بهترین هدایا برای دختران نوجوان در سال 2023 به گزارش دختران نوجوان

روندهای نوجوانی منظره جهنمی است که همیشه در حال تغییر است. حتی هزاره‌ها – افرادی که سن زیادی ندارند، بسیار متشکرم – می‌توانند به سختی در دنیایی که توسط روندهای TikTok اداره می‌شود و هر چیز دیگری که به نظر می‌رسد هر دختر دبیرستانی نمی‌تواند دست از هیاهو کردنش بردارد، دچار مشکل شوند.

این روندها را به هدیه ای تبدیل کنید که او را خوشحال کند و استفاده بیش از یک ماه تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. ولی میدونی کیه انجام دادن دختران نوجوان دارید؟ دختران نوجوان دیگر ما خانواده‌هایمان را بررسی کردیم، کارمندانمان را مورد بررسی قرار دادیم (یکی از نویسندگان این راهنمای هدیه هنوز حدود یک ماه از دختری شدنش می‌گذرد)، و اینترنت را جست‌وجو کردیم تا دقیقاً بفهمیم بهترین هدایایی برای دختران نوجوان چیست (که واقعاً می‌خواهند). . ) هستند.

همان چیزهایی که هر سال بارها و بارها مطرح می شوند، یادآوری دائمی این موضوع هستند که اگرچه الگوی سبک زندگی دخترانه VSCO ممکن است در سال 2019 به پایان رسیده باشد، چند مفهوم کلی همچنان زنده و پایدار هستند. دختران Gen Z به تعداد انگشت شماری از برندهای تعریف شده وفادار هستند و اهداف زیبایی شناختی بسیار خاصی دارند. آنها نمی کنند فقط وسایل تمرین می خواهند، شلوار یوگا Lululemon می خواهند. آنها نمی کنند فقط آنها محصولات مراقبت از پوست را می خواهند، آنها سرم هایی از The Ordinary می خواهند. آنها نمی کنند فقط یک بطری آب قابل استفاده مجدد می خواهند، آنها لیوان (به طرز عجیبی خاص) Stanley Quencher H2.0 را می خواهند. می فهمی.

  برخی از فراخوان خودروهای الکتریکی جدی هستند، برخی دیگر کمتر. آنچه باید دانست

تأثیر TikTok بر آنچه نوجوانان به آن اهمیت می دهند با تأثیر اینفلوئنسر معروف اینستاگرام متفاوت است. چیزی ذاتاً قانع‌کننده در مورد تبلیغ چیزی که خریده توسط یک فرد معمولی وجود دارد – نه به این دلیل که برای ساختن یک ویدیوی حساب شده در یوتیوب در مورد آن پول دریافت کرده‌اند، بلکه به این دلیل که صادقانه فکر می‌کنند که دیگران از دانستن این محصول سود خواهند برد. به زودی 50000 نوجوان حول این طرح بسیج شدند. بنابراین اگر نوجوان موجود در لیست شما هیچ نکته ای در مورد مواردی که در نظر گرفته است نگذاشته است، TikTok هیچ کمبودی ندارد. خواهش میکنم.

برخی چیزها در مورد الزامات یک دختر نوجوان در طول سال ها ثابت می ماند. جوانان عشق به عنوان مثال، فناوری اپل و اندروید، یک چشم جانبی باشکوه را ارائه می دهد. Lululemon (که توسط کسانی که می دانند با محبت به “Lulu” کوتاه شده است) هنوز هم جایگاه خود را در صدر لیست لباس ها حفظ کرده است. هر چیزی با هاله قدیمی یا قدیمی (شلوار جین Levi’s، پخش کننده های ضبط، دوربین های فوری و اسکیت های غلتکی) همچنان به حفظ سنگر خود ادامه می دهد. همه اینها ملاحظاتی است که باید هنگام ارائه یک ایده هدیه مناسب و مناسب برای دختران نوجوان در نظر داشته باشید.

برای اینکه خرید یک دختر نوجوان را برای شما آسان‌تر کنیم – زمانی که خود نوجوان نیستید (ما متوجه شدیم، سخت است) – ما بهترین هدایا را برای این آمار جمعیتی در این راهنمای آسان برای پیمایش جمع‌آوری کرده‌ایم. ، راهنمای هدیه مربوط به سال 2023:

  رندرهای مفهومی اپل واچ طراحی جدید با اتصال بند مغناطیسی

منبع: https://mashable.com/gifts/best-gifts-for-teenage-girls