آیا Apple CarPlay یا Android Auto می خواهید؟ با این نمایشگر آن ها را با قیمت 90 دلار به ماشین خود اضافه کنید

صفحه نمایش کارپلی

تنظیمات ماشین خود را با نمایشگر هدآپ، سازگار با Apple CarPlay و Android Auto بهبود بخشید.

StackSocial/ZDNET

آیا می خواهید ماشین خود را بدون شکستن بانک مدرن مدرن کنید؟ یک صفحه نمایش بی سیم 7 اینچی هد آپ خودرو، یک صفحه نمایش لمسی با قابلیت نصب آسان سازگار با Apple CarPlay و Android Auto با تنها 90 دلار از Rochas Divine Mart و StackSocial – کمتر از قیمت معمولی آن 140 دلار است.

از صفحه نمایش لمسی HD 7 اینچی برای کنترل برنامه های ناوبری و موسیقی خود استفاده کنید و با استفاده از Siri یا Google Assistant تماس برقرار کنید. از کنترل صوتی برای برقراری تماس، مرور نقشه های گوگل و گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. نمایشگر از موسیقی بلوتوث یا سیم کمکی پشتیبانی می کند.

این نمایشگر دارای پایه مکنده و دیسک نصب داشبورد است، بنابراین می‌توانید آن را بدون تغییر تنظیمات استریوی فعلی خود، مانند پایه تلفن، روی داشبورد خود نصب کنید. این بسته به سازنده با اکثر خودروها و کامیون ها سازگار است.

هم اکنون صفحه نمایش بی سیم 7 اینچی هد آپ خودرو را با قیمت 90 دلار (حدود 140 دلار) در فروش دریافت کنید. این قرارداد تا 9 نوامبر ادامه خواهد داشت.

منبع: https://www.zdnet.com/article/want-apple-carplay-or-android-auto-add-them-to-your-car-for-90-with-this-display/#ftag=RSSbaffb68

  Trades اکنون محبوب ترین برنامه در فروشگاه App Apple است