بهترین معامله Rosetta Stone و StackSkills: 74٪ تخفیف

TL;DR: بسته اشتراک آموزش نامحدود مادام العمر (با Rosetta Stone) با قیمت 155.67 پوند به فروش می رسد که 74٪ از قیمت لیست صرفه جویی می کند.


این پیشنهاد به شما امکان دسترسی به دو نام بزرگ در زمینه یادگیری را می دهد: Rosetta Stone و StackSkills. مادام العمر به همه این پلتفرم ها دسترسی داشته باشید.

روش آموزش شهودی و فراگیر Rosetta Stone برای کمک به شما در شروع خواندن، نوشتن و صحبت ، به یک زبان جدید طراحی شده است. شما با مرتبط ، کلمات با تصاویر شروع خواهید کرد، درست مانند زمانی که زبان مادری خود را در کودکی یاد گرفتید. سپس به سراغ درس های تعاملی می روید که در آن فناوری تشخیص گفتار به ارزیابی و بهبود لهجه شما با بازخورد فوری کمک می کند.

Rosetta Stone که به مدت 27 سال توسط سازمان‌های بزرگی مانند ناسا مورد اعتماد است، به شما امکان می‌دهد تا 24 زبان (یک در یک زمان) را با نرم‌افزار تعاملی برنده جایزه و فناوری تشخیص گفتار اختصاصی خود که کلماتی را که می‌گویید 100 بار در ثانیه تجزیه و تحلیل می‌کند، یاد بگیرید. .

این طرح شامل دسترسی مادام العمر به دوره های آنلاین نامحدود در StackSkills است. چه بخواهید ترفیع بگیرید، چه شغلی را تغییر دهید، یا برای کسب درآمد بیشتر به یک کار جانبی بپردازید، StackSkills برای ارائه دوره های آنلاین جذابی طراحی شده است که مهارت هایی را که امروزه بیشترین اهمیت را دارند ارائه می دهد.

دوره های مبتدی تا پیشرفته در علوم کامپیوتر، توسعه، طراحی گرافیک، امور مالی، تجارت، بازاریابی و غیره را ارائه می دهد. StackSkills دارای مربیان نخبه و با رتبه بالا است که در زمینه خود متخصص هستند و مشتاق به اشتراک گذاری یادگیری بر اساس موفقیت ها و شکست های دست اول هستند.

  اتحادیه اروپا می خواهد کار کنسرت را تعمیر کند. اوبر ایده های خاص خود را دارد

این دوتایی پویا را دریافت کنید که سال ها شما را در یادگیری و رشد نگه می دارد. بسته آموزشی مادام العمر نامحدود شامل Rosetta Stone و StackSkills را فقط با 155.67 پوند سفارش دهید.

منبع: https://mashable.com/uk/deals/best-rosetta-stone-stackskills-deal