بهترین تخفیف های چادر کمپینگ: فروش چادرهای آمازون را خریداری کنید

با پشت سر گذاشتن ماه های زمستان، زمان آن رسیده است که منتظر بهار و تابستانی پرماجرا باشیم. اگر برنامه سفر شما شامل بازگشت به کمپینگ‌های مورد علاقه‌تان و کاوش در مکان‌های جدید است، باید مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی دارید. البته همه چیز از چادر مناسب شروع می شود.

بهترین پیشنهادات چادر از امروز تا 11 مارس:


چادر مسافرتی 2 نفره

چادر کمپینگ کلمن Skydome

چادر مسافرتی 10 نفره کلمن WeatherMaster

ناگفته نماند که اگر قصد کمپینگ دارید، به یک چادر مستحکم و بادوام نیاز دارید که بتواند از شما در برابر عوامل محافظت کند. اما هنگامی که آن جعبه ها بررسی می شوند، عوامل دیگری وارد عمل می شوند: آیا حمل و نقل چادر به سایت شما آسان است؟ چقدر طول می کشد تا نصب شود؟ و مهمتر از همه: آیا برای همه جا هست؟ در فروش چادر امروزی در آمازون، می‌توانید چادرهایی به اندازه کافی بزرگ برای ده نفر یا کوچک برای دو نفر با حداکثر 69٪ تخفیف خریداری کنید.

بهترین پیشنهاد چادر 2 نفره

چرا ما آن را دوست داریم

چه بخواهید در ساحل برای فرزندانتان سایه داشته باشید یا برای سفر بعدی خود به یک چادر نیاز داشته باشید، این چادر 2 نفره Wakeman آماده است. تمام مواد آن در یک کیف حمل فشرده قرار می گیرد و وزن آن 2.75 پوند است. علاوه بر این، دارای یک سقف دوتایی قابل جابجایی است تا از شما در برابر آب و هوای بد محافظت کند. فروش امروز قیمت چادر را به کمتر از 20 دلار کاهش می دهد و آن را برای هرکسی که وقت خود را در فضای باز می گذراند، خریدی عالی می کند.

  تکنولوژی جدید و آینده جهان + تکنولوژی چیست؟ تکنولوژی متاورس + فناوری بلاک چین دیدنگار

بهترین پیشنهاد چادر 4 نفره

چرا ما آن را دوست داریم

گاهی اوقات شما فقط به فضای کمی بیشتر نیاز دارید. چه بخواهید فضایی برای پخش شدن داشته باشید یا در یک گروه چهار نفره سفر کنید، چادر کمپینگ Coleman Skydome فضای راحت را فراهم می کند. این چادر گنبدی می‌تواند دو تشک بادی سایز ملکه را درون آن قرار دهد و همچنین دارای یک منطقه ضد آب و هوای اضافی است که برای استراحت یا ذخیره‌سازی ایده‌آل است. این چادر با میله های از پیش نصب شده در کمتر از پنج دقیقه به راحتی برپا می شود. همچنین با فناوری اتاق تاریک طراحی شده است، به این معنی که می توانید بدون نیاز به بیدار شدن در سحر کمی بخوابید. علاوه بر این، به خنک نگه داشتن داخل چادر کمک می کند.

بهترین معامله چادر 10 نفره

چرا ما آن را دوست داریم

چه با تمام اعضای خانواده به کمپینگ بروید یا در یک جشنواره موسیقی با دوستان شرکت کنید، چادر کمپینگ 10 نفره کلمن WeatherMaster مرکز این سفر است. فضای کافی برای سه تشک بادی ملکه دارد و طراحی کابین مانندی دارد تا بتوانید در داخل چادر به راحتی استراحت کنید و در صورت نیاز از استراحت لذت ببرید. طبیعتاً نصب این چادر نسبت به سایر چادرهای موجود در این لیست زمان بیشتری می برد. با این حال، با کمک تیمی که با آن کمپ می کنید، کلمن WeatherMaster در 20 دقیقه قابل نصب است. قیمت فروش فعلی 108.40 دلار این چادر را به پایین ترین قیمت خود می رساند، بنابراین توصیه می کنیم همین حالا آن را خریداری کنید.

  CES 2024 یا شکست، اسکوترهای برقی Superpedestrian به بلوک حراج رسیدند و Fisker در تلاش برای رسیدن به اهداف فروش است.

منبع: https://mashable.com/article/mar-11-camping-tents-deals