این هدفون خواب Anker مورد علاقه ما برای یک شب آرام است – و قبل از فروش بزرگ بهاری آمازون 80 دلار تخفیف دارند.

A10 ها را در جعبه خود بخوابانید.

جیسون هینر/ZDNET

ساعت تابستانی برنامه خواب ما را مختل کرده است و اگر شما هم مثل من باشید، هر کاری انجام می دهید تا ساعات خواب از دست رفته خود را به دست آورید. و این با وجود سر و صدای بیرون از خانه شما است، شریک زندگی شما در کنار شما خروپف می کند یا همسایه طبقه بالای شما که تا آخر شب موسیقی بلند پخش می کند. اگر به دنبال خوابی طولانی تر و بهتر بدون بیدار شدن در نیمه شب هستید، باید هدفون را برای خواب در نظر بگیرید.

همچنین: همه 60+ تخفیف های فروش بهار بزرگ آمازون اکنون فعال هستند

اینها هدفون خواب Anker Soundcore A10 کوچک هستند، در گوش خود بمانید و صداهای اطراف خود را برای خواب ناامید بپوشانید. بعلاوه، برای مدت زمان محدود، 80 دلار از قیمت معمولی تخفیف دارند. شما می توانید آنها را فقط با 90 دلار در آمازون در حال حاضر دریافت کنید، حتی قبل از رویداد فروش بهاری بزرگ آمازون که قرار است این هفته آغاز شود.

هدفون ها در یک جعبه حجیم عرضه می شوند، اما کوچکتر از یک نیکل هستند. به جای حذف فعال نویز، هدفون از پوشش نویز چهار نقطه ای استفاده می کند. این بدان معنی است که آنها نویز را با یک مهر و موم محکم و ایمن مسدود می کنند و از سازگاری هوشمند صدا برای کاهش نویز خارجی استفاده می کنند. وقتی کریستینا داربی ویراستار سابق ZDNET هدفون را آزمایش کرد، از قابلیت‌های کامل ردیابی خواب، چند کارکردی، ویژگی سوئیچ هوشمند که صدای شما را هنگامی که به خواب می‌روید تنظیم می‌کند و ساعت زنگ دار داخلی را دوست داشت. در 10 ساعت در حالت استندبای، عمر باتری باید بیشتر از یک خواب شبانه برای شما دوام بیاورد و کیس 40 ساعت زمان شارژ اضافی را فراهم می کند.

  استودیو گیبلی فست امسال 14 فیلم را به سینماها بازمی گرداند، پس برنامه ریزی کنید

بیشتر: بهترین هدفون خواب

داربی می‌نویسد: «در حالی که هدفون‌ها قابلیت حذف نویز فعال (ANC) ندارند، اما به جای پوشاندن نویز، ویژگی‌هایی دارند که به شما کمک می‌کنند خواب خوبی داشته باشید و داده‌های مورد نیاز برای بهبود تدریجی را جمع‌آوری کنید.

همچنین می‌توانید از هدفون خود بخواهید تا صبح‌ها با عملکرد زنگ داخل گوش شما را از خواب بیدار کند. و هنگامی که از خواب بیدار شدید، می توانید کیفیت و مدت خواب خود را با استفاده از برنامه Soundcore پیگیری کنید.

خداحافظ: هدفون Soundcore Sleep A10

Darby در بررسی خود می نویسد: “هدفون Sleep A10 Soundcore ممکن است مشکلات کمی داشته باشد، اما آنها افزوده ای تازه به بازار نسبتاً کمی هستند.” اگر به دنبال ارتقای گوش‌گیرهای مطمئن خود هستید، این هدفون Soundcore Sleep A10 می‌تواند بهترین دوست کنار تخت شما باشد. و ما ممکن است اکنون با آنها به آنها بپریم 80 دلار تخفیفبا کاهش قیمت به 90 دلار در آمازون.

پیشنهادها ممکن است در هر زمانی فروخته شوند یا منقضی شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، به اشتراک گذاری و به روز رسانی بهترین معاملات محصول است تا بهترین پس انداز را به شما ارائه دهد. تیم کارشناسان ما به طور منظم پیشنهادهایی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز جاری و در دسترس هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید: ما همیشه در حال یافتن فرصت‌های پس‌انداز جدید و به اشتراک گذاشتن آنها با شما در ZDNET.com هستیم.

  درباره The Last of Us و داستانی که در بسیاری از رسانه ها جادویی شده است

منبع: https://www.zdnet.com/article/these-anker-sleep-earbuds-are-our-favorite-for-a-silent-night-and-theyre-80-off/#ftag=RSSbaffb68