یک دست بریده گرفته شده است. افتادن در 12 آوریل سال آینده در Prime Video منتشر می شود.

منبع: https://www.engadget.com/amazon-just-dropped-the-first-teaser-trailer-for-its-fallout-series-182055521.html?src=rss

  تصویر روز ناسا: کشف NGC 3169