با این طرح 39 دلاری کدنویسی و توسعه را به صورت آنلاین بیاموزید

TL;DR: از 28 ژانویه، بسته نرم افزاری برنامه نویسی و توسعه 2024 را فقط با 39 دلار، 92 درصد تخفیف، دریافت کنید.


آیا می خواهید شغلی را در زمینه IT دنبال کنید؟ آیا به ایجاد اپلیکیشن و بازی علاقه دارید؟ اگر هر یک از این پاسخ ها مثبت است، این بسته آموزشی آنلاین می تواند یک نقطه شروع عالی برای رسیدن به آن باشد. همچنین ضرری ندارد که این بسته برنامه نویسی و توسعه مقدماتی فقط با قیمت 39 دلار (حدود 499 دلار) به فروش می رسد.

این بسته برای مبتدیان طراحی شده است و به کسانی که تازه وارد بازی برنامه نویسی و توسعه می شوند، آموزش با کیفیتی را در مورد برخی از زبان های پرتقاضا و محبوب در جهان ارائه می دهد. با 20 دوره آموزش داده شده توسط متخصصان آکادمی Zenva، از همان ابتدا نکات و نکات مهم را یاد خواهید گرفت. در حین آشنایی با اصول اولیه، در C++، Swift، Java، Python، Kotlin، HTML، CSS و JavaScript عمیق‌تر خواهید شد.

برنامه‌ها، بازی‌ها و وب‌سایت‌هایی را ایجاد کنید که می‌توانند در مجموعه شما گنجانده شوند. برنامه های کاربردی جامع به شما کمک می کند مهارت ها و دانش خود را آزمایش کنید و به شما اعتماد به نفس می دهد. از تجربیاتی مانند ایجاد اولین فایل HTML خود، راه‌اندازی پروژه‌های ChatGPT، مدیریت پایگاه‌های داده، ساختار برنامه و ایجاد یک برنامه کاربردی ساده با استفاده از جاوا و XML لذت ببرید.

تسلط بر این مجموعه دوستانه مبتدی به شما این امکان را می دهد تا مهارت های فنی مورد نیاز را به رزومه خود اضافه کنید تا شغل جدید را پیدا کنید یا شغل خود را تغییر دهید.

  بهترین حلقه های هوشمند سال 2023

شما می توانید از مطالب دوره در دسکتاپ یا دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید و مادام العمر به آنها دسترسی داشته باشید. زیرنویس‌های بسته موجود است. همچنین خوب است بدانید که به‌روزرسانی‌ها گنجانده شده‌اند.

این سرمایه کوچک، کلید یک عمر یادگیری و دروازه ای به دنیای محاسبات است.

پیشنهادات Mashable

این بسته برنامه نویسی و توسعه مقدماتی را در حالی که فقط با 39 دلار (499 دلار) در فروش است، دریافت کنید.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

منبع: https://mashable.com/deals/jan-28-intro-to-coding-and-development-bundle