اپل می‌تواند نمایشگر EyeSight و تراشه مک را برای ارزان‌تر Vision Pro حذف کند

اگر اپل یک هدست Vision Pro ارزان‌تر عرضه کند، احتمالاً یک نسخه بدون دوربین با دوربین‌های خارجی کمتر، بدون ویژگی EyeSight و یک تراشه آیفون به جای تراشه مک فعلی خواهد بود. بلومبرگمارک گورمن در گزارش خود گزارش داد در خبرنامه ای که این شرکت این گزینه ها را به عنوان راهی برای کاهش هزینه بین 1500 تا 2500 دلار برای یک مدل ارزان قیمت در نظر می گیرد. که انتظار می رود در اوایل سال 2024 حمل و نقل آن آغاز شود، در حال حاضر از 3500 دلار شروع می شود.

در گزارش قبلی، گورمن گفت که Vision Pro ارزان‌تر نیز از نمایشگرهایی با وضوح پایین‌تر در داخل کلاه خود استفاده می‌کند. به گفته Gurman، اکنون نشانه بزرگ این است که ممکن است صفحه نمایش خارجی که ویژگی EyeSight آن را فعال می کند، کنار بگذارد. EyeSight چشم‌های کاربر را روی یک صفحه نمایش OLED رو به بیرون نمایش می‌دهد تا هر کسی که به آن نزدیک می‌شود بتواند ببیند توجهش به کجا متمرکز شده است. این یکی از اصلی‌ترین نقاط فروش تبلیغ ویژن پرو اپل بود، هرچند که دقیقاً از نظر مأموریت حیاتی نیست.

به گفته گورمن، ادامه نسخه پریمیوم ویژن پرو نیز در دست اقدام است. این EyeSight و احتمالاً طراحی سبک‌تری دارد که به جای لنزهای Zeiss که در حال حاضر با آن کار می‌کند، لنزهای نسخه‌ای داخلی را برای کسانی که به آن‌ها نیاز دارند، انتخاب می‌کند.

منبع: https://www.engadget.com/apple-may-cut-eyesight-display-and-mac-chip-for-its-cheaper-vision-pro-204548008.html?src=rss

  شرایط فروش واردا موتورز خرداد 1403 هجری قمری + جدول اعلام شد