این مرد یک برنامه دوستیابی ایجاد کرد که در آن فقط می توانید با او قرار ملاقات بگذارید

لس مایرز گفت: «من واقعاً هرگز قرار ملاقات آنلاین انجام نداده بودم. مایرز، یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن که در بروکلین زندگی می‌کند، همه شرکای قبلی خود را شخصاً به روش قدیمی ملاقات کرده بود. اما تابستان گذشته سابقش از او جدا شد و او که به تازگی مجرد شده بود، تصمیم گرفت عاشقانه آنلاین را امتحان کند. مایرز یک ماه را روی لولا گذراند. او از دوستانش مشاوره دریافت کرد و نکاتی در مورد عکس های پروفایل دریافت کرد، تمام روز را صرف نوشتن پیام های شخصی کرد و حتی سعی کرد برای یک حساب پریمیوم پرداخت کند. اما در نهایت مایرز فقط ناامیدی پیدا کرد. او گفت: «احساس می‌کردم که اپلیکیشن‌ها برای من نیستند. اما مایرز یک سازنده است و به یک راه حل منحصر به فرد فکر کرد. او یک برنامه دوستیابی را فقط برای او ایجاد کرد. به معنای واقعی کلمه، برای او و هیچ ، دیگری.

نامیده می شود “معاشقه با لوس” هیچ الگوریتمی جریان بی پایانی از عکس های صیقلی را توصیه نمی کند. هیچ “فوق العاده لایک” برای در نظر گرفتن وجود ندارد. این برنامه سعی نمی‌کند اشتراک‌هایی را به شما بفروشد وقتی که سوایپ‌ها تمام می‌شوند. برای شروع هیچ کش رفتنی وجود ندارد. فقط یک نمایه برای انتخاب وجود دارد. شما برنامه را باز می‌کنید، نام کاربری توییتر یا اینستاگرام خود را وارد می‌کنید و همین‌جاست. این عکس مایر با دو گزینه است: “، زدن” یا “عبور”. اگر مجرد هستید، بازی Flirt With Los ارزش دانلود را دارد. شما فقط ممکن است عشق زندگی خود را پیدا کنید.

اینترنت قول داده بود که ما را دور هم جمع کند، اما 30 سال بعد به نظر می رسد که ما را از هم جدا می کند. برای بسیاری، برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که زندگی ما را پر می‌کنند، بیگانه‌کننده هستند، حتی اگر وب نوع بی‌سابقه‌ای از ارتباط بین‌فردی را ارائه دهد. برنامه های دوستیابی نمونه خوبی از این موضوع هستند. میلیون ها غریبه مجرد به دنبال عشق آنلاین هستند، اما افراد بیشتری از همیشه می گویند پیدا ، تاریخ مشکل است. اما در دنیایی که فناوری موانع عجیب و نانوشته ای را بین ما قرار می دهد، Flirt With Los به جهت دیگری پیش می رود. این یک نوع ارتباط مستقیم یک به یک است که تقریباً هیچ برنامه دیگری نمی تواند به شما بدهد.

  مسئولیت ماشین بازیکنان تیم ملی چیست؟

این خود بیان محض است. این اپلیکیشن یک سلفی از مایرز به شما می دهد که با اعتماد به نفس در حالی که سرش را به پهلو خم کرده، ایستاده و در یک فروشگاه لباس به آینه نگاه می کند. او یک تی شرت، یک زنجیر طلا، کفش چرمی و چیزی شبیه دامن پوشیده است. چیز تو نیست؟ برنامه دیگری را امتحان کنید.

اگر پاس را فشار دهید، عکسی از گریه مایر ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد دوباره امتحان کنید. وقتی دکمه ، زدن را فشار می دهید و مقاومت در برابر آن سخت است، یک سری پیام ظاهر می شود. “هی لس آنجلس، سبکت را تکان می دهی…آه، روزی؟” یا “خیلی درخشید؟” جادو در انتظار شماست اگر آنها برای شما مناسب نیستند، refresh را فشار می دهید و بیشتر تولید می کند. مایرز می‌خواست عصبانیت‌هایی را که با یک جعبه متن خالی می‌آیند از بین ببرد. من فقط از شما می خواهم چیزی را انتخاب کنید که به همان اندازه جذاب و جالب باشد. نیازی به یافتن کلمات کامل نیست، فقط یک لحظه ارتباط است.»

در سال 2023، Mayers یک چالش را تعیین کرد: یک برنامه را هر ماه به مدت یک سال منتشر کنید. بخشی از آن تقویت مهارت های برنامه نویسی او بود، اما همچنین در حال بررسی یک روش کاملاً جدید برای نگاه ، به ایجاد نرم افزار بود.

تصویری از برنامه Flirt With Los

معاشقه با لوس ممکن است یک شوخی به نظر برسد تا زمانی که او به DM شما سر بزند.
اسکرین شات: معاشقه با لوس

مایرز می‌گوید: «زمان زیادی را صرف تلاش کردم تا این دو بخش از خودم را حل کنم، بخشی از من که این مدیر عامل، انرژی سازنده و طرفی از من است که احساس می‌کنم یک رپر هستم و فقط می‌خواهم هنر بسازم». . می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم برنامه‌ها را به روشی که دیگران میکس‌تپ ارسال می‌کنند حذف کنم.

