ابزار هوش مصنوعی Rabbit’s R1 از Perplexity برای نتایج جستجوی به روز استفاده می کند

خرگوش عزیز در نمایشگاه CES 2024 از همکاری با Perplexity خبر داد که «موتور پاسخگوی محاوره‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی» را به R1 متصل می‌کند، یک گجت هوش مصنوعی ۱۹۹ دلاری توسط Teenage Engineering که قبلاً از طریق ۵۰۰۰۰ پیش‌سفارش فروخته شده است. بر خلاف LLM ها که فقط می توانند به داده های تاریخ معینی در گذشته ارجاع دهند زمین برای R1 یک موتور جستجوی یکپارچه با “پاسخ های به روز و بدون محدودیت دانش” است.

به گفته آراویند سرینیواس، یکی از بنیانگذاران Perplexity، که این قرارداد را در سال جاری اعلام کرد پخش زنده Spaces با Jesse Lyu، مدیر عامل Rabbit، 100000 خرید اول Rabbit R1 نیز با یک سال اشتراک Perplexity Pro انجام خواهد شد. این طرح شامل دسترسی به LLM های جدید مانند GPT-4 است و معمولاً 20 دلار در ماه هزینه دارد.

که در مقاله ای در موردRabbit گفت که Perplexity در پشت صحنه دستگاه خود “با سایر LLM های پیشرو” که تاکنون ناشناس هستند و همگی بدون اشتراک کار خواهند کرد.

R1 با صفحه نمایش لمسی 2.88 اینچی، چرخ ناوبری اسکرول و دوربین چرخان، به عنوان یک کنترلر جهانی در اندازه جیبی برای برنامه های مختلف شما معرفی می شود که قادر به ارسال از پیام ها تا انتخاب آهنگ تا سفارش های آنلاین با استفاده از “Large Action” است. مدل » هوش مصنوعی.

از سوی دیگر، هوش مصنوعی Perplexity، تحقیقات را با LLM هایی مانند GPT-3.5 OpenAI ترکیب می کند تا گوگل، بینگ و همه رقبای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به چالش بکشد.

  میم ها و جوک ها جنبه خنده دار "روز بین المللی صفحه آبی" را نشان می دهد

منبع: https://www.theverge.com/2024/1/18/24043490/rabbit-r1-ai-perplexity-pro-live-search-info-answers