“تریلر “Grand Theft Auto VI” اینجاست”. و در حال حاضر باعث هرج و مرج شده است

اولین تریلر از Rockstar Games Grand Theft Auto VI وارد شده است و نوید یک قهرمان زن جدید را می دهد. این تریلر بیش از هر چیز دیگری یک تیزر است، تریلر بینندگان را با لوسیا آشنا می کند، زنی که زندانی شدن خود را به “بدشانسی، حدس می زنم” نسبت می دهد.

گفتن Grand Theft Auto VI بسیار پیش بینی می شود که دست کم گرفته شده است. آخرین بازی دزدی ماشین Rockstar بیش از 10 سال پیش حذف شد، و با وجود یک سیرک از حدس و گمان و چند لو رفتن در سال 2022، طرفداران تقریبا هیچ چیز رسمی از این فرنچایز ندیده اند.

تریلر امروز جزئیات زیادی را ارائه نمی دهد. مجموعه‌ای از صحنه‌های فلش که در فیلم «عشق یک جاده طولانی است» ساخته تام پتی، سواحل، مهمانی‌های شبانه و بسیاری از لب به لب است، در حالی که لوسیا قصد دزدی با شریک زندگی خود را دارد. اولین بار است سرقت بزرگ خودرو دارای یک ضدقهرمان زن است و به نظر می رسد بازیکنان به Vice City برمی گردند.

Rockstar می گوید RGT VI “بزرگترین و فراگیرترین تکامل” این سری تا به امروز خواهد بود.

این بازی در حال حاضر قرار است در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شود. آ بلومبرگ گزارشی در سال 2022 حاکی از آن بود که این بازی دارای دو نفر به سبک بانی و کلاید در نسخه خیالی میامی خواهد بود.

ستاره ی راک تریلر را منتشر کرد برای Grand Theft Auto VI، که او در روز سه شنبه 14 آذر، یک روز زودتر از حد انتظار پس از فرارش، مسخره کرد. توسعه‌دهنده در توییتی نوشت: «لطفاً چیزهای واقعی را در YouTube تماشا کنید». ویدئویی به طور خلاصه در TikTok منتشر شد که به نظر می‌رسید شامل فیلم‌های اشکال‌زدایی از بازی است. به سرعت حذف شد.

  Meilleur routeur Wi-Fi 6 de 2023

این اولین باری نیست که Rockstar به آن رسیدگی می کند GTA VI نشت می کند. سال گذشته، یک هکر اطلاعات زیادی از این بازی منتشر کرد، از جمله 90 ویدیو از توسعه ناتمام.

محتوای TikTok

این محتوا را می توان در سایتی که از آن منشا گرفته است نیز مشاهده کرد.

منبع: https://www.wired.com/story/grand-theft-auto-6-trailer/