اتو فر کننده بیچ ویور برای جمعه سیاه به فروش می رسد

افتادم در مورد فر ، موهایم در دوران راهنمایی مهم نیست چقدر تلاش کردم، هرگز نتوانستم فرهای چوب پنبه‌ای را که در دوستانم یا در وبلاگ‌نویس‌های زیبایی YouTube که در آن زمان مشترک بودم، تکرار کنم. درعوض، من به امواج شلی که با آهن صاف خود به دست آوردم چسبیدم. از آن زمان، من بیش از یک دهه به همین ظاهر چسبیده ام.

TikTok-viral Beachwaver B1 را وارد کنید، یک اتوی فر که به طور خودکار موهای شما را با فشار دادن یک دکمه فر می کند. این ابزار مو دارای سرانجام، فرهای رویاهایم را به من داد. به لطف جمعه سیاه، در حال حاضر 50 دلار تخفیف دارد که یکی از پایین ترین قیمت هایی است که دیده ایم. (با این حال، باید توجه داشت که این یک فروش نهایی است.) اگر آن را در سراسر صفحه For You خود مشاهده کرده اید، این را به عنوان علامتی برای زدن دکمه خرید در نظر بگیرید.

اگر با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما چیزی بخرید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بدانید.


چرا ما عاشق Beachwaver B1 هستیم

عکاسی: آمازون

دلیلی وجود دارد که برای فر ، موهایم به زحمت افتادم: هرگز نتوانستم مکانیک استفاده از اتو فر را درک کنم. به کدام سمت می پیچید؟ چگونه مچ دست خود را خم کنید؟ موها چگونه باید روی اتو نگه دارند؟

Beachwaver B1 حدس و گمان را از آن خارج می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهایتان را سفت کنید، دکمه را فشار دهید و تماشا کنید که بخشی از موهایتان به طور خودکار به دور گرز می پیچد. با دو دکمه جهت دار روی دسته، می توانید بسته به اینکه کدام سمت سر خود را فر می کنید، آن را به راست یا چپ بچرخانید. هنگامی که آن را نزدیک ریشه چرخانید، آن را برای چند ثانیه در آنجا نگه دارید و آن را شل کنید تا پیچ خوردگی زیبایی ظاهر شود. کمی طول کشید تا به آن دست پیدا کنم، اما بعد از مدتی مثل طبیعت دوم شد.

  پیوند سلول های تولید کننده انسولین در چشم می تواند به درمان دیابت کمک کند

این مدل خاص با یک بشکه 1 اینچی عرضه می شود که برای موهای قد متوسط ​​من عالی است (Beachwaver در چند سایز دیگر نیز تخفیف دارد). همچنین دارای سه تنظیم حرارتی مختلف است: 290 درجه، 350 درجه و 410 درجه فارنهایت. از دیگر ویژگی های قابل توجه گیره کوتاهی است که از چروک شدن های تصادفی جلوگیری می کند، خاموش شدن خودکار پس از 30 دقیقه و سیم چرخشی 8 فوتی. همچنین بسیار سبک وزن است و حمل آن را در هنگام سفر در کیف دوفل من آسان می کند.

نگران آسیب گرما هستید؟ Dyson Airwrap (8/10، WIRED توصیه می کند) نیز با قیمت 480 دلار (120 دلار تخفیف) به فروش می رسد. این است زیاد گران تر از Beachwaver است، اما از هوای گرم به جای فلز داغ برای حالت دادن به موهای شما استفاده می کند و آن را به گزینه سالم تری تبدیل می کند. و مانند B1، به طور خودکار موهای شما را دور بشکه می‌پیچد بدون اینکه نیازی به پیچاندن دستی تارهایتان باشد. قطعات نیز قابل تعویض هستند، بنابراین شما چیزی فراتر از یک اتو فرفری خواهید داشت. علاوه بر دو بشکه پیچ‌دار، Airwrap به یک برس حجم‌دهنده گرد، یک خشک‌کن صاف کننده کوآندا، یک برس صاف کننده نرم، یک برس صاف کننده محکم، یک برس تمیزکننده فیلتر و یک جعبه ذخیره‌سازی مجهز است.

اما اگر تنها چیزی که می خواهید فرهای زیبا است، می توانید مطمئن باشید که Beachwaver B1 بیش از اندازه کافی است.

منبع: https://www.wired.com/story/beachwaver-b1-curling-iron-deal-black-friday-2023/