این معامله StackSocial بیش از 200 دلار در اشتراک مادام العمر Rosetta Stone صرفه جویی می کند

اگر عمدتاً یک زبان آموز شنیداری هستید، Rosetta Stone برنامه یادگیری زبان مورد علاقه ما در بازار در سال 2023 است. و در حالی که اشتراک مادام العمر معمولاً بسیار گران است و 399 دلار است، ما در حال حاضر پیشنهادی داریم که می تواند به شما کمک کند مشترک شوید. برای خیلی کمتر سنگ روزتا است در حال حاضر 200 دلار تخفیف ارائه می دهداما زمانی که شما از طریق StackSocial ثبت نام کنید و از کد تبلیغاتی استفاده کنید روزت هنگام پرداخت، می توانید 39 دلار اضافی پس انداز کنید و قیمت را به 160 دلار کاهش دهید. اگرچه این معامله فقط تا 9 نوامبر موجود است، بنابراین اگر نمی‌خواهید این پس‌انداز را از دست بدهید، حتماً قبل از آن ثبت‌نام کنید.

این اشتراک به شما امکان دسترسی به 25 زبان مختلف از اسپانیایی تا کره ای را می دهد و به شما امکان می دهد در حین سفر با مردم محلی ارتباط بهتری برقرار کنید و سطح راحتی خود را در یک محیط بین المللی افزایش دهید. البته، حتی کسانی که قصد سفر دور از خانه را ندارند، می توانند از مهارت های زبانی بهتری بهره مند شوند. چه بخواهید با همسایگان بین المللی صحبت کنید یا از رسانه های جاهای دیگر لذت ببرید، علاقه مندان نیز می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند.

هر درس، صرف نظر از زبان، به تکه های قابل مدیریت، هم به صورت آنلاین و هم آفلاین تقسیم می شود. شما همچنین به یک محیط یادگیری همهجانبه دسترسی دارید که شما را در طول دوره به تمرکز بر تکمیل مطالعات خود علاقه مند می کند. به علاوه، شما حتی می توانید لهجه خود را با فناوری تشخیص صدا تمرین کنید.

  هواوی از تراشه Kirin 9010 رونمایی کرد که با نسل اول پردازنده اسنپدراگون 8 رقابت می کند.

منبع: https://www.cnet.com/deals/over-200-off-rosetta-stone-lifetime-subscription/#ftag=CAD590a51e