بهترین سیستم های امنیتی خانه DIY سال 2024

هنگام انتخاب سیستم امنیتی خانه DIY مناسب باید به چند نکته توجه داشت.

بدیهی است که هزینه – هم برای تجهیزات اولیه و هم هزینه های اشتراک دائمی احتمالی برای نظارت یا ذخیره سازی – یکی از بزرگترین عوامل هنگام انتخاب یک راه اندازی امنیتی خانه است. برخی از سیستم ها، مانند سیستم نظارت خانگی Wyze که در بالا نشان داده شده است، با قیمت 100 دلار یا کمتر در دسترس هستند. سایر موارد ممکن است برای شما 200 تا 300 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشند و با هر سنسور، دوربین یا آلارمی که اضافه می کنید، قیمت می تواند حتی بیشتر شود. اضافه ، یک لایه دیگر از پیچیدگی به معادله: بسیاری از این سیستم ها در طول سال تخفیف های عمیقی دارند.

در مورد افزودن دستگاه‌ها، هنگام انتخاب یک کیت امنیتی DIY، حتماً در نظر بگیرید که در چند قسمت مانند درها و پنجره‌ها می‌خواهید دوربین یا سنسور قرار دهید. برخی از سیستم های امنیتی DIY ممکن است دارای پایه و یک یا دو سنسور باشند در حالی که برخی دیگر مانند Ring Alarm Pro دارای چهار سنسور، یک سنسور حرکت و یک افزایش دهنده برد هستند.

سیستم‌های امنیتی DIY گران‌تر احتمالاً با دستگاه‌های بیشتر و همچنین بسیاری از ویژگی‌های مفید و سازگاری با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند عرضه می‌شوند، که یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. انتخاب یک سیستم امنیتی خانه DIY. Ring Alarm Pro، انتخاب برتر ما برای سیستم‌های امنیتی DIY، پشتیبان‌گیری با انرژی سلولی، پردازش محلی و ذخیره‌سازی دستگاه‌های Ring، و ادغام آسان با سرویس Alexa Guard Plus را ارائه می‌دهد.

  چرا من (با احتیاط) به COP28 خوشبین هستم

در نهایت، می‌خواهید به جای اشتراک، گزینه‌های ذخیره‌سازی و نظارت محلی را در نظر بگیرید. برای مثال، یک سیستم DIY Ring، می‌تواند تعدادی گزینه نظارت و ذخیره داده را با هزینه ماهانه اضافی ارائه دهد که در سایر دستگاه‌ها در دسترس نیست. از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید سیستم امنیتی خانه خود را نظارت کنید و ذخیره داده ها را خودتان مدیریت کنید، بسیاری از دستگاه ها بدون هزینه اضافی به شما این امکان را می دهند.

منبع: https://www.cnet.com/home/security/best-diy-home-security-systems/#ftag=CAD590a51e