بهترین معاملات Apple Studio Display: خدمات پس انداز و رایگان در دسترس است

صفحه نمایش اپل استودیو یکی از مانیتورهای مورد علاقه ما در حال حاضر است، به خصوص اگر می خواهید یک صفحه نمایش 5K داشته باشید که خروجی رتینا را از مک با اندازه صفحه نمایش 27 اینچی ارائه دهد. گزینه های زیادی در بازار برای کسانی که کاملاً باید تجربه رتینا داشته باشند وجود ندارد، اما شکی نیست که استودیو نمایشگر گزینه گران قیمتی است. اما نگران نباشید، ما بهترین تخفیف‌های موجود را پیدا کرده‌ایم تا مجبور نباشید خودتان به دنبال معاملات باشید.

استودیو نمایشگر در مارس 2022 عرضه شد و از آن زمان تاکنون تغییری نکرده است، به این معنی که بدون توجه به پیکربندی که بخرید، آخرین مدل را دریافت خواهید کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 27 اینچی Retina 5K، تراشه A13، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با سنتر استیج و سیستم صوتی با کیفیت بالا با شش بلندگو است.

نمای جلو و کنار صفحه نمایش اپل استودیو

سیب

هزینه نمایشگر استودیو اپل چقدر است؟

می توانید صفحه نمایش استودیو را با قیمت 1599 دلار (1499 پوند، 2499 دلار استرالیا) یا 1499 دلار برای واجدین تخفیف تحصیلی اپل خریداری کنید. همچنین می‌توانید شیشه‌ای با بافت نانو (300 دلار) و پایه قابل تنظیم شیب و ارتفاع (400 دلار) را ارتقا دهید.

صفحه نمایش اپل استودیو

به این نگاه کن: اپل از صفحه نمایش Studio 5K-Retina با بلندگوهای با کیفیت بالا رونمایی کرد

بهترین معاملات Apple Studio Display

علاوه بر اپل، چند خرده فروش نمایشگر استودیو را برای خرید ارائه می دهند. و اگرچه زمان انتظار پس از انتشار آنها بسیار طولانی بود، خرده فروشان اکنون آنها را برای خرید فوری ارائه می دهند، تنها چند مدل که ردیابی آنها دشوارتر است. برخی از آنها فقط پیکربندی‌های خاصی در دسترس دارند، بنابراین وب‌سایت‌های خرده‌فروش را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی در انبار موجود است و همچنین تاریخ‌های تحویل مورد انتظار را ببینید.

  بازبینی پروتز بایونیکس قهرمان گانتلت: قیمت، مشخصات، در دسترس بودن

آمازون در حال حاضر یکی از معدود خرده‌فروشانی است که تخفیف‌های ساده‌ای را در استودیو نمایش ارائه می‌دهد، اگرچه صرفه‌جویی فقط در پیکربندی‌های انتخابی در دسترس است. در حال حاضر، این کار باعث صرفه جویی 230 دلاری در مدل شیشه ای Nano-Texture با پایه قابل تنظیم شیب و ارتفاع می شود.

این یک تخفیف کوچک است، اما Adorama در حال حاضر صرفه جویی در مدل شیشه ای با بافت نانو نمایشگر Apple Studio را ارائه می دهد. می توانید آن را با پایه شیب دار با قیمت 1865 دلار انتخاب کنید و 34 دلار صرفه جویی کنید.

Best Buy تقریباً تمام تنظیمات نمایشگر استودیو اپل را برای خرید در دسترس دارد، اما در حال حاضر هیچ تخفیف مستقیمی ندارد. اگر تازه وارد هستید یا به یکی از این سرویس‌ها و همچنین Norton 360 بازگشته‌اید، می‌توانید سه ماه از Apple Music و Apple TV Plus استفاده کنید.

اگر استودیوی نمایشگر خود را مستقیماً از اپل سفارش دهید، برای اکثر افراد تخفیف ساده ای وجود ندارد، اما می توانید با اپل کارت خود به صورت اقساط پرداخت کنید و 3٪ پول نقد دریافت کنید. با این حال، اگر دانشجو هستید، اپل ۱۰۰ دلار تخفیف برای تمامی تنظیمات موجود در فروشگاه آموزشی خود ارائه می دهد. علاوه بر این، اکثر فروشگاه‌های اپل تحویل در همان روز در فروشگاه و همچنین تحویل روز بعد را در مناطق انتخابی ارائه می‌دهند. حتماً کد پستی خود را در وب سایت شرکت برای اطلاعات خاص در مورد موقعیت مکانی خود بررسی کنید.

  Home Equity Line of Credit (HELOC) Rates for October 2023

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-studio-display-deals/#ftag=CAD590a51e