تبلیغات TikTok با برنامه جدید “Off the Phone” به دنیای واقعی گسترش می یابد

ماه‌ها پس از همکاری TikTok با Redbox برای ارائه محتوا در بیش از 3000 کیوسک، این برنامه ویدیویی کوتاه با شرکت‌های بیشتری برای گسترش فرصت‌های تبلیغاتی خود برای برندها همکاری می‌کند.

این شرکت برنامه را “خارج از تلفن” نامیده است و کمپین های موجود را بر روی بیلبوردها، صفحه نمایش فیلم ها و مکان هایی مانند بارها، رستوران ها، فرودگاه ها، پمپ بنزین ها و فروشگاه های خرده فروشی اجرا خواهد کرد.

شرکای جدید شامل VEVO، شبکه محبوب موزیک ویدیو است. ReachTV، شبکه تلویزیونی فرودگاهی پیشرو؛ Loop TV، یک سرویس پخش تلویزیونی رایگان برای مشاغل. Raydiant، یک پلت فرم تجربه فیزیکی؛ GSTV، یک شرکت تبلیغاتی پمپ بنزین؛ Screenvision، یک شرکت تبلیغاتی سینما; و شرکت های بیلبورد DIVE Billboards و Adomni.

@tiktoknewsroom

ارائه Off the phone! این راه حل جدید در فضای باز به برندها و شرکا اجازه می دهد تا محتوای TikTok را فراتر از پلتفرم، به دنیای واقعی از طریق صفحه نمایش روی بیلبوردها، در سینماها، رستوران ها، فرودگاه ها، ایستگاه ها- خدمات، فروشگاه های خرده فروشی و موارد دیگر گسترش دهند.🌎 🤩 برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کنید. لینک در بیو ما!

♬ Canyons – استودیوی رسمی صدا

تبلیغات منبع عظیمی از درآمد برای TikTok است و راه‌حل نمایش جدید آن به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که کمپین‌های خود را برای مخاطبان بسیار گسترده‌تری تقویت کنند، زیرا این کمپین‌ها روی میلیاردها صفحه در سراسر جهان وجود دارند.

دان پیج، رئیس توزیع جهانی TikTok در بیانیه‌ای گفت: «با خارج از تلفن، ما TikTok را فراتر از کف دست‌هایمان و وارد زندگی روزمره می‌کنیم».

  دانش‌آموزان می‌توانند برای Hulu فقط با 2 دلار در ماه ثبت نام کنند. در اینجا چگونه است

اعلامیه جدید پس از عقد قرارداد دیزنی با TikTok برای تبدیل شدن به یکی از شرکای انتشاراتی خود برای محصول تبلیغاتی پریمیوم TikTok، Pulse Premiere است که فضای تبلیغاتی امنی را برای برند در پلتفرم ویدیوی اجتماعی فراهم می‌کند.

این شرکت همچنین اخیراً در حال آزمایش یک سطح اشتراک بدون آگهی برای کاربران بود که هزینه آن 4.99 دلار در ماه است.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/18/tiktok-ads-expand-to-the-real-world-with-new-out-of-phone-program/