این معامله 10 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری مادام العمر را از Degoo با تنها 100 دلار به شما می دهد.

برخی از مخرب ترین از دست دادن داده ها می تواند در زمان های غیرمنتظره رخ دهد. از خطاهای دیسک گرفته تا خرابی رایانه و آسیب سخت افزاری، هیچ کمبودی در موارد ناگوار در مورد فناوری وجود ندارد. با این حال، وقتی مهم‌ترین عکس‌ها، اسناد و سایر فایل‌های خود را مستقیماً در درایو ذخیره‌سازی رایانه‌تان ذخیره می‌کنید، این رویدادها چیزی بیش از یک ناراحتی هستند. شما می توانید همه چیز را از دست بدهید.

اگر می‌خواهید از مهم‌ترین داده‌های خود ایمن و پشتیبان تهیه کنید و خیالتان راحت باشد، سرمایه‌گذاری در یک سرویس ذخیره‌سازی ابری برای ذخیره همه مهم‌ترین فایل‌هایتان ایده خوبی است. StackSocial در حال حاضر اشتراک مادام العمر Degoo Premium را با فضای ذخیره سازی عظیم 10 ترابایت ارائه می دهد. فقط 100 دلار، در مقایسه با قیمت معمولی خود صدها نفر را صرفه جویی می کند. ما مطمئن نیستیم که این معامله چقدر طول می کشد، بنابراین اگر نمی خواهید این پس انداز را از دست بدهید، توصیه می کنیم در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید.

آزاد ، فضای درایو خود پس از هر پروژه بزرگ می تواند مشکل باشد، و رسیدن به دفتر برای اینکه بفهمید حافظه خارجی یا درایو USB خود را در خانه جا گذاشته اید، می تواند یک کابوس باشد، اگر جلسه یا ارائه مهمی داشته باشید. به همین دلیل است که سرمایه گذاری در یک سرویس ذخیره سازی ابری بسیار راحت است. Degoo به شما امکان می دهد همه چیز را از تصاویر، ویدیوها و موسیقی گرفته تا نرم افزار، فایل ها و سایر داده ها دانلود کنید و اطلاعات خود را با رمزگذاری 256 بیتی AES ایمن نگه دارید.

  25 فناوری برتر در سال های آتی، توضیحات و تکنولوژی های آنها، تاثیر و رشدشان در آینده

با Degoo، می توانید از طریق تلفن، تبلت یا مرورگر وب خود به داده های خود دسترسی داشته باشید. و به اشتراک گذاری امن فایل ها با دوستان یا همکاران نیز ساده است. اکنون، یک نکته قابل توجه این است که این طرح پایه دارای محدودیت حجم فایل 1 گیگابایتی است، اما ویژگی های اضافی از طریق خریدهای درون برنامه ای در دسترس است، از جمله ارتقاء محدودیت اندازه فایل 50 Go – که ممکن است ارزش آن را داشته باشد اگر داشته باشید. فایل های حجیم دانلود. فقط به خاطر داشته باشید که این افزونه ها با هزینه های اضافی همراه هستند. با این حال، چه در خانه کار کنید، چه در اداره یا در جاده، نگران از دست دادن فایل‌ها صرفاً به دلیل از کار افتادن سخت‌افزار خود نخواهید بود و این آرامش خاطر ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

بیشتر بدانید: بهترین ملزومات دفتر خانه برای سال 2023

منبع: https://www.cnet.com/deals/this-deal-nets-you-10tb-of-lifetime-premium-cloud-storage-from-degoo-for-just-100/#ftag=CAD590a51e