«استارفیلد» Dev Bethesda پیتر هاینز را از دست داد، یکی از مهم‌ترین مدیران آن

پیتر هاینز، الف از رهبران اصلی پشت سر طومارهای قدیمی، افتادنو میدان ستاره، توسعه دهنده Bethesda را پس از 24 سال حضور در این شرکت ، می کند. هاینز که تا همین اواخر مدیر انتشارات و معاون ارشد توسعه دهنده بود، گفت که این تصمیم آسان نبود اما اکنون زمان مناسبی است. میدان ستارهآغاز.

میدان ستاره، یک بازی اکشن نقش آفرینی عظیم که هاوارد آن را به عنوان “Skyrim در فضا، که در 6 سپتامبر پرتاب شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، “اولین جهان جدید” این شرکت را در بیش از 25 سال گذشته تشکیل می دهد. هاینز می گوید که قصد دارد وقت خود را صرف «کاوش در علائق و علایقم کند، زمانی را که بتوانم در اختیارم بگذارد، و زمان بیشتری را برای لذت بردن از زندگی اختصاص دهد».

Bethesda بخشی از مایکروسافت است که هفته گذشته خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard را تکمیل کرد.

هاینز، در کنار تاد هاوارد، کارگردان بازی، مدتهاست که چهره قابل مشاهده فرنچایزهای عظیم این شرکت بوده است، مانند افتادن. هاینز علاوه بر مصاحبه ها، حضور در کنفرانس ها و رویدادهای مطبوعاتی، در رسانه های اجتماعی نیز فعال بود، از جمله بدلکاری هایی مانند یادداشت های جعلی پزشک را بنویسید از پیش میدان ستارهبا حسن نیت از “عمو پیت”.

Bethesda منتشر کرد بیانیه مختصر در مورد رفتن هاینز «حضور عمومی پیت تنها بخش کوچکی از نقش او در بتسدا بود، اگرچه شیوه‌ای که او ما را نمایندگی می‌کرد نشان‌دهنده ارزش‌هایی بود که او در اینجا پرورش داد: اصالت، صداقت و اشتیاق. مشارکت های او در ساخت Bethesda و خانواده استودیوهای آن به سازمانی در سطح جهانی که امروز است، مؤثر بوده است.

  استیون یون مارول تاندربولتز را رها می کند

هاینز دومین مدیر قدیمی صنعت بازی است که پس از جان ریسیتیلو، مدیرعامل یونیتی، در این ماه بازنشسته می شود.

منبع: https://www.wired.com/story/bethesda-starfield-peter-hines-retires/