بهترین سرویس پخش زنده تلویزیون برای برش های بند ناف در سال 2024

در سال 2024، طرفداران استریم انتخاب های بیشتری نسبت به همیشه دارند، از جمله NBC/Comcast’s Peacock، AT&T’s HBO Max، Apple TV Plus و Disney Plus. در حالی که Peacock در ارائه اخبار زنده کمی متفاوت است، سایر سرویس‌ها فاقد کانال‌های زنده سنتی هستند – به جای تمرکز بر کاتالوگ‌های پشتیبان و نمایش‌های اصلی جدید – اما همچنان می‌توانند به بودجه سرگرمی شما کمک کنند.

نتفلیکس: نتفلیکس به قدری محبوب است که به یک اصطلاح عمومی برای پخش جریانی مانند “Magic Marker” یا حتی “Coke” در جنوب تبدیل شده است. سپس «Netflix and Chill» همیشه محبوب است. برنامه های تبلیغاتی پشتیبانی شده اکنون از 7 دلار در ماه شروع می شود و این سرویس هزاران نمایش تلویزیونی و فیلم، از جمله سریال های تلویزیونی اصلی مانند Black Mirror و Stranger Things را ارائه می دهد (دقت داشته باشید که ممکن است برای تماشای محتوای انتخابی نیاز به معامله تا 15.50 دلار داشته باشید). . سپس فیلم های اصلی نتفلیکس، از جمله برندگان اسکار Roma و The Power of the Dog وجود دارد.

Prime Video: سرویس پخش عمده “سایر” که به عنوان بخشی از اشتراک سالانه 139 دلاری Prime یا به تنهایی با 9 دلار در ماه گنجانده شده است. رابط کاربری به اندازه نتفلیکس کاربرپسند نیست، اما این سرویس همچنین نمایش های متفاوتی نسبت به رقیب خود ارائه می دهد، از جمله محتوای اصلی مانند The Rings of Power، The Marvelous Mrs. Maisel and The Expanse. آمازون پرایم نیز دارد امکان اضافه ، کانال های برتر (HBO و Showtime و بیشتر)، و آن را به یک فروشگاه بالقوه یک مرحله ای تبدیل می کند.

  63 بهترین معاملات جمعه سیاه Walmart: iPad، جاروبرقی ربات و موارد دیگر

دیزنی پلاس: یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریم که چندی پیش راه‌اندازی شد، دیزنی ترکیبی از فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و محتوای انحصاری، از جمله Loki، Andor و She-Hulk را با شروع از 8 دلار در ماه گردآوری کرده است. بررسی دیزنی پلاس ما را اینجا بخوانید.

طاووس: Peacock پاسخ NBC به پارامونت پلاس است. مزیت اصلی آن این است که سطح پایه آن با 7500 ساعت محتوا رایگان است. Peacock Premium محتوای بیشتری را با 6 دلار در ماه باز می کند – از جمله نمایش های انحصاری مانند Poker Face و Mrs. دیویس – در حالی که یک نسخه ad-lite به نام Peacock Premium Plus 12 دلار در ماه هزینه دارد.

Paramount Plus: پارامونت پلاس 6 دلار در ماه یا 12 دلار در ماه برای پخش بدون آگهی هزینه دارد. این سرویس تلویزیون زنده را برای مشترکین Premium، محتوای ورزشی و درخواستی از CBS، MTV، BET، Nickelodeon و Paramount Network و همچنین استودیوی فیلم Paramount Pictures ارائه می دهد. پارامونت پلاس همچنین نسخه های اصلی انحصاری مانند Yellowjackets، 1923 و Picard را ارائه می دهد.

Vudu و Movies Anywhere: کتابخانه‌های دیجیتالی (یا قفسه‌هایی) که محتوای ماوراء بنفش موجود و پخش جریانی فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را که فقط برای خرید در دسترس هستند، مانند نسخه‌های جدید، ادغام می‌کنند.

همچنین ارزش بررسی سرویس‌های رایگان و پشتیبانی شده از تبلیغات، مانند Roku Channel، Amazon Freevee، Tubi، Pluto، و Crackle را دارد که محتوای زیادی را ارائه می‌دهند. خلاصه خدمات تلویزیون رایگان CNET را اینجا بخوانید.

منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/best-live-tv-streaming-service-for-cord-cutters/#ftag=CAD590a51e