بهترین هدفون روی گوش: تست شده و توسط متخصصان بررسی شده است

Apple AirPods Max فن آوری مشخصات فنی: وزن: 13.6 اونس (384.4 گرم) | عمر باتری: ساعت 8 شب | بلوتوث: بله (5.0) | چند نقطه ای: خیر، اما به چندین دستگاه اپل متصل می شود

برای چه کسانی هستند: Apple AirPods Max بهترین هدفون برای طرفداران اپل است. اگر تبلت، تلفن هوشمند، تلویزیون و هر ابزاری که در بین آن‌ها وجود دارد توسط اپل ساخته شده‌اند، اینها برای شما مناسب هستند. ادغام یکپارچه آنها با دستگاه های اپل، استفاده از آنها را آسان می کند، اما محدودیت های سخت افزاری و نرم افزاری آنها می تواند کاربران غیر اپل را ناامید کند.

اگر عمیقاً درگیر اکوسیستم اپل هستید و می‌خواهید آن را حفظ کنید، به AirPods Max نیاز دارید. کیفیت صدا عالی است و حالت شفافیت اپل تا حد زیادی بهترین هدفون در این لیست است. قابلیت حذف نویز AirPods Max نسبت به گوشی XM5 سونی برتری دارد و دقیقاً از QuietComfort Ultra Bose پیروی می کند.

طراحی جالب آنها به طور گسترده ای قابل تشخیص است و من می بینم که بسیاری از افراد از این هدفون هم به عنوان یک بیانیه مد و هم به عنوان نماد وضعیت استفاده می کنند. با این حال، از نظر ویژگی، AirPods Max بهترین گزینه ای نیست که می توانید پیدا کنید، مگر اینکه بیشتر دستگاه های اپل داشته باشید.

برای شروع، AirPods Max تنظیمات EQ بومی ندارد و تراشه Apple H1 تقریباً پنج ساله آنها را بدون تنظیمات نرم افزاری به روز موجود در AirPods Pro (نسل دوم) مانند Conversation Awareness و کنترل صدا تطبیقی

  آیا دولت ها می توانند صحبت در مورد ایمنی هوش مصنوعی را به عمل تبدیل کنند؟

می‌توانید AirPods Max را به‌طور یکپارچه با بیش از دو دستگاه جفت کنید، که اپل با اتصال چند نقطه‌ای دو دستگاه بالاتر از هدفون‌های دیگر قرار می‌دهد. با این حال، جفت شدن یکپارچه با AirPods Max کار نمی کند مگر اینکه به دستگاه های دیگر اپل متصل شود. اگر AirPods Max را به دستگاه Android یا Windows متصل کنید، صدای فضایی دریافت نمی‌کنید، فرسودگی را تشخیص نمی‌دهید، یا به دستیار مجازی دسترسی نخواهید داشت.

از نظر سخت افزاری، AirPods Max جک هدفون یا پورت USB-C برای گوش دادن سیمی ندارد. هنگامی که از طریق بلوتوث با دستگاه‌های اپل جفت می‌شوید، کدک AAC برتر و در صورت جفت شدن با دستگاه‌های غیر اپل کدک استاندارد SBC را دریافت خواهید کرد. فقدان پورت های صوتی همچنین به این معنی است که باید آنها را شارژ نگه دارید، به خصوص اگر در خطر استفاده از عمر باتری کوتاه 20 ساعته آنها باشید.

خداحافظ: Apple AirPods Max

منبع: https://www.zdnet.com/article/best-over-ear-headphones/#ftag=RSSbaffb68