اینستاگرام به زودی به شما امکان می دهد در بخش نظرات انتشارات خود نظرسنجی ایجاد کنید

اینستاگرام شروع کرده است به برخی از کاربران اجازه ایجاد نظرسنجی در نظرات پست های خود را داده است و به سازندگان راه دیگری برای استفاده از محتوای خود برای تعامل بیشتر می دهد. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، این آزمایش را در کانال پخش خود اعلام کرد و خاطرنشان کرد که نظرسنجی ها را می توان به نظرات پست های معمولی فید و Reels اضافه کرد. این فقط یک آزمایش کوچک در حال حاضر است، اما مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در به‌روزرسانی خود گفت که به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

نظرسنجی‌ها در بخش نظرات بسیار شبیه به نظرسنجی‌های Stories هستند، جایی که قبلاً سال‌ها به شکل استیکر در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Mosseri، سایر کاربران می توانند ببینند که چند نفر به یک نظرسنجی رای داده اند. هنوز مشخص نیست که نظرسنجی‌ها چه مدت پس از پست شدن باز می‌مانند، یا اینکه کاربران می‌توانند مانند کاربران توییتر، از بازه‌های زمانی مختلف برای ادامه دریافت رای انتخاب کنند.

اینستاگرام تلاش کرده است تا بخش نظرات خود را تعاملی تر کند و در بهار گذشته، در نهایت امکان ارسال فایل های GIF در نظرات را برای کاربران اضافه کرد. این پلتفرم همچنین در حال آزمایش گزینه‌هایی برای تجربه داستان‌های شخصی‌تر است که بر اساس آنچه با Close Friends شروع شده است، به کاربران امکان می‌دهد فهرست‌های متعددی برای رزرو محتوای خاص برای گروه‌های خاصی از افراد ایجاد کنند.

منبع: https://www.engadget.com/instagram-will-soon-let-you-create-polls-in-the-comments-section-of-your-posts-203110464.html?src=rss

  با این تخفیف روز نخست، یک توسعه دهنده Wi-Fi TP-Link فقط با 20 دلار دریافت کنید