ابزار RTX Remix انویدیا سرانجام در نسخه بتای باز رایگان در دسترس قرار گرفت

اگر عاشق بازی‌های رایانه شخصی قدیمی هستید، اما می‌خواهید به پیشرفت‌های گرافیکی مدرن دسترسی داشته باشند، NVIDIA شما را پوشش می‌دهد. شرکت ابزار مورد انتظار RTX Remix. این نرم‌افزار برای افزودن بافت‌های ray tracing و مقیاس‌گذاری هوش مصنوعی به بازی‌های قدیمی‌تر است و می‌توان از آن استفاده کرد.

Remix بر اساس NVIDIA ساخته شده است و تقریباً هر بازی DirectX 8 یا 9 را به‌صورت سرتاسر بازسازی می‌کند. این شامل دو عنصر اساسی است. یک برنامه برای ایجاد سناریوهای نورپردازی جدید و دیگری برای بازسازی و اضافه ، عناصر به یک صحنه وجود دارد. این شرکت می‌گوید که این ابزار در حال حاضر می‌تواند برای بازسازی کامل یک بازی از ابتدا تا انتها مورد استفاده قرار گیرد، اگرچه این «فقط» یک نسخه بتا است.

برای این منظور، نرم‌افزار در حال حاضر برای دانلود در دسترس است و NVIDIA امیدوار است که موددرها با این ابزار آزمایش کنند و بازخوردی را که در به‌روزرسانی‌های آینده گنجانده می‌شود، ارائه کنند. همچنین رایگان است، که همیشه خوب است.

NVIDIA یک نسخه غیر کامل منتشر کرده است که شامل کلاسیک هایی مانند Call of Duty 2، Hitman 2: Silent Assassin، Garry’s Mod، Freedom Fighters، Need for Speed ​​Underground 2 و Vampire: The Masquerade – Bloodlines، بین دیگران. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازگاری،

مجموعه نرم افزار قبلاً توسط NVIDIA برای ایجاد آن استفاده شده است که یک DLC رایگان است و موددر پورتال: Prelude RTX. Orbifold Studios نیز هست Half-Life 2 RTX: یک پروژه RTX Remix، که یک ریمستر جامعه از عنوان نمادین است.

باز هم، این یک ابزار رایگان است، بنابراین بسیار سرگرم کننده خواهد بود که ببینید جامعه مودینگ با آن چه چیزی درست می کند. شخصاً مشتاقانه منتظر یادگیری بیشتر هستم اشعه ردیابی خوبی

  10 ماه تاخیر در پرداخت جایزه سریال "بازی ترکیبی" به برنده آن

این پست شامل پیوندهای مربوط است؛ اگر روی چنین لینکی کلیک کنید و اقدام به خرید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع: https://www.engadget.com/nvidias-rtx-remix-tool-is-finally-available-as-a-free-open-beta-180244440.html?src=rss