بهترین نرم افزار مالیاتی سال 2024

TurboTax یکی از محبوب ترین گزینه های نرم افزار تشکیل پرونده مالیاتی به دلیل رابط کاربری آسان، ویژگی های پشتیبانی درون برنامه ای برای موقعیت های مختلف پرونده سازی و ردیابی و گزینه پشتیبانی Expert است که می توانید با هزینه اضافی از آن استفاده کنید. این همچنین گران‌ترین گزینه در این لیست است و Intuit، مالک آن، به دلیل تبلیغات دروغین محصولات خود به عنوان رایگان، در حالی که تنها بخشی از جمعیت واجد شرایط دریافت خدمات رایگان بودند، با FTC به مشکل برخورد.

اما دلیلی وجود دارد که به نظر می رسد همه از نرم افزار تشکیل پرونده مالیاتی استفاده می کنند. سال به سال، TurboTax داده‌های شما را حفظ می‌کند و داده‌های قبلی را در بازده امسال وارد می‌کند و زمان لازم برای به‌روزرسانی اسناد شما را کاهش می‌دهد. برای فریلنسرها و افراد خوداشتغال ایده آل است تا رسیدها را آپلود کنند و کسرها را مدیریت کنند و بایگانی ساده نیز با واردات بدون درز W-2 و PDF آسان است.

این پلتفرم منابع آموزشی متعددی را ارائه می‌کند که روند مبهم ثبت مالیات را توضیح می‌دهد، مانند ماشین حساب براکت مالیاتی، تخمین‌گر هزینه‌های خوداشتغالی، و اطلاعاتی درباره آخرین تغییرات قانون مالیات.

می‌توانید نسخه‌های رایگان را برای بازپرداخت‌های ساده مانند درآمد W-2، اعتبارات مالیاتی فرزندان، اعتبارات درآمد کسب‌شده، و سایر کسرهای استاندارد پیدا کنید. گزینه Deluxe که از 39 دلار شروع می شود، همه چیزهایی را که سپرده رایگان ارائه می دهد به اضافه کسرهای جزئی ارائه می دهد. گزینه Premier سپرده های فوق الذکر را به اضافه سپرده های درآمد اجاره و سرمایه گذاری به مبلغ 69 دلار ارائه می دهد. و گزینه Self-Employed هر آنچه را که برای ثبت نام به عنوان یک خوداشتغال یا فریلنسر نیاز دارید با قیمت 89 دلار ارائه می دهد. اگر برای ثبت مالیات خود به کمک بیشتری نیاز دارید اما می‌خواهید بیشتر کارها را خودتان انجام دهید، می‌توانید گزینه Live Assisted را خریداری کنید که بسته به شرایط شما از 0 تا 169 دلار متغیر است. یا می توانید از TurboTax بخواهید که همه این کارها را با قیمت اولیه 89 دلار برای شما انجام دهد.

  ربات چت آمازون Q برای کاربران عمومی + ویدئو در دسترس است

تشکیل پرونده رایگان امکان پذیر است، اما تشکیل پرونده شما باید نسبتاً ساده باشد، بنابراین هر نوع کمک خیریه، خوداشتغالی، درآمد بیکاری یا فرم پیچیده ای که تشکیل دهید هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اما اگر کارگر W-2 هستید، وابستگان دارید و اجاره می‌پردازید، ممکن است واجد شرایط باشید تا مالیات خود را به صورت رایگان با TurboTax ثبت کنید.

منبع: https://www.zdnet.com/finance/taxes/best-tax-software/#ftag=RSSbaffb68