اگر خودتان جرات انجام این کار را داشته باشید، سامسونگ به شما کمک می کند تا دستگاه تاشو خود را تعمیر کنید

من نمی گویم که گوشی های تاشو سامسونگ نسبت به یک گوشی هوشمند استاندارد در برابر شگفتی های زندگی مقاومت کمتری دارند، اما صفحه نمایش داخلی نرم است و ممکن است اتفاقاتی بیفتد. و وقتی این کار را کرد، اگر جرات داشته باشید، سامسونگ می تواند به شما کمک کند تا خودتان صفحه نمایش را تعمیر کنید.

سامسونگ رسما مستقر شد THE کیت های DIY برای دستگاه های تاشو سه شنبه با شریک زندگی اش، شامل بودن. دستگاه‌های تاشو به نزدیک به 50 دستگاه سامسونگ می‌پیوندند که اکنون بدون مراجعه به یک مرکز فروش فیزیکی، مانند تلویزیون‌های سامسونگ، قابل تعمیر هستند. پروژکتور نسل دوم FreestyleTHE لپ تاپ Galaxy BookTHE گلکسی زد فولد 5و گلکسی زد فلیپ 5.

سامسونگ می‌گوید کیت‌های ابزار «کم‌هزینه» را می‌توان به‌صورت جداگانه یا به‌صورت بسته‌ای با قطعات مورد نیاز خریداری کرد. مزیت این است که به معنای مجموعه ای از ابزارها در خانه برای دفعه بعد که اتفاقی می افتد است.

اگر یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ خود را تعمیر می‌کنید، می‌توانید مواردی مانند بلندگوها، سینی سیم‌کارت، دکمه تنظیم صدا و کلید کناری، بخش‌هایی از صفحه نمایش، شیشه پشتی و بارگیری درگاه را تعمیر کنید. دارندگان گلکسی بوک می توانند بلندگوهای چپ و راست، پنکه، قطعات صفحه نمایش، باتری، کلید پاور را با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، پایه های لاستیکی، جلو و پشت قاب و حتی تاچ پد تعویض کنند. و بیش از تعداد انگشت شماری از موارد وجود دارد که می‌توانید در تلویزیون‌ها، مانیتورها و نوارهای صوتی 2023 سامسونگ مختلف، تا کنترل از راه دور مربوطه آنها را برطرف کنید.

  ایستگاه فضایی، خورشید و زبانه های آن

حق تعمیر اخیرا بسیار محبوب شده است. گوگل، یکی دیگر از شرکای سامسونگ در بیشتر زمینه ها، اخیراً اعلام کرده است لابی را در اولویت قرار دهید برای حرکت در حالی که به نظر می رسد این تلاشی است برای ماندن در لطف کاربران خود پس از تمام ادغام هایی که در بخش های نرم افزاری و هوش مصنوعی خود انجام می دهد، اما همچنین از قوانین خود پیروی می کند. راه صنعت. iFixit هم بسته ها را می فروشد کیت های تعمیر دستگاه های پیکسل گوگل و گوشی های سامسونگ گلکسی. حتی اپل، یکی از مخالفان دیرینه حق تعمیر، چنین می گوید او از قوانین آتی حمایت خواهد کرد.

به نوبه خود، سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی خود می نویسد که می خواهد به مردم “وسایلی بدهد تا دستگاه های خود را طولانی تر نگه دارند و ، های الکترونیکی را کاهش دهند”. من تقریباً باور می‌کردم که اگر گرداب ارتقاء سالانه که هر سال مانند ساعت‌گردی اتفاق می‌افتد، نبود.

THE گلکسی اس 24 اولترا 31 ژانویه به فروش می رسد. امیدواریم راه برادران تاشو خود را با قابلیت تعمیر آسان دنبال کند. شما می توانید بازدید کنید قطعات رسمی سامسونگ صفحه ای برای جستجوی آنچه نیاز دارید. اگر یک مدل قدیمی تاشو سامسونگ در خانه خود دارید که به کمک نیاز دارد، باید با یکی از سایرین تماس بگیرید. مکان های تعمیر برای کمک به.

منبع: https://gizmodo.com/samsung-will-help-you-fix-your-foldable-if-you-dare-1851189898