بهترین هدفون برای تماس های تلفنی در سال 2024

Sony WF-1000XM4: WF-1000XM4 سونی که در سال 2021 منتشر شد، برنده جایزه CNET Editors’ Choice Award شد. اینها هنوز هدفون های عالی هستند، اما اکنون سونی نسل بعدی WF-1000XM5 را عرضه کرده است. اگر آنها را با قیمت مناسب پیدا کنید می توانند گزینه خوبی باشند.

Beyerdynamic Free Byrd: Beyerdynamic ممکن است به بازی دیر رسیده باشد، اما بالاخره اولین هدفون واقعا بی سیم خود را معرفی کرد که دارای قابلیت حذف نویز فعال، عمر باتری تا 11 ساعت (با حذف نویز خاموش) و کیفیت صدای چشمگیر است. بررسی Beyerdynamic Free Byrd ما را بخوانید.

کارشناسی ارشد و دینامیک MW08: این هدفون ممکن است به یک اندازه برای همه گوش‌ها مناسب نباشد، اما مطمئناً ظاهری متمایز، و همچنین صدای عالی و تجربه شنیداری عالی دارند، اگر بتوانید مهر و موم محکمی داشته باشید (من توانستم با نوک بزرگ‌تر تناسب مطمئنی داشته باشم. ). آنها یک نمایه صدای نسبتاً آوا دوست، با صدای صاف، متعادل و باس کاملاً مشخص ارائه می دهند.

Sony LinkBuds: LinkBuds به یک معنا پاسخ سونی به AirPods استاندارد اپل است. در حالی که آنها به خوبی گوشی پرچمدار سونی WF-1000XM4 یا ایربادهای عایق صدا LinkBuds S نیستند، طراحی محتاطانه، مبتکرانه و تناسب ایمن تر از AirPods و همچنین صدای مناسب و تماس های صوتی بسیار خوب ارائه می دهند. کارایی. مانند ایرپادهای نسل سوم، طراحی باز آنها به شما امکان می‌دهد دنیای بیرون را بشنوید – حلقه برای همین است. بررسی Sony LinkBuds ما را بخوانید.

JBL Live Free 2: به عنوان Live Pro 2، هدفون جدید JBL Live Free 2 به طرز شگفت آوری خوب است. با درایورهای 11 میلی‌متری، شش میکروفون، لوله‌های بیضی شکل و نوک‌های سیلیکونی بیضی، تناسب راحت را با حذف نویز قوی، کیفیت صدای بسیار خوب و عملکرد تماس صوتی ترکیب می‌کنند. ویژگی‌های آن عبارتند از جفت شدن بلوتوث چند نقطه‌ای و شارژ بی‌سیم، و تا هفت ساعت با مقاومت در برابر آب IPX5 (مقاوم در برابر پاشش آب) رتبه‌بندی شده است.

  نحوه ایجاد و فعال سازی یک حساب پریمیوم Spotify

منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/best-wireless-earbuds-and-bluetooth-headphones-for-making-calls/#ftag=CAD590a51e