بله، ChatGPT تنبل تر شده است. اما OpenAI بالاخره یک راه حل دارد.

OpenAI یک به روز رسانی برای رفع “تنبلی” ChatGPT در چند ماه گذشته دارد.

روز پنجشنبه، OpenAI به‌روزرسانی GPT-4 Turbo، پیشرفته‌ترین LLM خود را اعلام کرد. GPT-4 Turbo هنوز فقط در پیش نمایش محدود از طریق API در دسترس است، به این معنی که ChatGPT را تغذیه نمی کند. با این حال، ما امیدواریم که این اصلاح در ChatGPT نیز ارائه شود.

همچنین ببینید:

در اینجا نحوه برنامه ریزی OpenAI برای مبارزه با اطلاعات نادرست انتخابات در ChatGPT و Dall-E آمده است

OpenAI با بی حالی LLM مقابله می کند

در ماه دسامبر، OpenAI شناسایی شده شکایت دارند که ChatGPT پاسخ های کمتر کامل و کمتر مفیدی می دهد، حتی گاهی اوقات قبل از انجام یک کار تسلیم می شود. این مشکل به این واقعیت نسبت داده شده است که این مدل ممکن است به آرامی پاسخ‌های کاهش‌یافته را در طول زمان به اشتراک بگذارد، که می‌تواند توضیح دهد که چرا کاربران در اوایل شش ماه پیش متوجه این مشکل شده‌اند.

کاربران همچنین حدس زدند که ChatGPT کندتر و مفیدتر است زیرا پهنای باند برای پاسخگویی به نیازهای ترافیک بالاتر محدود است. در اطلاعیه دیروز، OpenAI به به روز رسانی های خاصی برای GPT-4، که در حال حاضر ChatGPT را قدرت می دهد، اشاره ای نکرد. اما به روز رسانی GPT-4 Turbo و تشخیص همین مشکل در GPT-4 نشانه خوبی است.

در توضیح به‌روزرسانی‌های GPT-4 Turbo، در پست وبلاگ OpenAI آمده است: «این مدل وظایفی مانند تولید کد را با عمق بیشتری نسبت به مدل پیش‌نمایش قبلی انجام می‌دهد و در نظر گرفته شده است که موارد «تنبلی» را در جایی که مدل کار را انجام نمی‌دهد، کاهش دهد.

  کاوشگر پارکر ناسا سال آینده خورشید را "لمس" خواهد کرد!

GPT-4 Turbo در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI در ماه نوامبر معرفی شد (که به سرعت تحت الشعاع تلاش ناموفق برای برکناری سم آلتمن قرار گرفت). مدل GPT-4 Turbo دارای اطلاعات به روزتر و یک پنجره بازشو بزرگتر است، به این معنی که می تواند داده های بسیار بیشتری را از یک اعلان پردازش کند.

از دیروز، یک مدل پیش نمایش از GPT-4 Turbo به روز شده اکنون در دسترس است.

منبع: https://mashable.com/article/chatgpt-laziness-openai-upgrade-gpt-4-turbo