اولین نمایش The Sphere نوید یک نمایش نفس گیر را می دهد

U2 اولین کنسرت خود را در ، وگاس Sphere، یک مکان گنبدی بزرگ که توسط بیش از یک میلیون LED احاطه شده است، اجرا کردند. کنسرت، اجرای زنده با محوریت گروه مراقب باش عزیزم همچنین اولین آلبوم از مجموعه اجراهای این گروه بود که تا پایان آذرماه در محل اجرا خواهد شد. ارزان‌ترین بلیت‌های نمایش‌هایی که هنوز فروخته نشده‌اند، از زمان نوشتن این مقاله از حدود ۴۰۰ دلار شروع می‌شوند.

از ویدیوهای منتشر شده در رسانه های اجتماعی، به نظر می رسد که نمایش ها در The Sphere می تواند نفس گیر باشد، احتمالاً بیشتر از کمی تهوع آور، و بدون شک تولید آن گران است.

بررسی در مجله نیویورک تایمز گفت که کنسرت به طور متناوب بین جلوه‌های بصری غول‌پیکر و سه‌لحظه‌ای که سراسر صفحه گنبدی شکل را فراگرفته و کرایه استانداردتر صفحه کنسرت از کلوزآپ‌های گروهی بود. بر اساس این ویدیوی YouTube از اولین آهنگ، “ایستگاه باغ وحش”، به نظر می رسد که نمایش با آن شروع شده است:

اما گاهی اوقات همه چیز کاملاً خارج از کنترل به نظر می رسید، با انیمیشن های وحشی که تمام صفحه را به گونه ای پوشش می دادند که باید کاملاً مغز مارمولک ما را منحرف کند. مردم عادل بودند از دست دادن من نمی توانم بگویم که آنها را مقصر می دانم:

فقط این قسمت را تماشا کنید در حالی که گروه “The Fly” را می نوازد و کل متن به تونلی تبدیل می شود که به سمت آسمان کشیده شده است:

این ویدیو از casinocompwallet در TikTok نشان می دهد که LED ها در واقع چه شکلی هستند. Sphere Entertainment می‌گوید که هر یک از این پک‌ها شامل 48 دیود است، حدوداً هشت اینچ از هم فاصله دارند و می‌توانند 256 میلیون رنگ را نمایش دهند.

  سخنرانی نخست وزیر سابق پاکستان درباره هوش مصنوعی از داخل زندان!

منبع: https://www.theverge.com/2023/9/30/23897156/the-sphere-las-vegas-u2-concert-achtung-baby-live