بازی Switch خود را با این کنترلر بی سیم ارتقا یافته PowerA، فقط 42 دلار ارتقا دهید

نینتندو سوییچ یک کنسول قابل حمل عالی است، اما هنگام بازی روی صفحه نمایش بزرگ می تواند حتی بهتر باشد. اما جلسات طولانی‌تر بازی جایی است که Joy-Cons ممکن است از بین برود، به خصوص اگر دست‌های بزرگ‌تری داشته باشید. PowerA Enhanced Wireless Controller یکی از بهترین کنترلرهای Nintendo Switch در حال حاضر در بازار است و اگر سریع باشید، می توانید فقط با 42 دلار یکی بخرید.

این قیمتی است که Best Buy در حال حاضر این کنترلر را با آن عرضه می کند، و باعث می شود تا 18 دلار از قیمت درخواستی معمولی 60 دلار صرفه جویی کنید. این یکی از بهترین قیمت هایی است که این کنترلر تا به امروز برای آن فروخته شده است، اگرچه ما داشتن من آن را ارزان تر دیده ام. با این حال، اگر این بهترین قیمت قبلی را از دست دادید، اکنون زمان مناسبی است تا مطمئن شوید که دوباره آن را از دست ندهید. هنوز به دنبال این هستید که کمی کمتر هزینه کنید؟ یک نسخه مشابه، اما سیمی، کنترلر می تواند باشد من فقط 30 دلار گرفتمهمچنین.

به رویداد اصلی برگردیم، کنترلر بی‌سیم پیشرفته PowerA دارای تمام ویژگی‌هایی است که از چنین چیزی انتظار دارید. از بلوتوث 5.0 برای اتصال محکم پشتیبانی می کند و دارای کنترل های حرکتی قابل نقشه برداری و دکمه های بازی برای کسانی است که دوست دارند تجربه را شخصی کنند. باتری داخلی و قابل شارژ حدود 30 ساعت گیم پلی دوام می آورد و همه آن ها به طور رسمی توسط نینتندو مجوز دارند، بنابراین می دانید که محصولی با کیفیت دریافت می کنید.

  افزونه های مرورگر می توانند گذرواژه ها و اطلاعات حساس شما را جمع آوری کنند

البته خریداران کنترلر را در جعبه دریافت خواهند کرد، اما یک کابل شارژ USB-C 10 فوتی نیز پیدا خواهند کرد تا بتوانند همزمان شارژ را نیز شارژ کنند.

توجه داشته باشید که ما نمی دانیم این قیمت چه زمانی تغییر می کند، بنابراین این چیزی است که هنگام برنامه ریزی برای خرید باید در نظر داشته باشید.

منبع: https://www.cnet.com/deals/upgrade-your-switch-game-with-this-powera-enhanced-wireless-controller-just-42/#ftag=CAD590a51e