برخی از برنامه های اپل برای Vision Pro برای شروع، برنامه های iPad “تغییر نشده” خواهند بود

اگر بیشتر از یک میلیون برنامه که اپل بگوید Vision Pro با آنها راه اندازی می شود، بیشتر فقط نسخه های فعلی iPad یا iPhone باشند، شوک بزرگی نخواهد بود. اما چیزی که کمی تعجب آور است این است که به گفته مارک گورمن، برخی از برنامه های شخص اول بزرگ اپل نیز مانند پادکست، اخبار، تقویم و یادآوری ها نیز خواهند بود. برای روشن شدن خبرنامه برای بلومبرگ امروز.

در نگاه اول، این یک انتخاب عجیب برای پلتفرم بزرگ و براق جدید اپل به نظر می رسد. اما اینکه آیا این واقعاً یک مشکل است یا خیر، ممکن است به این بستگی دارد که پورت‌های رابط ظاهری و لمسی ویژن پرو با رویکرد لمسی برنامه‌ها چقدر کار می‌کنند. به هر حال، اینطور نیست که اپلیکیشن Reminders به ​​جلوه های سه بعدی خیره کننده و همهجانبه نیاز داشته باشد. اما بخشی از جذابیت این پلتفرم برای برخی افراد، امکانات ویژن پرو به عنوان یک دستگاه بهره وری خواهد بود. اگر استفاده از برنامه Calendar خسته کننده است زیرا روش ورودی اصلی آن این کار را نمی کند کافی کار را انجام دهید، ممکن است تجربه دستگاه 3500 دلاری را کمی خراب کند.

مقاله Gurman تاریخچه ای کلی از بی صدا شدن اپلیکیشن Vision Pro در چند وقت اخیر را منعکس می کند. او می نویسد که اشتیاق توسعه دهندگان به دلیل عواملی مانند کاهش 30 درصدی اپ استور اپل کم است، که به ویژه برای محصولی که همانطور که او می نویسد، شرکت هیچ علاقه ای به آن ندارد، می سوزد. شاید فقط 80000 واحد در زمان راه اندازی تولید کند که یک استخر کوچک است. از کاربران برای فروش برنامه های کاربردی به. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان مستقلی که نمی‌توانستند Vision Pro SDK را در اختیار داشته باشند، ممکن است نخواهند هزینه‌ی بسیار بالایی را برای ورود هزینه کنند، چیزی که سازنده برنامه پل حداد در مقاله‌ای از Mastodon به آن اشاره کرد. بلومبرگ تاریخ.

  این دو ویژگی مرورگر Arc را حتی بهتر می کند. این است که چرا آنها را دوست دارم

شرکت های بزرگ نیز غایب هستند. نه یوتیوب و نه نتفلیکس برنامه‌ای برای راه‌اندازی هدست نخواهند داشت و هر دو ترجیح داده‌اند که برنامه‌های iPad خود را روی آن اجرا نکنند. در مورد آنها، شما به سادگی می توانید از وب سایت های آنها از طریق Safari استفاده کنید، که ممکن است خوب باشد، زیرا هر دو سایت از پخش 4K با استفاده از مرورگر اپل، حداقل در مک، پشتیبانی می کنند. شاید اصلاً برنامه‌های Vision Pro را از دست ندهید (مگر اینکه بخصوص در مورد اینکه بتوانید در یک بیابان بنشینید و تماشا کنید هیجان زده باشید. جنگ ستارگان).

هیچ‌کدام از اینها لزوماً اتهام ویژن پرو به‌عنوان یک محصول بدون دانستن نحوه استفاده مردم از آن نیست. ما قبلاً این را در اپل واچ و اپل تی‌وی دیده‌ایم که هیچ‌کدام به‌خاطر اکوسیستم‌های برنامه‌های پر جنب و جوش خود شناخته شده نیستند، اما به نظر می‌رسد که مردم همچنان آن‌ها را دوست دارند. و مانند آن دستگاه‌ها، هدست پلتفرمی جدا از iPad و iPhone است. با وجود این، عدم اشتیاق توسعه دهندگان چندان دلگرم کننده نیست. به هر حال، Vision Pro برای پیشرفت به بیش از چند برنامه جالب فیلم سه بعدی نیاز دارد.

منبع: https://www.theverge.com/2024/1/21/24045774/apple-vision-pro-first-party-apps-ipad-versions-only-news-calendar-reminders