بهترین معامله مایکروسافت آفیس: 2 مجوز مادام العمر برای کمتر از 60 پوند

TL;DR: تنها با 53.33 پوند، دو بسته مجوز مادام العمر مایکروسافت آفیس را برای خانه یا تجارت دریافت کنید.


با سرعتی که جهان در حال تغییر است، همه ما به کمک نیاز داریم. از پروژه‌ها و یادداشت‌های مدرسه گرفته تا نیازهای مختلف تجاری مانند ارائه‌های تجاری، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یک نام بزرگ در صنعت فناوری به دلایلی یک برنامه کلاسیک است. اکنون در بسته دوتایی مایکروسافت آفیس برای مک یا ویندوز ذخیره کنید.

طبق آمار DMR، بیش از 1.2 میلیارد کاربر مایکروسافت آفیس وجود دارد. و این منطقی است. مجموعه برنامه های مایکروسافت آفیس طیف گسترده ای از نیازها را برای استفاده های حرفه ای و شخصی پوشش می دهد.

اگر هر یک از نسخه ها را در این بسته دوتایی انتخاب کنید، شش مورد ضروری MS Office را دریافت خواهید کرد. این شامل Word، Excel، Teams (فقط پایه)، PowerPoint، Outlook و OneNote است. با این حال، اگر نسخه Microsoft Office Professional 2021 را برای ویندوز خریداری کنید، Microsoft Access و Microsoft Publisher را نیز دریافت خواهید کرد.

مجوزهای Microsoft Office Home and Business برای Mac 2021 مشتریان را ملزم می کند که سیستم عامل خود را به نسخه 11 Big Sur به روز کنند و Microsoft Office Professional 2021 برای مجوزهای Windows از مشتریان می خواهد که سیستم عامل خود را که دارای ویندوز 10 و 11 هستند به روز کنند.

برای بهره مندی از این پیشنهاد دو بسته نیازی به کوپن نیست و هر لایسنس روی یک کامپیوتر قابل نصب است. و بر خلاف مایکروسافت 365، شما فقط باید یک بار برای دسترسی مادام العمر، از جمله به روز رسانی، پرداخت کنید.

  سازمان غذا و داروی آمریکا دستور توقف اپلیکیشن دیابت را پس از آسیب رساندن به بیماران صادر کرده است

دو بسته مجوز مادام العمر برای نسخه مایکروسافت آفیس انتخابی شما می تواند به شما (و شاید یک دوست) کمک کند تا بودجه، تلاش های جستجوی کار، ارائه شغل و موارد دیگر را ساده کنید.

از میان گزینه های زیر انتخاب کنید:

منبع: https://mashable.com/uk/deals/best-microsoft-office-licenses-deal