ایکس تبلیغ «تصرف خط زمانی» را پخش می‌کند که فیلم ضد ترانس را تبلیغ می‌کند

پنجشنبه در X (تویتر)، همه کاربران موضوع مشابهی را دیدند که تحت عنوان “چه اتفاقی می افتد؟” نوار جانبی به عنوان بخشی از یک “تصاحب جدول زمانی“- که به تبلیغ کنندگان “به اولین برداشت روزانه کاربران وارد شده دسترسی دارند” اولویت می دهد – سازمان رسانه ای غیرانتفاعی محافظه کار PragerU هشتگ “#DETRANS” را برای تبلیغ فیلم جدید خود در مورد “داستان های انتقال دهندگان” تبلیغ می کند.

هدف PragerU که یک دانشگاه نیست، “حفظ آرمان های آمریکایی” است. این سازمان به دلیل ایجاد تردید در مورد تغییرات آب و هوا و کم اهمیت جلوه دادن واقعیت های برده داری مورد انتقاد قرار گرفته است.

این سازمان گفت: “PragerU X/Twitter را به طور خاص برای این کمپین انتخاب کرد زیرا یکی از کمترین سانسور پلت فرم های رسانه های اجتماعی است.” نوشت در یک بیانیه مطبوعاتی از زمانی که ایلان ماسک X را خرید و محدودیت‌های اعمال شده قبلی توییتر را حذف کرد، شرکت‌های انتقال دهنده می‌توانند داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند.

اعتبار تصویر: نمونه ای از نحوه نمایش تبلیغات در X

این فیلم به نظر جوانانی را نشان می‌دهد که به دنبال مراقبت‌های تایید کننده جنسیت بودند، اما اکنون از این کار پشیمان هستند. PragerU این مستند کوتاه را “مهم ترین” ویدیوی تا به امروز می نامد، اما تحقیقات گسترده نشان می دهد که انتقال مجدد به طور باورنکردنی نادر است. در یک بررسی در سال 2021 از 27 مطالعه، از جمله نزدیک به 8000 بیمار تراجنسیتی، کمتر از 1٪ از افرادی که هر نوع جراحی تأیید جنسیت داشتند، ابراز پشیمانی کردند.

  معاملات Samsung Galaxy S23: با پیشنهادهای مبادله ای تا 1000 دلار تخفیف دریافت کنید

علی‌رغم تحقیقاتی که نشان می‌دهد این روش‌ها اغلب جان انسان‌ها را نجات می‌دهند و به ندرت منجر به پشیمانی می‌شوند، چهره‌های راست‌گرا همچنان به ایجاد وحشت در مورد مراقبت‌های تاییدکننده جنسیت برای افراد دگرباش ،+ ادامه می‌دهند. تنها در سال 2023، قانونگذاران ایالتی بیش از 400 لایحه ضد ترانس ارائه کرده اند.

کمپین Prager U در زمان سختی برای کسب و کار تبلیغاتی X برگزار می شود.لیندا یاکارینو، مدیر عامل X می گوید این شرکت تا سال 2024 سودآور خواهد بود، اما شواهد دیگر نشان می دهد که تجارت تبلیغاتی این پلتفرم همچنان آسیب می بیند. Insider Intelligence تخمین می زند که بازده ماهانه X نیز کاهش یافته است.

PragerU آن را گفت 1 میلیون دلار خرج کرده است در مجموع برای تبلیغ مستند «DETRANS» که بخشی از آن به «تصرف جدول زمانی» درآمد تخمینی سالانه تبلیغاتی آن اختصاص داشت.

با وجود تردید برخی از کاربران در X، این شرکت تأیید کرده است که تبلیغات PragerU دستورالعمل‌های این پلتفرم را نقض نمی‌کند.

حتی اگر حساب تبلیغ‌کننده PragerU کاربر مسدود شده باشد، نمی‌توان از تبلیغ در X صرفنظر کرد. به طور کلی، تبلیغات در X را می توان گزارش کرد، اما این یکی نمی تواند گزارش شود.

PragerU همچنین مستند خود را در متا و گوگل تبلیغ می کند، اگرچه در مکانی بسیار کمتر قابل مشاهده است. این سازمان ادعا کرد که به دنبال قرار دادن تبلیغات مشابهی در YouTube است که بخشی از گوگل است، اما درخواست آن رد شد.

مایکل آسیمن، سخنگوی گوگل، گفت: “تبلیغات مورد نظر خط‌مشی‌های تبلیغاتی ما را نقض نمی‌کنند و در حال حاضر در پلتفرم‌های ما ارائه می‌شوند.” مطابق با الزامات تبلیغاتی YouTube ما، از سال 2021، تبلیغات مرتبط با موضوعات سیاسی را نمی توان در سرصفحه اصلی YouTube ارائه کرد.

  سامسونگ تاریخ 17 ژانویه را برای رویداد رونمایی S24 خود تایید کرد

از زمان خرید توییتر توسط ماسک (اکنون X)، این پلتفرم به عنوان وسیله ای برای منافع شخصی او عمل کرده است. در گذشته NPR و نیویورک تایمز با تحریم.

ماسک خصومت خاصی نسبت به جامعه LGBTQ+ نشان داده است. در طول سال گذشته، ماسک بارها تراجنسیتی ها را مسخره کرده و حتی یک سیاست قدیمی توییتر را حذف کرده است که نام بردن از نام های مرگبار یا سوءجنسیت افراد ترنس را ممنوع می کرد. همین هفته، ماسک گفت که فکر می کند کلمه “cis” یک “توهین دگرجنسگرا“، یک موقعیت شخصی که منعکس کننده است تغییر می کند به سیاست های تعدیل محتوای شرکت تحت رهبری او اعمال شده است.

منبع: https://techcrunch.com/2023/11/02/x-runs-timeline-takeover-ad-promoting-anti-trans-film/