بال آلفابت پهپاد تحویلی بزرگتر با ظرفیت حمل بار بیشتر را معرفی می کند

Wing که متعلق به Alphabet است تلاش کرده است تا تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را به واقعیت تبدیل کند، اما ظرفیت نسبتاً کوچک بارگیری هواپیماهای مدرن مانعی جدی ایجاد کرده است. شرکتی که گامی در مسیر درست است. مدل جدید می تواند محموله هایی تا 5 پوند را تحمل کند که دو برابر پهپاد پرچمدار قبلی وینگ است.

همچنین می تواند تا 65 مایل در ساعت حرکت کند که بسیار سریع است. باتری آنبورد امکان یک سفر رفت و برگشت 12 مایلی را فراهم می کند که به معنای زمان تحویل کمتر از شش دقیقه است. قطعا از تحویل پیتزا بهتر است. در این مورد، وزن بیشتر پیتزاها زیر پنج پوند است. من فقط می گویم.

افزایش محدودیت وزن همچنین به Wing اجازه می‌دهد در یک زمان تحویل بیشتری داشته باشد و تعداد سفارش‌هایی را که به بیش از یک پهپاد نیاز دارند محدود کند. این شرکت می‌گوید 30 درصد از تحویل‌های کنونی به دو پهپاد نیاز دارد، اما با ظرفیت حمل 2.5 پوند. آدام وودورث، مدیرعامل Wing، گفت که هواپیمای جدید “تحویل سفارش های بزرگتر را ساده تر می کند” و مشتری را مثال زد که مواد اولیه را برای شام پاستا سفارش می دهد.

پهپاد جدید در سال آینده برای توده‌های مردم عرضه خواهد شد. علاوه بر این، طراحی مجدد بیشتری در راه است. چیزی اعلام شده است که در آن تیم ها بر روی پیکربندی گسترده ای از ساخت ها کار می کنند تا سناریوهای مورد استفاده مختلف را برآورده کنند. وودورث این را به نحوه اداره یک شرکت تحویل استاندارد با ناوگان کامیون‌هایی با اندازه‌های مختلف تشبیه می‌کند. اما حتی با این ابتکار، ما احتمالاً با پهپادی که چیزی سنگین و حجیم مانند Xbox را تحویل می‌دهد، فاصله زیادی داریم.

  تسلا برای هفتمین سه ماهه متوالی هیچ یک از 9720 بیت کوین خود را نفروخت

Wing در حال حاضر در استرالیا، فنلاند و ایرلند فعالیت می کند. با خرده فروشانی که دوست دارند تحویل ارائه دهند شریک است.

منبع: https://www.engadget.com/alphabets-wing-shows-off-a-larger-delivery-drone-with-a-،-payload-capacity-163148392.html?src=rss