بهترین معامله دستیار جلسه با هوش مصنوعی: 70٪ تخفیف Laxis

TL;DR: اشتراک یک ساله Laxis AI Meeting Assistant با قیمت 37.96 پوند به فروش می رسد که 70٪ از قیمت لیست صرفه جویی می کند.


بیایید با خبر بد شروع کنیم: در سال های اخیر، جلسات ویدیویی از رویدادهای یکباره به رویدادهای روزمره تبدیل شده اند. خبر خوب؟ فرمت آنلاین به این معنی است که می توانید ابزارهایی مانند Laxis AI Meeting Assistant را برای صرفه جویی در زمان و آسان تر ، زندگی کاری خود ادغام کنید. این واقعاً مانند داشتن یک دستیار مجازی است، از یادداشت های جلسه گرفته تا رونویسی و پیگیری.

خبر خوب بیشتر: شما می توانید یک اشتراک پریمیوم 1 ساله برای Laxis AI Meeting Assistant فقط با 37.96 پوند دریافت کنید.

چه در زمینه فروش و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، چه در بازاریابی محتوا و همکاری با همکاران باشید و چه به عنوان یک حرفه ای کار می کنید، می توانید از یک دستیار هوش مصنوعی برای همه جلسات مرتبط با Zoom، Google Meet، Microsoft Teams و CiscoWebex بهره مند شوید.

Laxis AI Meeting Assistant حتی قبل از شروع جلسه مفید است. یک الگو با دستور کار، موضوعات یا کلمات کلیدی برای یادداشت برداری سازمان یافته ایجاد کنید. در طول جلسه، می‌توانید رونویسی لحظه‌ای از چت‌های ویدیویی یا تلفنی را فعال کنید. این نه تنها درک شنیداری را بهبود می بخشد، بلکه به شما امکان می دهد اطلاعات کلیدی یا موارد عمل را برجسته کنید.

معاملات Mashable

ویژگی های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی پس از جلسه ظاهر می شود. شما به LaxisChat دسترسی خواهید داشت که مشابه ChatGPT است اما دانش و رونویسی مکالمه شما را دارد. از آن برای پرسیدن سؤالات در مورد جلسه بدون جستجوی اطلاعات خود استفاده کنید. Laxis همچنین دارای یک ویرایشگر هوش مصنوعی است که می تواند یادداشت های جلسه را به خلاصه، ایمیل های بعدی، موارد اقدام و موارد دیگر تبدیل کند.

  بابی کوتیک، مدیرعامل سابق اکتیویژن بلیزارد، ظاهراً می‌خواهد TikTok را بخرد.

مکالمات مجازی را با یک اشتراک ممتاز ۱ ساله در Laxis AI Meeting Assistant با قیمت ۳۷.۹۶ پوند ساده کنید.

موضوعات
هوش مصنوعی در خانه کار می کند

منبع: https://mashable.com/uk/deals/best-ai-meeting-assistant-deal