استارباکس برنامه پاداش NFT خود را می بندد

برنامه پاداش NFT استارباکس به زودی دیگر وجود نخواهد داشت.

پایان سال 2022، استارباکس انگشتان پایش را فرو برد در دنیای Web3 با راه اندازی بتا برنامه پاداش NFT جدید خود، Starbucks Odyssey. از آن زمان، این نسخه بتا بسته شده است، فقط با دعوت.

با این حال، با توجه به الف سؤالات متداول اخیراً به روز شده است در وب سایت رسمی استارباکس اودیسه، آن را به نظر می رسد که برنامه پاداش NFT هرگز بتا را ، نخواهد کرد. دلیلش این است که استارباکس آن را می کشد.

همچنین ببینید:

لیوان صورتی Starbucks x Stanley در eBay 200 دلار قیمت دارد. به جای آن این کالاهای فریبنده را بخرید.

چه اتفاقی برای استارباکس اودیسه می افتد؟

در 15 مارس، استارباکس سؤال زیر را به سؤالات متداول خود اضافه کرد: «چرا برنامه Starbucks Odyssey Beta را پایان می‌دهید؟ »

در پاسخ استارباکس آمده است: «بتای Starbucks Odyssey باید به پایان برسد تا برای آینده‌ای که ما به توسعه برنامه ادامه می‌دهیم آماده شویم».

به گفته این وب سایت، برنامه Starbucks Odyssey به طور رسمی در 31 مارس به پایان می رسد. کاربران بسته بتا تا 25 مارس فرصت دارند سفرهای باقی‌مانده را که «فعالیت‌های مضمونی» مانند بازی‌ها و آزمون‌های آنلاین بود که به اعضا امکان می‌داد NFT و جوایز کسب کنند، انجام دهند. نکته ها. کانال Discord پروژه، بخش اصلی هر جامعه Web3، در 19 مارس بسته خواهد شد.

استارباکس در اوایل سال 2022، زمانی که بازار هنوز در حال رونق بود، جاه طلبی های ارزهای دیجیتال خود را به اشتراک گذاشت. در آن سال، هاوارد شولتز، مدیر عامل استارباکس، در «تالار شریک باز»، تلاش کرد تا به کمپین اتحادیه‌ای در میان کارمندانش پایان دهد. یکی از نکاتی که شولتز برای هیجان زده ، آنها در مورد آینده ای بدون اتحادیه با شرکت استفاده کرد: NFTها.

  کتاب تکنولوژی های انقلابی و تاثیرات آن بر زندگی حال و آینده-فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم

شولتز: «ما وارد بخش NFT خواهیم شد اعلام کرد.

کریپتوکارنسی در چند ماه گذشته با افزایش ارزش بیت کوین به بالاترین حد خود در طول چند ماه گذشته، اندکی رشد داشته است. با این حال، بی اعتمادی در میان سرمایه گذاران خرد پس از سال 2022 ادامه دارد. سقوط کریپتو و نابودی FTX. علاوه بر این، NFT ها یا توکن های غیر قابل تعویض من واقعاً هنوز هیچ نشانه ای ندیدم. از یک پتانسیل برای برگشتن مانند برخی از نشانه های رمزنگاری. حتی پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرامویژگی‌های مرتبط با NFT را که در انتظار رونق Web3 اضافه کرده بودند، حذف کرده‌اند.

با این حال، برای کسانی که به برنامه جوایز استارباکس اودیسه به عنوان یک پیروزی بزرگ برای فضای NFT نگاه می کردند، این حرکت شگفت انگیز بود. در فوریه، TechCrunch یک مصاحبه با استیو کاچینسکی، مدیر انجمن استارباکس اودیسه، که گفت انتظار دارد ایجاد برند NFT رشد کند. جمعه، کاچینسکی اشتراک گذاری این که شرکت قهوه عملاً به برنامه ادیسه استارباکس پایان می داد و متأسفانه او شغل خود را در نتیجه از دست داد.

با توجه به NFT های مبتنی بر بلاک چین Polygon که تحت این برنامه توزیع می شوند، استارباکس می گوید که کاربران می توانند آنها را نگه دارند، آنها را معامله کنند و در بازار NFT دروازه Nifty بخرند یا بفروشند.

منبع: https://mashable.com/article/starbucks-sunsets-nft-reward-program-odyssey