آمازون تبلت Kindle Scribe E Ink خود را با کمترین قیمت جدید عرضه می کند

Kindle آمازون یکی از محبوب‌ترین کتاب‌خوان‌های الکترونیکی در بازار است که بیش از نیمی از جایگاه‌های لیست بهترین مدل‌های ما را برای سال 2023 به خود اختصاص داده است. آخرین و بهترین ورودی – Kindle Scribe – به نسخه کامل ارتقا یافته است. تبلت E Ink این به شما اجازه می دهد بنویسید، بکشید و یادداشت بردارید با دست مستقیماً روی صفحه نمایش و در حال حاضر، شما می توانید یکی را با قیمت رکورد خریداری کنید. آمازون در حال حاضر تا 22 درصد تخفیف برای تمام تنظیمات ارائه می دهد که 75 دلار برای شما صرفه جویی می کند مدل پایه، قیمت را به 265 دلار کاهش داد. به علاوه، تمام تنظیمات با سه ماه رایگان ارائه می شوند کیندل نامحدود36 دلار اضافی برای شما صرفه جویی می کند. انقضای مشخصی برای این پیشنهاد وجود ندارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید این پس‌انداز را از دست بدهید، توصیه می‌کنیم در اسرع وقت سفارش خود را ثبت کنید.

Kindle Scribe دارای صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی با نور جلو، 300 ppi E Ink با وضوح بالا با نور گرم قابل تنظیم است و می تواند هفته ها عمر باتری را با یک بار شارژ فراهم کند. این بزرگترین کیندل تا کنون است، اما هنوز هم کمتر از یک پوند وزن دارد. در حالی که این مطمئناً آن را قابل حمل می کند، احتمالاً می خواهید روی پوششی سرمایه گذاری کنید که می تواند به عنوان یک پایه عمل کند – که به آن نیاز دارید جداگانه خرید کنید.

بسته به مدلی که خریداری می کنید، Scribe شما با یک قلم استاندارد یا یک خودکار درجه یک عرضه می شود. هر کدام به صورت مغناطیسی به کنار Scribe شما می‌چسبند و به برق یا اتصال بلوتوث نیاز ندارند، بنابراین هرگز مجبور نخواهید بود آن را شارژ کنید. قلم پریمیوم حتی با یک پاک کن طراحی شده است که اساساً مانند یک مداد معمولی کار می کند و دارای یک دکمه قابل برنامه ریزی است. می توانید از قلم برای حاشیه نویسی فایل های PDF استفاده کنید و ارسال آن اسناد به خود دستگاه ساده است. البته توجه داشته باشید که نمی‌توانید کتاب‌های الکترونیکی Kindle یا کتاب‌های الکترونیکی ePub بدون DRM را حاشیه‌نویسی کنید. در اصل، شما روی «یادداشت های چسبنده» روی چیزی غیر از PDF می نویسید.

  سونی یک آداپتور 60 دلاری برای استفاده از PS VR2 با رایانه شخصی ارائه کرده است

اگر می خواهید کمترین قیمت این دستگاه را داشته باشید، باید آن را انتخاب کنید قلم پایه، با قیمت 265 دلار (با صرفه جویی 75 دلار) و با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. THE خودکار درجه یک این گزینه در پیکربندی‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی با قیمت‌های 290 دلار (80 دلار صرفه‌جویی) در دسترس است.

بیشتر بدانید: Kindle Scribe در مقابل ReMarkable 2 در مقابل Kobo Elipsa: مقایسه بهترین تبلت های E Ink

منبع: https://www.cnet.com/deals/take-up-to-60-off-amazons-kindle-scribe-e-reader/#ftag=CAD590a51e