  تکنولوژی چه تاثیری بر تحولات زندگی بشر داشته است خبرآنلاین

بسیاری از شرکت‌های فناوری، کسب‌وکار خود را حول محور «اتصال» می‌سازند، اما تبدیل اپلیکیشن‌ها به پروژه‌های هنری، آن را یک گام فراتر می‌برد. مایرز از برنامه‌هایش می‌خواهد که شما را به او یا حداقل به شکل غیرعادی ابراز وجود او متصل کنند.

چندین تکرار مختلف را پشت سر گذاشته است که برخی از آنها موفق تر از بقیه هستند. او یک برنامه یادآوری راه اندازی کرد به نام عمدی – قصدی که بر اساس نحوه توصیف لیست کارهای خود، تشویق شخصی ارائه می دهد. او دریافت که کاربران یاد گرفته‌اند وظایف خود را بر اساس نوع بازخوردی که از برنامه می‌خواهند بیان کنند. سپس وجود داشت پس از پست، یک برنامه رسانه اجتماعی از هم گسیخته که از هوش مصنوعی برای بازنویسی پست های شما یک بار در روز بر اساس چرخه موضوعی دائماً در حال تغییر استفاده می کند. این به شما امکان می دهد بدون نگرانی از باهوش به نظر رسیدن خود را بیان کنید و لایه ای عجیب به روابط اجتماعی شما اضافه می کند.

اما Flirt With Los ناب ترین نمونه است. همه اینها تا حدی یک شوخی کوچک است، اما سطحی از جدیت نیز وجود دارد. مایرز گفت: «این شخصی ترین کاری است که تا به حال انجام داده ام. “همه برنامه های من بر اساس مشکلی هستند که داشته ام، اما این اولین بار است که آنها به معنای واقعی کلمه می گویند “این من هستم.” این صورت من است و مشکل من همین است. من نمی‌توانم تاریخی پیدا کنم.» این خیلی شخصی بود، در واقع، او برای انتشار آن به سختی روبرو شد. این چنان آسیب‌پذیری را نشان می‌داد که مایرز هفته‌ها روی برنامه می‌نشست و جسارت به اشتراک‌گذاری آن را به دست می‌آورد. اما پس از آن من این احساس وضوح را داشتم. اگر می خواهید ارتباطی پیدا کنید، به خصوص با مانع فناوری، باید 100٪ با تمام معایب خود ظاهر شوید.

  Google I/O برای 14 تا 15 مه برنامه ریزی شده است

پس از سال‌ها همسانی بی‌نظیر و کپی‌برداری شرکتی، صنعت فناوری سرانجام در لحظه تغییر است. شرکت های بزرگ فناوری در حال بازنویسی پارادایم کانال های ارتباطی در سطح جامعه هستند و اشکال جدیدی از تولید و مصرف محتوا را آزمایش می کنند، اما تغییرات در انتهای زنجیره به همان اندازه مهم هستند.

مایرز گفت که کار او بخشی از یک حرکت رو به رشد در میان توسعه دهندگان برنامه های مستقل است که سوال می کنند برنامه ها دقیقاً چه چیزی می توانند باشند. این نوعی اکتشاف است که از زمان عرضه آیفون ندیده ایم. وجود دارد درام رولبرنامه‌ای که از طریق رول دوربین شما، صدها عکس در یک زمان، می‌رود تا نوعی کتاب تلنگر ایجاد کند که کل حافظه را پوشش می‌دهد. @من با چت متنی زنده زودگذر به سبک AIM ما را به روزهای اولیه اینترنت می برد. رخ داد به شما امکان می‌دهد ویدیوهای سبک اسنپ‌چت را برای دوستان خود ارسال کنید، اما آنها نمی‌توانند صدا را شامل شوند، که به منظور تشویق بیان خلاقانه‌تر است. نقشه صدا از Pokemon Go با Bandcamp عبور می کند و به هنرمندان این امکان را می دهد که تک آهنگ ها را روی یک کارت بگذارند تا کاربران بیرون بروند و جمع کنند. و البته، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های بی‌شماری، از جمله Mayers، تلاش‌های غیر خسته‌کننده‌ای را برای مهار هوش مصنوعی آزمایش می‌کنند. حالت خلق و خو، روزنامه ها، سازندگان لیست پخشو بیشتر.

معاشقه با لوس ساده است. شما آن را باز می کنید، عاشقان خود را انتخاب می کنید و به روز خود ادامه می دهید. زیبا است، اگر کمی ناامید کننده باشد، اما Mayers قول می دهد که جادو بعد از بستن برنامه به وجود می آید. به هر حال، مگر اینکه یک نام کاربری جعلی وارد کرده باشید، دسته رسانه های اجتماعی خود را به آنها داده اید.

مایرز گفت: «اعتماد کن و باور کن، اگر به معاشقه ادامه بدهی، پیامک ارسال می کنم. من فردی شدم که می توانستم این عکس را بگیرم. اگر برنامه را دانلود کنید، انتظار داشته باشید که این اتفاق برای شما بیفتد.

منبع: https://gizmodo.com/flirt-with-los-mayers-app-developer-dating-art-1851258014