بهترین رادیاتور برای سال 2023

بخاری فضا

رادیاتورها در اشکال و اندازه های مختلف هستند و از عناصر مختلفی برای گرم ، اتاق استفاده می کنند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا لباس مناسب زمستانی را پیدا کنید.

هکتور روکوتا ریورو/گتی ایماژ

قیمت رادیاتور

اکثر بخاری های برقی که فقط در این عملکرد (و نه به صورت دوگانه) کار می کنند تصفیه کننده هوابه عنوان مثال) با قیمت کمتر از 150 دلار به فروش می رسند و بسیاری از مدل های موجود در این لیست قیمتی کمتر از 100 دلار دارند. چندین مدل کوچکتر و محبوب اقتصادی حتی می توانند کمتر از 50 دلار هزینه داشته باشند. اندازه واحد، ویژگی‌های اضافی، تعداد تنظیمات و عنصر گرمایش، همه به هزینه کلی بخاری کمک می‌کنند.

اندازه رادیاتور

هیچ اندازه یا شکل استانداردی برای بخاری‌های برقی وجود ندارد، و بیشتر بخاری‌هایی که من مطالعه کردم، متراژ مربعی را که باید پوشش داده شود، مشخص نکرده‌اند، به جز ذکر توانایی آنها در گرم ، فضای “کوچک تا متوسط” یا تعیین انواع اتاق‌ها مانند اتاق خواب یا دفتر. رادیاتورها را می‌توان به‌عنوان مدل‌های رومیزی، زمینی یا حمام مشخص کرد، و بسیاری از آن‌ها نیز به‌عنوان مدل‌های بلند اما باریک «برج» در دسترس هستند، که ممکن است نوسان داشته باشند یا نباشند، که ردپای کوچک‌تری دارند و بنابراین نیاز به فضای افقی کوچک‌تری دارند.

انواع رادیاتور

اگرچه این لیست فقط شامل بخاری های برقی است (برخلاف مدل های گرم شده با آب یا روغن)، مکانیسم های مختلفی وجود دارد که بخاری های برقی می توانند برای ایجاد هوای گرم استفاده کنند.

  گیلرمو دل تورو در فیلم متروک جنگ ستارگان Jabba the Hutt

به اجبار فن: فن هیترهای اجباری هوا را با کشیدن آن به داخل واحد و عبور دادن آن از روی یک المنت گرمایشی، معمولاً کویل های فلزی، به گردش در می آورند و هوای گرم شده را از طریق دریچه های خروجی دستگاه خارج می کنند.

فرو سرخ: لامپ های مادون قرمز آنهایی هستند که الکتریسیته را به گرمای تابشی تبدیل می کنند. این کمترین نوع رایج در میان بخاری‌هایی است که در اینجا آورده‌ایم، اما تاثیر آن کمتر نیست.

سرامیک: بخاری های سرامیکی از برق برای گرم ، صفحه سرامیکی داخل دستگاه استفاده می کنند که سپس گرمای تابشی را با یا بدون استفاده از فن اضافی به هوا منتشر می کند.

منبع: https://www.cnet.com/home/kitchen-and-household/best-space-heater/#ftag=CAD590a51e