ایلان ماسک ایکس تماس های صوتی و تصویری را برای کاربران عادی راه اندازی می کند. آری

پلتفرم رسانه اجتماعی ایلان ماسک X، که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، قرار است تماس های صوتی و تصویری را برای کاربران عادی و غیر پریمیوم راه اندازی کند. این دقیقاً یک ویژگی نیست که مردم از آن خواسته اند، اما هی… به هر حال می آید.

پیش از این، تماس های صوتی و تصویری در X فقط برای کاربران پولی و پریمیوم در دسترس بود.

لیندا یاکارینو، مهندس و مدیر عامل X، این خبر را با پست هایی در سایت تایید کرد. با این حال، برای روشن شدن، ظاهراً هنوز برای همه در دسترس نیست. مهندس، انریکه باراگان، اشاره کرد که آنها به آرامی این ویژگی را برای کاربرانی که پولی پرداخت نمی کنند، عرضه خواهند کرد.

شاید عملکرد گسترده‌تر از آنچه Barragan پیشنهاد کرده بود، شد، زیرا وقتی بررسی کردم، از قبل به تماس‌ها دسترسی داشتم، حتی اگر کاربر ممتازی نبودم. ایکس جهت ها دارد در مورد نحوه استفاده از این ویژگی، اما اساساً وارد DM می‌شوید، روی نماد تلفن ضربه می‌زنید، سپس یک تماس صوتی یا تصویری را انتخاب می‌کنید.

من ندارم در حقیقت با این حال، از این ویژگی استفاده کنید، زیرا تماس با یک دوست از طریق توییتر یک ایده دیوانه کننده به نظر می رسید. انگار تنها نیستم فکر ، که

صادقانه بگویم، به نظر می رسد این ویژگی مانند یک ویژگی است که افراد فقط می توانند به طور تصادفی در حین پیمایش در یک DM از آن استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که چه ارزشی با فراخوانی از طریق X به جای خدمات بی شماری که از قبل وجود دارد، اضافه می شود. تنها دلیل بالقوه ای که من دیده ام این است که شاید نیازی به اشتراک گذاری شماره تلفن نداشته باشید – اما، باز هم، این کار از قبل با سایر سرویس ها امکان پذیر است.

  39 بهترین معاملات آمازون برای شروع جمعه سیاه 2023

به طور خلاصه، برقراری تماس تلفنی در X اکنون برای کاربرانی که پرداخت نمی‌کنند محفوظ است، چه کسی واقعاً آن را بخواهد یا نه.

منبع: https://mashable.com/article/x-twitter-phone-video-calls