اکنون Microsoft Visual Studio Pro را فقط با 40 دلار بخرید: آخرین فرصت

فروش-323957-مقاله-تصویر

اکنون کار توسعه خود را با این پیشنهاد در Visual Studio Pro 2022 تقویت کنید.

StackSocial

داشتن توسعه داخلی یک مزیت بزرگ برای بسیاری از مشاغل و خدماتی برای استخدام برای مشاغل موفق و موفق در سراسر جهان است. نیازهای توسعه شما هر چه باشد، داشتن نرم افزار اثبات شده ای ضروری است که به شما کمک کند گردش کار را ساده کنید، بهره وری را تقویت کنید و پروژه ها را در مسیر خود نگه دارید. حتی بهتر است این نرم افزار را با قیمتی ایمن کنید که به بودجه شما کاهش پیدا نکند.

در حال حاضر، Microsoft Visual Studio Professional 2022 برای ویندوز فقط با قیمت 40 دلار (499 دلار) تا یکشنبه به فروش می رسد. ویژوال استودیو 2022 که به عنوان یک “محیط توسعه کامل” توصیف می شود، اولین IDE 64 بیتی مایکروسافت است و برای کار با حجم های کاری پیچیده و پروژه های در مقیاس بزرگ تاکنون بهترین است.

در میان بسیاری از مزایایی که با Microsoft Visual Studio Professional 2022 ارائه می شود، کاربران نرم افزار می توانند به زبان ها و پلتفرم های مختلف ایجاد کنند، که به شدت دامنه پروژه های بالقوه ای را که می توانند انجام دهند باز می کند.

ویژوال استودیو همچنین دارای سیستم‌های پشتیبانی خودکار مانند IntelliCode است که می‌تواند متن کدی را که می‌نویسید درک کند و به اضافه ، نام متغیرها، توابع و موارد دیگر کمک کند. به کاربران اجازه می دهد بیشتر کدنویسی کنند در حالی که کمتر تایپ می کنند. مانند دستیارهای نوشتن با هوش مصنوعی، IntelliCode می‌تواند یک خط یا بلوک کد را برای شما تکمیل کند و می‌تواند فهرستی از بهترین گزینه‌های بالقوه را ارائه دهد تا حرکت رو به جلو و کشف راه‌حل‌ها را برای شما آسان‌تر کند.

  نقد «پریسیلا»: سوفیا کاپولا داستان پری تلخ و شیرینی را درباره خانم الویس پریسلی تعریف می کند.

Microsoft Visual Studio Professional 2022 برای ویندوز را اکنون فقط با 40 دلار در فروش دریافت کنید.

منبع: https://www.zdnet.com/article/buy-microsoft-visual-studio-pro-for-only-40-right-now-last-chance/#ftag=RSSbaffb68