ازدحام جمعیت خودروی بدون راننده Waymo را در سانفرانسیسکو نابود کردند

دیشب حوالی ساعت 9 بعد از ظهر به وقت PT شخصی روی کاپوت یک تاکسی بدون راننده Waymo پرید و شیشه جلوی آن را در محله چینی های سانفرانسیسکو شکست و قبل از اینکه جمعیتی اطراف خودرو را جمع کردند و آن را با اسپری رنگ پوشانیدند، شیشه های آن را شکستند و در نهایت آن را روشن کردند تشویق شدند. آتش. آتش. بر اساس گزارش منتشر شده در این شهر، آتش نشانان دقایقی بعد به محل رسیدند اتوپیاناما شعله های آتش قبلاً ماشین را کاملاً فرا گرفته بود.

به نظر می رسد تاکنون هیچ رسانه ای انگیزه این حمله را گزارش نکرده است. سندی کارپ نماینده Waymo گفت لبه از طریق ایمیل مبنی بر اینکه خودروی کاملا خودمختار هنگام حمله “هیچ مسافری حمل نمی کرد” و آتش بازی به داخل خودرو پرتاب شد که باعث شعله های آتش شد. افسر Rueca از اداره پلیس سانفرانسیسکو در ایمیلی به لبه که پلیس “حوالی ساعت 8:50 بعد از ظهر به وقت شبانه روز برای یافتن خودرو در حال آتش گرفتن، پاسخ داد و افزود که “هیچ گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی وجود ندارد.”

ویدئویی که توسط کانال یوتیوب FriscoLive415 منتشر شده است، پوسته زغالی شده Waymo Jaguar الکتریکی را نشان می دهد.

مجموعه دیگری از ویدیوهای ارسال شده توسط توسعه‌دهنده نرم‌افزار مایکل وندی نمایی اجمالی از صحنه را در حین آشکار شدن و افزایش آتش نشان می‌دهد.

سال گذشته مسئولان و اهالی شهر نسبت به مجوز فعالیت 24 ساعته خودروها اعتراض کردند و برخی از اهالی در اعتراض با گذاشتن مخروط های نارنجی روی کاپوت خودروها، آنها را از حرکت واداشتند.

  روزیاتو: ناآشنایی بوکسور معروف با فوتبال در یک مسابقه خیریه باعث خنده حضار شد.

منبع: https://www.theverge.com/2024/2/11/24069251/waymo-driverless-taxi-fire-vandalized-video-san-francisco-china-town