بهترین معامله در مورد ابزارهای بهره وری هوش مصنوعی: 92٪ تخفیف Taskio

TL;DR: اشتراک مادام العمر Taskio با قیمت 31.37 پوند به فروش می رسد که 92٪ از قیمت لیست صرفه جویی می کند.


اگر به کمک کوچکی در بخش بهره‌وری نیاز دارید، ممکن است بخواهید به Taskio، یک ابزار مفید بهره‌وری هوش مصنوعی مراجعه کنید.

شما می توانید مبلغ قابل توجهی را در اشتراک مادام العمر Taskio پس انداز کنید. این ابزار مجهز به هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند کارایی خود را به حداکثر برسانید، و اگر سریع عمل کنید، می‌توانید آن را برای مادام العمر با 31.37 پوند – بهترین قیمت آنلاین – داشته باشید.

همچنین ببینید:

20 تا از بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی در edX

با Taskio آماده شوید تا از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنید، راهی آسان برای خودکارسازی وظایف شما و کمک به شما در صرفه جویی در زمان و پول ارزشمند. چه ایجاد تصاویر هوش مصنوعی برای مقاصد بازاریابی، توسعه محتوای SEO برای وب سایت شما، یا ایجاد عنوان عالی برای رسانه های اجتماعی، Taskio می تواند با همه این موارد و موارد دیگر مقابله کند و به عنوان یک دستیار شخصی به طور مستقیم روی دستگاه شما میزبانی شود.

Taskio علاوه بر افزایش بهره وری شما می تواند مشکلات را نیز حل کند. چت هوش مصنوعی پاسخ سوالات را در زمان واقعی به شما می دهد. و اگر برای دستیابی به مخاطبان جدید نیاز به ترجمه متن به زبان دیگری دارید، مشکلی نیست زیرا ویژگی ترجمه زبان مادری Taskio می تواند از آن مراقبت کند. همچنین به لطف ابزار رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی، توانایی رونویسی گفتار به متن را نیز ارائه می دهد.

  دانه های بیلی در یک خورشید گرفتگی کامل

پیشنهادات Mashable

اشتراک مادام العمر Taskio را فقط با 31.37 پوند دریافت کنید.

موضوعات
هوش مصنوعی

منبع: https://mashable.com/uk/deals/taskio-ai-tool-lifetime-subscription-deal